ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Από την 1η Σεπτεμβρίου τέθηκαν σε ισχύ τα νέα πρόστιμα για τις κυριότερες παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από την 1η Σεπτεμβρίου τέθηκαν σε ισχύ τα νέα πρόστιμα για τις κυριότερες παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Τα νέα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ.

(2/9/2011)

Στα ύψη πέταξαν τα πρόστιμα για τις περισσότερες παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως υπήρξαν και ορισμένες μειώσεις.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από το 2008 που άλλαξαν τα όσα προβλέπει ο Κ.Ο.Κ. για τις παραβάσεις. Τότε τα πρόστιμα που καθορίστηκαν μας είχαν φανεί σχεδόν «εξοντωτικά». Ο Κώδικας, όμως, από την 1η Σεπτεμβρίου έγινε ακόμα πιο «αμείλικτος» για τις περισσότερες των παραβάσεων, με τις αυξήσεις να φτάνουν ακόμα και μέχρι το 117%. Όλο αυτό μοιραία προκαλεί συνειρμούς πως η κυβέρνηση ψάχνει να βρει τρόπους για να κλείσει την τρύπα των εσόδων, παρά προσπαθεί να μειώσει τους άδικους θανάτους από τροχαία ατυχήματα. Πώς, άλλωστε, να σκεφτείς διαφορετικά όταν το πρόστιμο για τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας στα αυτοκίνητο και κράνους στις μοτοσικλέτες μειώνεται κατά 30%. Ακόμα και να διώξεις τις πονηρές σκέψεις από το μυαλό σου πως «η κυβέρνηση δείχνει το καλό της πρόσωπο» και θα βγει επικοινωνιακά να πει πως «δεν υπήρξαν μόνο αυξήσεις», το σίγουρο είναι πως δε γίνεται να μην αμφιβάλεις για τις ικανότητες όσων παίρνουν τέτοιες αποφάσεις. Δεν υπάρχει καμία λογική να απενοχοποιείς τη μη χρήση ζώνης ή κράνους, πόσο μάλλον όταν ως έθνος διαθέτεις θλιβερές πρωτιές σε τροχαία ατυχήματα. Νομίζαμε πως το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές...

Και να θέλαμε να πιστέψουμε πως μέλημα της κυβέρνησης είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, έρχεται η μείωση του προστίμου για τη μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας (προφανώς μια ανταποδοτική κίνηση) να επιβεβαιώσει τις σκέψεις μας: τα μέτρα έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα και καθόλου μα καθόλου λογική.

Και να θέλαμε να πιστέψουμε πως μέλημα της κυβέρνησης είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, έρχεται η μείωση του προστίμου για τη μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας (προφανώς μια ανταποδοτική κίνηση) να επιβεβαιώσει τις σκέψεις μας: τα μέτρα έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα και καθόλου μα καθόλου λογική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τι προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας για τα πρόστιμα των βασικότερων παραβάσεων:

Αυξήσεις
· Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη: 1.050 ευρώ από 700 ευρώ (+50%)
· Παραβίαση STOP: 900 ευρώ από 700 ευρώ (+29%)
· Στάθμευση σε ράμπα εισόδου/εξόδου: 325 ευρώ από 150 ευρώ (+117%)
· Στάθμευση σε πεζοδρόμιο: 120 ευρώ από 800 ευρώ (+50%)
· Κόντρες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών: 1.050 ευρώ από 700 ευρώ (+50%)
· Παρεμπόδιση της κυκλοφορίας του ΤΡΑΜ: 225 ευρώ από 150 ευρώ (+50%)

Μειώσεις
· Μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας: 490 ευρώ από 700 ευρώ (-30%)
· Απόρριψη αντικειμένων από κινούμενο όχημα: 280 ευρώ από 400 ευρώ (-30%)
· Παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων: 280 ευρώ από 400 ευρώ (-30%)
Hyundai
Moto