Ή μήπως 1 AMG; … λένε κάποιοι αναγνώστες στο δίλημμα 1 Type R ή 2 CUPRA.
Ή μήπως 1 AMG;
23.091 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)
… λένε κάποιοι αναγνώστες στο δίλημμα 1 Type R ή 2 CUPRA. Και δεν έχουν άδικο να μπαίνουν σε σκέψη, αφού η A45 AMG με απόδοση-ρεκόρ 360 ίππων από το 2λιτρο κινητήρα και τετρακίνηση δεν απέχει πολύ παραπάνω από τα 45.000 ευρώ, που θα κοστίζει το Type R.
Από την άλλη, το Type R εξοπλίζεται για πρώτη φορά με τούρμπο, 310 άλογα και 400 Nm ροπής. Η Honda υπόσχεται 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δλ. και τελική 270 χλμ/ώρα, ενώ έγινε «αφεντικό» στην πίστα του Νιρμπουργκρινγκ στην κατηγορία των προσθιοκίνητων. Όταν όμως η τιμή φτάνει τόσο ψηλά και αν δεν είναι ταγμένος στον «υπέρ πάντων Τype R» αγώνα, τότε σίγουρα θα σκεφτείς να κάνεις και ένα βήμα παραπάνω για να φτάσεις στο «αστέρι» της Α45 AMG με premium όνομα και χαρακτήρα, αλλά κυρίως με φλογερές προδιαγραφές: 360 άλογα από τον 2λίτρο φτιαγμένο στο χέρι κινητήρα, στάνταρ ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση. Σαν αποτέλεσμα έρχονται τα μόλις 4,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που μπορεί να συγκριθεί με αυτές υπεραυτοκινήτων. Στο Nίρμπουργκρινγκ, όμως τι κάνει;
Για το Leon CUPRA, που διαθέτει πλουραλισμό στις εκδόσεις με 3θυρο, 5θυρο και στέισον βάγκον αμάξωμα, το πρώτο που πρέπει να ξέρεις είναι πως είναι το Best “γκάζι” for money, κοστίζοντας από 27.000 ευρώ. Διαθέτει 2λιτρο τούρμπο κινητήρα με 280 άλογα, αλλά όπως και το Type R ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, μπλοκέ διαφορικό και επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο και DSG κιβώτιο. Και σπάει και τα 8 λεπτά στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ… Με τέτοια τιμή είναι σίγουρα ποιο εύκολο να βλέπεις το όνειρο ενός πολύ γρήγορου χάτσμπακ να γίνεται πραγματικότητα, καθώς μάλιστα νιώθεις και λίγο «προδομένος» από το Type R, που πλέον μετακομίζει στην Εκάλη.
Δείτε στο Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί την Τρίτη, μια πλήρη τεχνική κάλυψη των 3 μοντέλων.
Ποια είναι η δικιά σας άποψη; 1Type R, ή 2 CUPRA ή μήπως μια AMG;
Το ενα seat ειναι κονσερβοκουτι και αποδεκτης συνεχων ζημιων και το αλλο ειναι honda δηλ καμια βλαβη ποτε,ολα θα λειτουργουν κατα ενα μαγικο τροπο για παντα καλα και η ποιοτητα του κορυφαια.Οτι πληρωνεις στη ζωη αυτο παιρνεις
έτσι πίστευα και εγώ όταν πήρα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο, ότι είχε αρκετή διαφορά τιμής με συγκεκριμένο μοντέλο της χοντα, απλά δεν γνώριζα τότε ότι αυτήν την διαφορά θα την έδινα στα συνεργεία πει 2 φορές....
Καλύτερα 15 Daihatsu Gtti ε; Σωστή λογική του άρθρου και πολύ "διακριτική" διαφήμιση του Λεον...πρώτη φορά τέτοιος πόλεμος σε μοντέλο κάποιας εταιρείας! Όσο για κάποιους "σχετικούς" όταν η Honda έφτιαχνε τούρμπο κινητήρες και κέρδιζε σβηστά την F1 η Seat έφτιαχνε το marbella...
Καμιά ζημία το Seat τίμια επιλογή, 6 χρόνια το fr έχω 2,0τ 230ps και 135000 το αμάξι δε καταλαβαίνει τίποτα μόνο σέρβις του κάνεις , να πάρεις Honda για τι έτσι σε δουλέυει ο Γιαπωνέζος που κατηγορούσε τα τούρμπο και τώρα έβαλε και αυτός τώρα να δούμε πόσο αξιόπιστο είναι, να μην λέμε και πολλά η VW σε τούρμπο κινητήρες έχει δοκιμαστεί πολλά χρόνια τώρα. Άσε που ούτε DSG δεν έχει(ξεφτίλα) το Honda, πολύ πίσω από τον πολιτισμό, και πλαστικούρα στο εσωτερικό το Honda της κακιά ώρας. Η επιλογή είναι Leon με κλειστά μάτια δεν υπάρχει πιο τίμια επιλογή το έχω ψάξει χρόνια.
Στο εξωτερικό τo Leon με τον εξοπλισμό του Honda, bucket, spoiler, fog lights, navigation, καταλήγει να κοστίζει πάνω από 32Κ δηλαδή να είναι αρκετά πιο ακριβό από το Type R. Στην Ελλάδα ένα οποιοδήποτε δίλιτρο επιβαρύνεται με τέλη ταξινόμησης, ΦΠΑ, φόρους πολυτελείας, και καταλήγει 10-15Κ ακριβότερο από την κανονική του τιμή. Έτσι βλέπουμε το GT86 να φτάνει από 25Κ στις 35Κ στην Ελλάδα. Οι Γερμανοί όμως εφαρμόζοντας το σύστημα "σιεμενς" βρήκαν τρόπο να πλασάρουν με μη ανταγωνιστικό τρόπο τα προϊόντα τους στο Ελλαδιστάν. Λαδώνοντας δημοσιογράφους, ελεκτικούς μηχανισμούς, εφοριακούς, πουλάνε πρακτικά χωρίς φόρους προς το κράτος κοροϊδεύοντας ουσιασικά καταναλωτές και ελληνικό κράτος. Το σκάνδαλο έχει αναφερθεί από αδέκαστους δημοσιογράφους αλλά στη χώρα που ζούμε δεν γίνεται τίποτα. Συνεχίστε λοιπόν να ενισχύετε την Μερκελ, οι Γερμανοί είναι φίλοι μας.
Τι σχέση μπορεί να έχει το Civic Type R με έναν κλώνο του Volkswagen Group που είναι χτισμένο πάνω στην MQB platform όπως τα Audi A3 Mk3, Golf Mk7, Octavia Mk3, Audi TT Mk3, Passat B8, Superb Mk3. Δεν υπάρχει σύγκριση το Type R είναι Type R και δεν μπορούν να το ανταγωνιστούν οι κλώνοι του Group.
Πιθανοτατα το honda να αποδειχτει πιο sport και καλυτερο στην πιστα.Αλλα δεν οδηγαμε ολη μερα στην πιστα και τα στα 45000 κυριοι της honda οσο καλο και να ειναι το προιον σας μαλλον θα εχουμε αλλες επιλογες..Οποτε η επιλογη του cupra για εμενα ειναι μονοδρομος!Ταχυτατο απο σταση και εν κινηση, σε στροφες ειναι τρενο και 20000 ευρω πιο φθηνο!!!
Τo Ηonda μια ζωή θα είναι Honda και το Seat Seat. Λογω της κρίσης τα ακριβά μας φαίνονται χάλια και τα φθηνά καλά.Αν δίναν δωρεάν να διαλέξουν 100 άτομα από ένα αυτοκίνητα και είχαμε 100 typeR και 100 cupra το 90% θα έπερνε typeR. Δεν είναι τυχαίο που όλοι παλιά πρωτημούσαν μηχανάκια Honda και τώρα είναι ξαφνικά ωραία τα κινέζικα. Ότι πληρώσεις απολαμβάνης το εργοστασιακό στήσιμο του typeR και η φινέτσα για πολλούς είναι το όνειρο μιας ζωής.
με 45κ γιατι να μην παρεις την Α45 AMG ???? ΚΑΙ να παρεις το HONDA? 50PS παραπανω 4κινητο και mercedes....που εχει ξεφυγει σε ποιοτητα πολυ .....και το συγκεκριμενο μοτερ ειναι και αξιοπιστο.....οσο για το λεον ειναι οτι καλυτερο στα λεφτα του ...8εμα επιλογης 8α υπηρχε αν το type r εμενε στην παλια τιμη του ...+-30κ ....στα λεφτα που βγαινει υπαρχουν απειρες επιλογες ...καλυτερες εστω και μεταχειρισμενα...π.χ. με λιγο ψαξιμο και κατι παραπανω ισως και NISSAN GT-R ....που ειναι ετη φωτος μπροστα...... με -20κ λεον με ta idia A45 kai me +20k gt-r ....kai δεν κοιτας καν honda
Σας παρακαλω μην μπλεκετε την βουρτσα με την λουτσα, το CTR μπορει να συγκριθει μονο με A45AMG. Καλο αμαξι το cupra για Ελλαδα, αλλα όλος ο πλανητης ασχολειται με το Honda. Κριμα το site για τις ατυχεις συγκρισεις του.
HONDA ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !! ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΟΛΑΣΗ !!ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ WV !! TO SEAT ΕΙΝΑ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ, ΦΤΗΝΗ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ,ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΕΣ, ΔΕΝ ΣΕ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΙΕΙΣ ΤΟ ΑΙΜΑ..ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ !! JANANESE DO IT BETTER !! ΤΑ ΧΛΜ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ CIVIC TO SEAT ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ.ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ( ΣΤΑΘΗΣ ) , ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ 300HP EINAI ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ Κ ΠΩΣ ΤΟ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕ !!!! ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ NEW FOCUS RS ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ !!
@ενοχλητικός, οι Αμερικάνοι έχουν ελεύθερη οικονομία για αυτό και πάνε μπροστά ως χώρα. Ίδια φορολογία για όλα τα προιόντα. Εδώ το θεωρείς σωστό να μας υποχρεώνουν να αγοράζουμε γερμανικά φορολογόντας υπέρμετρα τα υπόλοιπα; Αν ναι, τι να σου πω είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
fisika kai to seat kalitero to DSG i honda den tha to exei oute se 10 xronia otan to seat tha allazei taxitites san F1 to civic tha anakatevei tin soupa ..... poli pio fthino to seat kai oso gia tin teliki taxitita to konter tou cupra exei vgalei mama kai 276..... SEAT me kleista ta matia :)
Σιγά μην έχει 450.000, πόσο περιπτώσεις είσαστε; ανακοινώθηκαν τιμές στην αγγλία, από 29.000 λίρες ξεκινάει. το Cupra έχει 26.000 το manual και 29.000 το dsg.
Αναδιατυπώνω την ερώτηση θα ψωνίζατε 5 CTR ή μια Φερράρι 599 GTB? Η Φερράρι έχει 150Κ λίρες, με αυτά τα λεφτά ψωνίζει κανείς 5 CTR στην Αγγλία! Η Φερράρι κάνει μόλις 3 δευτερόλεπτα ταχύτερα το Nurburgring από το TypeR δηλαδή 40Κ το δευτερόπλεπτο! Απορώ ποιός θα την αγόραζε και δεν θα προτιμούσε 5 Honda!
Σύμφωνα με την ερώτηση του άρθρου, αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα σε ένα TYPE R ή 2 LEON CUPRA, εννοείται το TYPE R. Ένα και καλό, παρά 2 και δευτεράντζες....
7.50.63 στη πράσινη κόλαση: -4 sec από το γρηγορότερο μέχρι στιγμής προσθιοκίνητο, το Renault Megane RS Trophy-R... Ελπίζω να είναι όπως όλα τα Honda: μπορείς να το κρατήσεις 10+ χρόνια και να σου προσφέρει αυτά που σου πρόσφερε την 1η μέρα... (χωρίς να βάζεις το χέρι στην τσέπη κάθε τρεις και λίγο). Και όσο για την αξιοπιστία, για δείτε εδώ και τα λέμε... 19η η Seat, 21η VW, 31η η Audi... http://www.whatcar.com/car-news/honda-tops-reliability-survey/1202107
Ο κομπλεξισμός μερικών ανθρώπων δεν έχει όρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί δικαιολογούνται τα 60Κ για ένα Audi TT, 135, SLK, A45 AMG, RS3 αλλά όχι για ένα Honda Type R το οποίο έδωσε δείγμα γραφής στο Ring και είναι γνωστή και η αξιοπιστία του. Τόοοσο καλύτερα πλαστικά έχει το 135? ή τοοσο καλύτερα δέρματα το AMG? Αν η KIA βγαλει GTI με κατανάλωση 3λ/100κμ και 400 άλογα και το τιμολογήσει 80Κ τι θα λέτε είναι πολλά για KIA? H LAferrari κανει 1000K το GTR 100K και το Type R 30K. Τόσο έχουν και σε όποιον αρέσουν, οι κομπλεξάρες να πάρουν Αuris 1.2 turbo.
Tα Dsg της VW αποδείχτηκαν προβληματικά. Γενικά τα VW έχουν θέματα αξιοπιστίας. Οπότε προτιμώ τον Ιάπωνα .
Στο Ηνωμένο Βασίλειο που θα κατασκευάζεται το Honda θα έχει τιμή 30 χιλιάδες λίρες Αγγλίας. Το Seat με αντίστοιχο εξοπλισμό (4 πόρτες, μεταλλικό χρώμα, κλπ) ξεπερνάει τις 30 χιλιάδες λίρες. Ρωτάω πίσω λοιπόν, ένα Seat ή ένα Honda;
Ενώ το θέμα του άρθρου θα έπρεπε να είναι γιατί ένα προϊόν με ίδια τιμή στο εξωτερικό έχει στην Ελλάδα 50% πάνω προβοκατόρικα παρουσιάζει φθηνό το Leon. Κοίτα μόνο πόσοι σχολιάζουν και βρίσκουν ακριβό το Honda ενώ φυσικά δεν είναι έτσι.
Δεν υπάρχει σχέση στην ποιότητα της Honda και της Seat. Τα πλαστικά της Seat και γενικά της VW είναι πολύ ψεύτικα! Όσο για την αξιοπιστία ο καθένας ας πατήσει στο google να δει την απάντηση. Πληρώνεις τετραδιεύθυνση, πληρώνεις αξιοπιστία, πληρώνεις ένα αυτοκινητο φτιαγμένο για πίστα και όχι αλλο ένα gti...!
Όμορφο αντικειμενικα το honda......αλλα τη στιγμη που το group vag,εχει φερει την τετρακινηση και κινειται σε αλλα επιπεδα τεχνολογιας......οι Γιαπωνεζοι (μεσω Τουρκιας και Κορεας)...φερνουν ενα μπροστοκινητο για να χτυπησουν την αγορα. με λιγα λογια, οταν εσεις πηγαινατε, εμεις ερχομασταν........ μια ζωη κυνηγι οι Γιαπωνεζοι...και κλοπη τεχνολογιας.....απο εποχής Βανκελ μεχρι σήμερα. Και 45 Χιλιάρικα δεν τους χαλασαν......για ποιοτητα που εβαλε το group πριν 12 χρονια.... Στην υγεια σας σχιστοματηδες......
Θεωρω οτι δεν μπορουμε να κρινουμε ενα καινουριο μοντελο εαν πρωτα δεν δοκιμαστη σε real time.Σιγουρα η τιμη των 45000 ευρω ειναι ονειρο θερινης νυχτος για πολλους απο εμας.Αυτο ομως δεν αναιρει την σπουδαιοτητα τις συγκεκριμενης εταιρειας και τι εχει προσφερει στον χωρο(ειδικα στο μηχανοκινητο αθλητισμο..).Η Seat απο την αλλη εχει κανει αλματα προοδου οσον αφορα την εξελιξη των προιοντων τις.Εχει αυτη την στιγμη ενα απο τα κορυφαια GTI στην αγορα σε πολυ δελεαστικη τιμη(εαν μπορουν τα 25000 ευρω να θεωρηθουν "δελεαστικα")Απλα υπαρχει μια μικρη λεπτομερεια αναμεσα σε αυτες τις 2 εταιρειες.Η μεν Honda ειναι ενας αυτονομος κολωσος η δε Seat στηριζεται κατα αποκλειστικοτητα υπο την αιγιδα του WV group,αρα,η seat ουσιαστικα ΔΕΝ εχει ταυτοτητα δικια τις στα αυτοκινητα παρα μονο στον σχεδιασμο.Η συγκριση θα ηταν σε ευθεια αντιπαραθεση εαν ειχαμε 2 ανεξαρτητους κατασκευαστες χωρις "ομπρελες" και "βοηθεις" απο δευετρογενεις "παραγοντες".
Έχοντας δοκιμάσει και οδηγήσει το CUPRA αρκετές φορές, αυτό που θα τονίσω μόνο είναι ότι αξίζει κάθε ένα ευρώ της τιμής του. Για όποιον φυσικά μπορεί να το αποκτήσει. Για το Type-R από την άλλη, μέχρι να το πάρω στα χέρια μου, πρέπει να επισημάνω ότι είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο. Και το "ειδικό" αφορά και στην τιμή του. Η οποία είναι τόσο υψηλή, με βάση πάντα τα ελληνικά δεδομένα, ώστε να ξεφεύγει από τα όρια του ρεαλιστικού. Τι θα έπαιρνα λοιπόν; Φυσικά Type-R. Θα μπορούσα ποτέ όμως;
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ , ΤΟ ΤΥΡΕ R ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ.
Το typeR είναι για αυτούς που είναι λάτρης της Honda και των στημένων εργοστασιακών αυτοκινήτων. Λόγω του ότι έχουν περάσει από τα χέρια μου 4honda και 1 Audi Α4 Τώρα είμαι πάλι με Honda civic 1.6 diesel. Τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι σαν το δάνειο ΤΑ ΨΙΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΕΤΑ (προβλήματα παντός τύπου που τα πληρώνεις σε χρήμα μετά την μικρή εγγύηση που έχουν ,το μόνο που έχουν είναι δωρεάν οδική βοήθεια για 30 ΧΡΟΝΙΑ που διαφημίζει η mercedes και audi για να σε πηγαίνει σε δικό της συνεργείο της περιοχής μη σε χάσει από πελάτη. Χώρια που αν πας σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο γερμανικών οχημάτων βλέπεις πολλά αυτοκίνητα με ανοικτό τον κινητήρα και σοβαρά προβλήματα απεναντίας αν πας στη Honda βλέπεις <αργόσχολους> μόνο φίλτρα και λάδια αλλάζουν).
Επι του συγκεκριμένου site δεν θεωρώ τιποτα, περαν ιπποδυναμης, ποιοτητας κατασκευής, και ροπης. Ομως, μπορώ να πω αυτό (όσο και αν ενοχλει) οι Γερμανοι κανουν καλα τα αυτοκίνητά τους (τα καλύτερα κατ'εμε) και πράτουν μια χαρά την πολιτική τους.... και ουτε τους συμπαθώ, ουτε εργαζομαι σε Γερμανικών συμφερόντων εταιρεία. Το θεμα ειναι ΕΜΕΙΣ τι κανουμε ως ανθρωποι αλλά και ως κράτος. Εδω κ 50 χρόνια κάνουμε, τ ι π ο τ α. Μια ζωή να μας φταίνε οι αλλοι, οι άλλοι, και οι άλλοι. Και παράγουμε ως εθνος: λαμογια, τεμπελοχανάδες, λοβιτουρες, αρπα κολα, αρπαχτές, ευκολες λυσεις, κομπινες, μαφία, κλικες, και μαυρο χρήμα. Ενοχλει η αλήθεια! Κλεινοντας, για να γυρισω στο αρχικό θέμα μας, αν και πραγματικά πολυ καλο το Σιβικ (εξωτερικα λιγο υπερβολικο για τα γουστα μου) και υπεραυτοκινητο στο δρόμο, η τιμή του ειναι εξωπραγματική. 45 χιλιαρικα!! Ποιός θα το αγοράσει στην Ελλαδα?
Βλέπω 2 υπέροχα 2λιτρα αυτοκινητα, με πολυ δυνατα μοτερ. Δε γνωριζω ποσοι απο εμας μπορουν ή πρέπει να τα οδηγησουν στο όριο πλαισίου / ελαστικών / μοτερ(!), στη διαδρομη προς τη δουλεια, ή στην Κυριακάτικη βολτα. Αντε σε καμια ευθεία (!) στην εθνική με την ψυχή στο στόμα μη σκασει κανενα ρανταρ και μας παρουν οι αρχες το "εργαλείο" και μας αφήσουν τις πινακιδες!!. Εξαιρετικά 2λιτρα και κανενα δεν ειναι "μαρκετινιστικο κατασκευασμα" σε σεβασμός στο Λεον, σεβασμος και στο Σιβικ που εβαλε (επιτελους) τουρμπο. Μονο που ειναι πραγματικά πολυ ακριβό. Αν η τιμή ειναι 45.000, θα δουμε να κυκλοφωρουν 2 στη γλυφαδα, 2 στην κηφισιά, 1 στην κρητη, και 1 θεσ/κη.
Με αυτά τα χρήματα πέφτει στη Mercedes A amg, ή audi s3, τα οποία είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα, με ποιοτικότερο εσωτερικό, αυτόματο κιβώτιο,τετρακίνητα, αξιόπιστα και για πίστα. Πιστεύω οτι η τιμή του θα το χαντακώσει, αντίθετα μια τιμή πάνω απο 30000 θα βοηθούσε πολύ, γιατί θα έδινε την ευκαιρία σε νέους να το προσσεγγίσουν και έτσι να γράψει την δική του ιστορία. Δε πιστεύω οτι με αυτή τη τιμή θα προχωρήσει.
Το type-R έχει αντίπαλο το Focus Rs μην συγκρίνεται αυτοκίνητα ¨πίστας¨ με τα αυτοκίνητα δρόμου όπως gti, cupra κτλ. Για μένα το RS ίσως πιο ολοκληρωμένο αλλά και το Type-R είναι γενικά πάρα πολύ αξιόπιστο. Κρίμα να κατηγορείται και να το συγκρίνετε με το αυτοκίνητου του λαού(Seat) το οποίο δεν πρόκειται να φτάσει στο κοντινό μέλλον στην κατηγορία RS και Type-R . Εάν είχα την επιλογή αγοράς θα πήγαινα σε RS και ας ήταν ακριβότερο από το Type-R, το dream team της Ford ξέρει να φτιάχνει καυτά σπορ αυτοκίνητα που όντως στρίβουν και σε πίστες αλλά και σε απλούς δρόμους.
Το άρθρο αναφέρεται στο αν θα αγοράζεται ένα type-R h 2 Leon. Εννοείται καλύτερο αυτοκίνητο το Type-R και γι αυτό έχει διπλάσια τιμή. Άρα η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με Audi S3 ή με AMG45 για το πιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο που είναι στην ίδια κατηγορία όπου εκεί τα Γερμανικά Audi και Μ.Βenz είναι όπως και να το κάνουμε μπροστά σε τεχνολογία παγκοσμίως.
Με 45.000 euro ανοίγω επιχείρηση..., σε μια χώρα μάλιστα που ο βασικός είναι 400 euro!! Η seat με την βοήθεια της vw έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια σε πολύ προσιτές τιμές. Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο honda έχει τύχη στην Ελλάδα...
Κάποιοι από εμάς συμπαθούμε το εκπληκτικό και "ντοπαρισμένο" οσο ποτέ, Civic. Άλλοι παλι, επιλέγουμε την υπερβολιδα Leon που από ότι έχουμε διαβάσει ή φανταζόμαστε (από επαφή με προηγούμενα μοντέλα) στρίβει και επιταχύνει μοναδικά, με μοτερ, αλλά κυρίως στήσιμο που στέλνει σπίτια τους σχεδόν οποιοδήποτε 2λιτρο. Το γερμανοειδες κοστιζει κατω από 30χιλιαρικα, δηλαδή, "κάτσε καλά". Λιγο πιο πανω σε euro το OPC, και Megane RS 275 Trophy, δεν ξέρω αν ξεχνώ και κάποιο. 45 χιλιαρικα όμως το Honda... Για εμάς τους Έλληνες, το υπεροπλο της Χόντα πανάκριβο. Όπως είπαν και άλλοι πριν εμού, υπάρχουν σε αυτά τα λεφτά (ή πολύ κοντα σε αυτά) Audi S3, νέο Focus RS (δυστυχώς με μοτερ 2,3), AMG45 που σκοτωνει σχεδόν τα πάντα, και γιατί όχι Golf R. Περα από θεωρίες, πόσοι από εμάς θα δίναμε 45 χιλιαρικα για ένα (πολύ γρηγορο) μικρομεσαίο? ...καλά το φαντάστηκα, ελαχιστότατοι!
Honda has announced that its hot Civic will be priced from £29,995 with the GT version adding £2,300 t Read more: http://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/85978/honda-civic-type-r-2015-revealed-in-geneva-prices-pics-and-video#ixzz3TWF1nRhA
Πρεπει παντως να ειμαστε και ρεαλιστες και οχι κολλημενοι με τους ιαπωνες με τους γερμανους κ.α.Το νεο civic εχει τις προδιαγραφες να ειναι στην κατηγορια του κορυφη,αλλα σε αυτα τα χρηματα (διαβασα σημερα και σε μια εφημεριδα οτι θα ειναι πανω κατω στα 45,000) εχεις και τις επιλογες μιας A 45AMG τετρακινητης με 360 hp η μιας BMW 1.35Μ με 320 hp αυτοκινητα που (με αποσυρση) ειναι στα 47-48 χιλιαρικα.Οπως στα 43.000 υπαρχει το τετρακινητο S3!Επισης το ASTRA OPC ειναι πολυ ανταγωνιστικο (280hp-40 κιλα ροπης) και εχει 32.000!Με λιγα λογια το honda θα βγει νικητης σε συγκριση με το cupra γιατι φαινεται να ειναι πιο ¨ειδικο¨αυτοκινητο (σε απολυτα χαρακτηριστικα).Βεβαια το cupra θα αποδειχτει σκληρος ανταγωνιστης και εχει το αβανταζ οτι εχει μεσα στα χαρακτηριστικα του την καθημερινη-οικογενειακη μετακινηση συν οτι ειναι απο τα καλυτερα value for money ανεξαρτητως κατηγοριας.
σιγα μην παρω την αποτυχια της Honda με 45000 και να μην παρω το seat με μεγαλες προοπτικες βελτιωσης(πρόγραμμα εξατμιση ανακοινωνει η ρεβο 380-400.γιατο Honda δεν εχει ανακοινωθεί ακομα τιποτα,αντε γεια με το κινεζικο.
Με όλο τον σεβασμό μου πρως την Honda, αλλά ο ημιακαμπτος άξονας δεν με πείθει, ακόμα περιμένουμε τους πολλαπλούς συνδέσμους του πρώτου type R. Οι Ιαπωνες οταν κολλανε σε κάτι κολλανε γαμωτο. Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις Golf R...
Ατυχής σύγκριση μεταξύ των μοντέλων.Συνήθως συγκρίνουμε πράγματα ίδιας κατηγορίας.(στη συγκεκριμένη περίπτωση την τιμή)
Η επιδόσεις και τα βασικά χαρακτηριστικά είναι κοντά....Τώρα σίγουρα στο Honda πληρώνεις το "Η" και το "Type-R" όπως επίσης το άγριο design και την αεροδυναμική....Τώρα αν έχει κάτι παραπάνω ας πούμε αν έχει αυτό που λέμε "Μπαμ" ή αν είναι σαν κάτι παλιότερα "Type-R" που ήταν "ρολόγια" και αν είσαι Hondaκιας ίσως και να τα αξίζει
θα ηθελα πολυ ν' αγοραζα το honda,αλλα δυστηχως για μενα τα 45000 ειναι πολλα.υπαρχει και μια αλλη λυση,να παρω το σιβικ το πετρελαιο με τα 1600 κυβ.και οτι περισεψει να αγορασω και ενα διαμερισματακι.
To bast γκάζι for money (και με διαφορά), τα λέει όλα.
Δεν ειναι θέμα κόμπλεξ, μην έιμαστε τόσο απόλυτοι κ θυμωμένοι. Αλλά κ να ειναι κομπλεξισμος, έχουμε κ εμείς ακόμα πιο μεγάλο που μας ενοχλεί. Ποια πίστα, κ χρόνος ρεκόρ, ποια δεκατα του δευτερολέπτου κ μπλε ελεφαντες. Τα premium brands δεν ειναι για ολους. Δε γίνετε σε ολους να αρέσει το σήμα της Honda, Nissan, Opel, Mazda, seat. Δε με νοιάζει αν το Octavia Rs ειναι πιο γρήγορο από το Α4 μου. Εγώ επιθυμώ premium ηχομόνωση και ποιότητα πλαστικών. Η αγορά έχει για ολους μας.
Στην Ελλαδα του 2015 είμαστε. Τετοια αυτοκινητα είναι στο μεγαλυτερο ποσοστο για τους υιους ΠΛΟΥΣΙΩΝ. Εαν νοημων οικογενοιαρχης θα διαλεγε σιγουρα κατι οικονομικο που δεν θα τον ξεζουμισει αυριο η εφορια (2.000 + βαλε κυβικα). Επισης θα το αγοραζαν αυτοι που πρεπει να ξεπλυνουν κατι απο αυτα που εφαγαν. Σε αυτες τις κατηγοριες που σιγουρα ξεπερνα το 90% δεν τους ενδιαφερει ουτε η αξια μεταπωλησης, ουτε το εξοδο μετακινησης, ουτε το κοστος συντηρησης / επισκευης. Διαλεγουν με αυτο που τους αρεσει. Και εαν προσωπικα ειχα 40 - 50 χιλιαρικα για πεταμα στο δρομο , θα επερνα ενα οικογενειακο των 20.000 περιπου και ενα μεταχειρισμενο SLK να κανω την βολτα μου την ανοιξη και το φθινωπορο με την οροφη κατω τα απογευματα
Σταματήστε πια να υποστηρίζετε τα ιαπωνικά, γιατί αν εξαιρέσεις τα Toyota και το Honda Civic Type R, όλα τα άλλα τα βλέπεις πώς είναι απ' έξω και πηγαίνεις τουαλέτα κατευθείαν... Ενώ οι Γερμανοί συνδυάζοντας την αξιοπιστία με τη όμορφη σχεδιάσει τους περνάνε όλους ανεξαιρέτως...
Εννοείται οτι θα προτιμούσα το Type R.Με κινητήρα όπως πάντα διαμάντι,που αν και turbo γυρίζει στις 7000σ.α.λ.!!!!το λεπτό(χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας)ενώ κάποιοι Γερμανοί μετα τις 5000σ.α.λ.ειναι με τη γλώσσα απ'εξω και το συνεργείο να τους περιμένει.Και μην πας συνεργείο για Mercedes,η Volkswagen group,γιατι καινεεεεε!!!και να μη σχολιάσουμε την απάντηση της Volkswagen για το περίφημο polo diesel...."μάθετε πρώτα να οδηγείτε"!!!!!.Μηπως θα έπρεπε εκείνοι πρώτα να μάθουν να κάνουν κινητήρες;;;Γιατι χρονια τώρα η HONDA παραδίδει μαθήματα στους κινητήρες...και όχι μόνο!!!!
Εδώ αλλάζει: Mercedes A 45 AMG
Κύριοι της Honda σοβαρευτείτε είπαμε τέλειο το νεο Type-r αλλά όχι και 45.000,0 € . Το καλύτερο είναι ακριβό όχι απλησίαστο και σας το λέει ένας που έχει ήδη Type-r 2003.Περιμένω εκλογίκευση της τιμής πώλησης.
45.000 ΕΥΡΩ TYPE-R!!!! XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ...CUPRA ME ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
Με αυτή τη λογική, οι ιαπωνες ισοπεδωσαν υπουλα το 1/3 του αμερικάνικου στόλου, και έκαψαν σαν τα ποντικια 19χρονα ναυτακια. Δε θα έπρεπε οι αμερικανοί να αγοράζουν ουτε ενα Toyota, Honda, Nissan, Suzuki, κτλ. ενω εδω και δεκαετίες είναι η #1 αγορά ιαπωνικών οχημάτων. Ας αφήσουμε τα της πολιτικής εκτος απο αυτό το "γρηγορο" site. Το τι κανει η Ζιμενσ, η Γερμανία σαν χωρα, ή η δική μας ανικανοτητα, δεν έχει θεση εδω. Δωξα το Θεό, ελευθεροι ειμαστε, οποιος επιθυμει αγοράζει "συντροφικο" Lada , και όποιος θελει ιμπεριαλιστικό audi!!
το οτι αυτο το χοντα θα ναι κατι πολυ δυνατο νομιζς το αναγνςριζει κ ο πλεον κολλημενος αντιχοντακιας.απλα ηρεμηστε ρε παιδια,μην σας κοροιδευει μια εταιρια πια.πεταξτε αυτην την νοοτροπια του καγκουρα του 90 που το επαιζε γρηγορος με το v-tec.βγαλατε τουρμπο μετα απο ποσα χρονια το μακρινο ετος 2015 οταν οι αλλοι βαζουν ηλεκτροκινητηρες κ τριπλα τουρμπο κ μιλατε για αξιοπιστια κ πρασινα αλογα.με αυτα τα λεφτα περνεις gtr k porsche.ακου 40 και χιλιαδες για χοντα.καλο χρυσο λοιπον το συγκεκριμενο γιατι απλα τυχαινει να μην ειμαι κολλημενος σαν τους χοντακηδες αλλα στα 27.000 με 30.000 ταωανι το συζιτουσαμε.Αντε γεια Τσουκαλιδικο.
Με 45.000 ευρώ αγοράζεις mercedes, audi, bmw και έχεις πραγματικό αυτοκίνητο. Όλα τα αλλά........
Ομολογώ ότι όταν οδήγησα το Cupra στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του στη Βαρκελώνη με είχε ενθουσιάσει, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Το ίδιο εξαιρετικό το βρήκα και στην εδώ δοκιμή του. Πολύ value for money γκάζι... Από την άλλη το νέο Honda Type R με όσα διάβασα και από τις φωτογραφίες, μου κέντρισε το ενδιαφέρον και ανυπομονώ να του βάλω.. χέρι. Βέβαια είναι αλμυρό στην τιμή, αλλά όλη αυτή η έρευνα και εξέλιξη από τους σχιστομάτηδες πρέπει να φέρει και λεφτά πίσω. Στην ερώτηση αν θα το έπαιρνα απαντάω ναι... Άλλωστε τα όνειρα δεν κοστίζουν...
Με 45.000 αγοράζω GLA , αλλού !!!
Μια τόσο χαοτική διαφορά τιμής σίγουρα ευνοεί το ΛΕΟΝ ακόμα και αν δεχτούμε ότι το ΧΟΝΤΑ είναι πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο
Εγώ βλέπω τα πράγματα και από μιά άλλη σκοπιά: Από τη δυνατότητα βελτίωσης που έχει ένα αυτοκίνητο. Έτσι το Seat έχει μεγαλύτερες δυνατότητες βελτίωσης από ότι το Honda. Για το λόγο αυτό θα έπαιρνα το Seat και μετά από λίγο καιρό, δίνοντας μερικά χρήματα παραπάνω θα το βελτίωνα στους 400 ίππους και έτσι συνολικά θα ήταν πιό απολαυστικό από το Honda και με πολύ λιγότερα χρήματα.
Περιμενεις το focus rs που θα ναι πανω κατω στα ιδια λεφτα με το type r η και φτηνοτερο και απολαμβανεις το απολυτο!!!
Ακούγονται τιμές 45000 για το Honda και δεν ξέρω αν όντως στέκουν, μήπως είναι 35000? Όσο καλό κινητήρα και να έχει δεν έχει τα υπόλοιπα ακριβά υλικά που να κοστίζει όσο ένα AMG ή ένα S3. Για την τιμή των 35000 είναι μια πολύ και τίμια αγορά για Type-R. Για 45000 και πάνω πας σε άλλη κατηγορία γρήγορων οχημάτων .
Ντάξει ας ηρεμήσουν και οι μεν και οι δε.Ούτε το Honda πρόκειται να είναι τόοοοσο καλύτερο από το Cupra ούτε και το Cupra είναι 10 χρόνια μπροστά επειδή έχει ένα dsg!! Έλεος!! Ας μην γελιόμαστε, τα 20000 διαφορά (αν φυσικά είναι τόσα!) δεν είναι η διαφορά ποιότητας του ενός από το άλλο! Η vw καλώς ή κακώς βγάζοντας όμοια αυτοκίνητα - πλατφόρμες - κινητήρες, έχει τη δυνατότητα να κατεβάσει το κόστος πολύ ενώ από την άλλη η Honda είναι γνωστή για την πάγια τακτική της να τσιμπάει αρκετά τις τιμές της. Η Honda ίσως ποντάρει στη "μοναδικότητα" του αυτοκινήτου της όπως κάνει κατά κάποιο τρόπο και η renault με το megane.Απλά για μπορεί να χτυπήσει και να δικαιολογήσει αυτή την τιμή πρέπει να είναι απλώς το καλύτερο (πολύ πιθανόν) και όχι φυσικά το πιο αξιόπιστο (έλεος με αυτή την καραμέλα!!!).
Στους "δυο" "τριτος" δεν χωραει.Σε αυτη την περιπτωση παρολο που θαυμαζω τρομερα των ιαπωνικο λαο(Εργατικοτητα,Μεθοδολογια.Επιχειρηματικοτητα κτλπ)δεν μπορω παρα να υποκλιθω στο "Αστερι"απο την Στουντγκαρδη.Νομιζω διαθετει ΟΛΟ το πακετο επιδοσεων,πρεστιζ,τεχνολογιας,αναγνωρισεις κτλπ.Για οποιον στην ελλαδα του 2015 τα διλημματα του ειναι αυτα......τοτε μονο κερδισμενος και παραλληλα τυχερος μπορει να θεωρηθει.
Χωρίς δεύτερη σκέψη: ένα Honda Civic TYPE R!
Να το θέσω άλλιως, σκεφτήτε το GT-R Nissan που ειναι κατι περισσότερο απο θρυλικό, και έχει ..."ξεμπροστιάσει" πανάκριβες κατασκευες και απο Γερμανία κ απο Ιταλία, να είχε τιμη π.χ. 250 χιλιαρικα και πάνω. Εε? Δεν θα είχε την ίδια εμπορική επιτυχία, αλλά ουτε τις ίδιες κριτικές στα συγκριτικα.
Έστω ότι υπάρχει κάποιος που θέλει να δώσει 45000 για το type-r. Έχει να αντιμετωπίσει τρία διλήμματα. Α) το απαρχαιωμένο ταμπλό, β) τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα (έλεος) και γ) το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων; Δεν υπάρχει σε αυτόματο;
Δημήτρης Δίκαρος Αντε παλι με τα γερμανικα. Δεν τα θελουμε γαμω το σοιμπλε και τη μερκελ
Iliakis George Ασφαλως χοντα διαφορετικό αξιοπιστο με σεβασμο στο ν καταναλωτή! !!!!!
Kostas Gitsas χαχαχαχα....autoτριτη...το αιωνιο φιλογερμανικο περιοδικο!!! Ευτυχως που η mercedes ειναι αυτοκινητο του λαου!!! Λυπαμαι αλλα οτι και να γραφετε σαν τον ιαπωνα, σε αξιοπιστια τουλαχιστον, δεν υπαρχει!!!
Lefteris Paraskevas Το Focus RS πιστεύω οτι θα είναι καλύτερο απο το Honda!!! Εγώ προτιμώ να περιμένω για την M2.
Oltion Paluka etsi lene oloi mexri pou pairnoun honda
Αθανασιος Αριστειδου Επισεις και το Focus RS....οσο για το Α45 που ειναι προσωπικα το αγαπημενο μου (και μακρινο απ τα βαλαντια μου) ειναι +10 και χιλιαρικα επιπλεον!!Παντως αν ειχα τη δυνατοτητα να παρω το Honda σιγουρα θα επαιρνα το Α45!!!
Dionisis Deftereos Συμφωνώ με τον Δημητρη . ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ. Αφού δεν ξέρουμε να οδηγούμε είπε η γερμανική εταιρεια. ΟΥΣΤ!!!!!!!
Kostas Kapsomenakis Ρε παιδια το αυτοκινητο εχει να κανει με τα γουστα του κ την τσεπη του καθενως....ολα τ αλλα ειναι περιττα!
Petros Nikolaou se auta ta xrimata ti to sizitame.ti honda kai paparies.....mercendes a45 amg S3 I AKOMA KAI STI OS TRITI EPILOGI.....HONDA MONO SE MIXANES.GIA AYTOKINITA STIS SOVRES ETAIRIES
George Boletsis Ασχετος με το αντικειμενο..η εταιρεια που εχει nsx ,type r , κ s2k...
Petros Nikolaou ella re sxetike ta idia kai ta idia sinexeia kai nsx kai taperaki.kolise i velona.den tha paroume imarton......
Nikos Gioldasis Τεχνολογικά ο ιαπωνας καλος τα μοτερακια πολυ πιο μπροστα απ ολους....αλλα τα hoda ιστερουν απο κρατιματα σε σχεση με τα ευρωπαϊκά. ...το seat εχει πολυ καλη τιμη και δοκιμασμενο το συνολο δυναμης και τετρακίνησης απο την group vag και για να φτασεις την τιμη του hoda τουμπανιαζετε πολυ το seat
Gerasimos Panas εχουμε τους δρομους για αυτα τα αυτοκινητα?
Κωστας Γεωργιαδης Το seat είναι καλο με συμφέρουσα τιμή.Το honda είναι καλύτερο με εξωφρενική τιμή.Το mercedes είναι εξωπραγματικό με αλμυρή τιμή.Διαλέγεις και παίρνεις.Μου κάνει εντύπωση ότι το honda δεν πουλάει (όσο θα περίμενες)ούτε στην ιαπωνία.Και είναι πολύ "καγκούρικο" για τα δικά μου γούστα.Προσωπικά θα αγόραζα honda με χίλια αλλά....μοτοσυκλέτα,αυτοκίνητο όχι.
Δημήτρης Δίκαρος Γούστα είναι αυτά....
Χρειάζονται και τα δύο cupra. Οταν θα πηγαίνει στο συνεργείο από βλάβη το ένα, να κινείται το άλλο......
Aggelos I. Minoudis HONDA..το ΚΟΥΠΡΑ σε 5 ΧΡΟΝΙΑ θα ειναι για απόσυρση ενώ το Honda τοτε θα στρώνει το μοτέρ. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ειναι οτι στους δρόμους τα παλιά σεατ δν υπάρχουν πια. μη συγκρίνουμε τις βούρτσες με τις Π...τσες
Apostolos Vizaniaris Όποιος έχει αυτά τα χρήματα, το όνομα, η αξιοπιστία και η μεταπώληση, έχουν το όνομα Honda. Δεν σημαίνει ότι το SEAT δεν είναι καλό, αλλά κακά τα ψέματα..., SEAT θα αγοράσουν όσοι δεν έχουν να διαθέσουν τα χρήματα για το Honda.
Λευτέρης Κα'ί'ρης Cupraaaaa!!!! Για παντα !!!
John Kyriazopoulos 45.000E = bmw 135M
θοδωρης χριστογιαννουλας Cupraaaaaaaaaàa με λίγα λεφτά και τα έχει όλα!
Nikitas Ath Προβοκάτορικος τίτλος
Sotiris Konstantineas Οι ανιδεοι λενε Honda οπως και ο παππους μου που ειναι 90 χρονων αυτοι που πραγματικα ξερουν θα επιλεξουν με κληστα τα ματια Cupra και επειδη τα εχω οδηγησει λογο δουλειας και τα δυο και σε πιστα και εκτος τοτε μια ειναι η λυση CUPRAAAAAA
Konstantinos Beliacos Cupraaa!!
Γιώργος Εζιόβαλης σαν να ρωτατε "Σκατα" ή "Σοκολατινα" και να ζητατε "Σκατα". Hondara ρε τι αλλο!
Μανώλης Διακοαναστασίου Cupra
Konstantinos Anagnostou Τα αυτοκίνητα είναι μηχανές. Ως εκ τούτου παρουσιάζουν ενίοτε βλάβες. ¶λλοτε με μεγαλύτερη άλλοτε με μικρότερη συχνότητα. Η πολιτικοποίηση μιας απλής συζήτησης για αυτοκίνητα είναι αχρειαστη και ακατανόητη. Πάντως δεν έχω γνωρίσει άνθρωπο που κατείχε ή...Δείτε περισσότερα
Konstantinos Anagnostou Γούστα είναι αυτά αλλά ψηφίζω cupra....
Τακης Γιαννακοπουλος cupra.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanos Papaevangelou Cupraaa
Πάνος Λαλιώτης η τιμη του type r ειναι σχετικα καλη με 300 αλογα μηχανη..μπορει να συγκριθει με ενα evo που ειναι πανω κατω στις ιδιες τιμες..τωσα το σεατ συμφερει πολυ αλλα γενικα και τα δυο στην ελλαδα δεν εχουν μεγαλες πωλησεις εξαιτιας των κυβικων τους..λιγοι θα τα εχουν ειδικα το type r
βασιλης μαλτεζος Με τα 45.000 ευρώ περνώ την φεραρρι του Χατζηγιάννη στα 35.000 και μου μένουν και ρέστα
Akis Gaitanos Cupra xilies fores!!!
Fotis Kravvaris Το Leon πότε δεν θα γίνει ηγέτης στην κατηγορία αυτή το λογότυπο cupra έχει μια καλή ιστορία και καλή πορεία ευρωπαϊκά αλλά το type R είναι γνωστό παγκόσμιος και πολλοί πίνουν νερό στο λογότυπο αυτό αλλά και κάνουν όνειρα να το αποκτήσουν με λίγα λόγια το type R είναι από μόνο του μια κατηγορία και επόμενος κορυφή το leon απλά είναι καλό ευρωπαϊκό gti που αν το πας στην Ιάπωνια θα νομίζουν ότι είναι ταξί.
Andreas Katsibras Το καθε αυτοκινητο εχει target group διαφορετικα πορτοφόλια. Δεν ειναι για ολους και ειδικα αυτες τις εποχες.
Alkis Papageorgiou Μην κοιτάμε μόνο τα ονόματα, Seat, Honda κτλ αλλά όλο το πακέτο. Πέραν του ότι στην Ελλάδα λίγοι διαθέτουν 45χιλ για αυτοκίνητο, αλλά ακόμα και αυτοί που τα έχουν, με αυτά τα λεφτά Honda θα παν να πάρουν; Ήμαρτον! Ακόμα και εσείς οι Ηοndaκιδες αν το σκεφτείτε με 45.000 στα χέρια σας δεν θα παίρνατε Honda.
Steve Karachalios Zastava Yugo γιατί δεν παίζουν λεφτά.
Θάνος Σταύρου Θα το χεις για μια ζωη ομως το Civic
Dimitris Ioannidis Και γιατι δεν παιρνω μια giulieta, qv και 1740 κυβικα και 230 αλογα, και δεν πληρωνεις φορο πολυτελειας, και κανει και 31-32 χιλιαδες!!
Manthos Yiannoutsos Με 45 χιλιάρικα? Audi S3 για πλάκα και το Civic στους καθρέφτες
Vassilis Balomenos Cupra με χίλια..
Γιάννης Καραϊσκος Καλα θα ξεχασουμε και που ζουμε...? Δεν ειναι καμια πιστα οι δρομοι της Ελλαδας ουτε εχουμε το ΑΕΠ της Ιαπωνιας...Κριμα δηλαδη τα διπλασια λεφτα που θα δωσεις...
Denis G. Gasparinatos audi s3 και ford rs new, όσο για το seat renault opel vw καλά είναι αλλά ποτέ δε θα γίνουν type r δηλαδή αν ήταν 4κίνητο τι θα ήταν πέρα απο f1 διαστημόπλοιο? Δώστε στοιχεία αεροδυναμικής γιατί το μοντέλο fn2 δεν τα έχει πάει και τόσο καλά και το ποιο ...Δείτε περισσότερα
Panagiotis Kottis YUGO
George Ilk Δε μας ενδιαφέρει ούτε φυσικά την χοντα την ίδια η τελειωμένη ελληνική αγορά .επισης ναι ειναι αρκετά τσίμπημενη η τιμή φυσικά και σε αυτό φταίει ο εδώ εισαγωγέας .να συγκρίνεται πρώτα και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και μετά να σχολιάζετε .επισης άκυρ...Δείτε περισσότερα
Konstantinos Tsigaridas Κανένα από τα 2.
Δεν είμαι ηλίθιος να δώσω τοσα για Seat και δεν είμαι πανηλίθιος να δώσω τόσα για Honda.
Pavlik Nepe Focus RS
Apostolos Vizaniaris Αναλογικά αν το δει κανείς, το CIVIC 1,6 diesel πάει κάπου στα 20.000 Ε. Το ''TYPE R'' με αυτές τις επιδόσεις και αυτά τα χαρακτηριστικά, λογικό είναι να κοστίζει τα διπλά. Από κει και μετά, ένας fun των γρήγορων χάτσμπακ, που θέλει να στραφεί στην...Δείτε περισσότερα
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ 45000 για HONDA??????Αραξτε λίγο ρε αλάνια.και ούτε ατμόσφαιρα?????Σε κάτι διέφερε η HONDA από τα υπόλοιπα γρήγορα του είδους και τώρα έγινε μια από τα ίδια. Προτιμώ ένα IMPREZA με ιστορία στην 4 κίνηση γιατί Ελλάδα και πολλά άλογα μόνο με 4 κίνηση θα τα φέρεις στην άσφαλτο. Κανείς δεν θα μείνει στα 300 που δίνει η HONDA
Nik Ginis βλεπω να κανει sold out η σεατ!!!
Charalampos Douvlis Από που προκύπτει το 45.000?
Tasos M Papadopoulos Leon cupra, μιας και έχω cupra
Michael Pagiatis Type R
Νικος Ζκ Λόγω τιμής χαλαρά Cupra!!!
George Delis Den thelei erwtima CUPRA bebaia giati theloume na stribei kiolas
Michalis Stratigis Pony
Giannis Savvidis Eirini Tsoulfa Στην τιμή του Honda κανείς το cupra 500+hp και σου μένουν κ ¤ στην άκρη...κ το cupra κοστίζει πάνω από 30000¤ ανάλογος κ ποια έξτρα όπως κ το Honda να δω τι βγάζει το Honda πχ diesel Leon fr 2cc 200hp τι λένε γ αυτό ;;;;
Polydeuces Papadopoulos Πλάκα κάνετε, τις γερμανο-ισπανικές σακαράκες;;;
Xaris Ioannidis cuprato!!!
Ioakim Antoniadis Cupra και με τα ρέστα διακοπές για πολλά χρόνια!
Andreas Retsinas Όποιος έχει τα χρήματα παίρνει το Honda που είναι έτοιμο, καλοστημένο, άγριο και αξιόπιστο. Η σύγκριση είναι στέρεα μόνο για αυτούς που δεν έχουν τόσα χρήματα να διαθέσουν. Το Cupra είναι πολύ καλό για τα λεφτά του, αλλά πολύ λιγότερο σπορ και στυλάτο....Δείτε περισσότερα
Vasilis Aggelis Focus rs
Stelios Gorgolis Cupra.....
Dionisis Papa Honda μονο.οποιοs εχει καταλαβενει
Pantelis Patelos Χωρις να σνομπαρω το cupra με διαολιζει το ταπερ. Θα το προτιμουσα αν και θελω να το οδηγησω πρωτα Πλακα μας κανουν...
Nick Berdousis Επιτέλους: νέο Honda Civic Type R - VTEC Turbo με 310 ίππους, 0-100 km/h...
Δημήτρης Κανέλλης 45 χιλιάρικα για HONDA???? Είμαστε σοβαροί ???? Με αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένο μεν αλλά πολυβόλο ...Δείτε περισσότερα
Σημείωμα προς το περιοδικό: το Type-R έχει ημιάκαμπτο και όχι πολλαπλούς στην πίσω ανάρτηση.
kai idia na itan h timi seat pali me klista ta matia loipon ta honda den itan pote kala ....... vtec patouse 9rpm evazes epomeni taxitita epefte sto vourko ..... aksiolipiti klimakosi tou sasman i tetarti pigainei perissotero apo tin pempth .. eleos apo emfanisi ... pisteuw to accent itan pio wraio... twra to kainourio antikimenika wraio ....arketa alla re paidia oxi taxitites sto timoni ......kai zitate dipla lefta ennaiote to leon poli kaliteri piotita .... pleon i honda exei minei polu pisw