5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πρωτότυπο Α2 που θα δούμε στη Φρανκφούρτη θα φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, άγνωστων προς το παρόν στοιχείων.
Το πρωτότυπο Audi A2 στη Φρανκφούρτη
(2/9/2011)
Φιλοξενώντας πλήθος καινοτομιών και –κυρίως- ένα ηλεκτρικό μοτέρ για την κίνησή του, το πρωτότυπο Audi A2 θα κάνει ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη.
Με μήκος μόλις 3,8 μέτρων και 5 πόρτες, η νέα γενιά του Α2 υιοθετεί μια λιτή σχεδιαστική φιλοσοφία, μακριά από τους πειραματισμούς και τις αισθητικές εξάρσεις της πρώτης γενιάς του μοντέλου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η Audi αναμένεται να παρουσιάσει μέςσω του πρωτότυπου Α2 τη νέα γενιά της τεχνολογίας LED (πλέγμα ακτίνων) στα φωτιστικά σώματα, τα οποία μέσω μικρο-αντανακλαστών, θα προσφέρουν υψηλής ποιότητας ακτίνες φωτός. Επιπλέον, θα υπάρχουν και φώτα ημέρας που θα κάνουν χρήση της ίδιας τεχνολογίας. Τα «έξυπνα» πίσω φώτα θα προσαρμόζουν τη φωτεινότητά τους ανάλογα με τις συνθήκες ορατότητας. Εντύπωση προκαλεί το πίσω φως ομίχλης, το οποίο αποτελεί μια ακτίνα λέιζερ, η οποία σχηματίζει στο δρόμο ένα προειδοποιητικό τρίγωνο. Το φως από το πλέγμα διατρέχει το μήκος του αμαξώματος, ακριβώς κάτω από το ύψος των παραθύρων. Αισθητήρες αντιλαμβάνονται τον οδηγό όταν αυτός πλησιάζει το όχημα και ξεκλειδώνουν τις πόρτες. Κατά το φρενάρισμα, μια κόκκινη δέσμη ακτίνων μεγαλώνει ανάλογα με την ένταση με την οποία ο οδηγός πατάει το σχετικό πεντάλ, ώστε να προειδοποιεί όσους κινούνται πίσω.Τα «παιχνίδια» με το φως συνεχίζονται και στο εσωτερικό του πρωτότυπου, κυρίαρχο χαρακτηριστικό του οποίου είναι πως το cockpit χωρίζεται σε δύο τοξοειδή τμήματα. Η λιτή αισθητική του αμαξώματος συνεχίζεται και στο σαλόνι, στο οποίο υπάρχουν 4 ανεξάρτητα καθίσματα. Ο οδηγός ελέγχει πολλές από τις λειτουργίες του οχήματος μέσω της επιφάνειας αφής στο εσωτερικό του τιμονιού, ενώ δύο ακόμα ανάλογες επιφάνειες εμφανίζονται στα δεξιά του μόλις το όχημα εκκινήσει. Όλες οι ενδείξεις εμφανίζονται σε τρεις οθόνες, με την κεντρική να είναι 7 ιντσών.
Το πρωτότυπο Α2 έχει ένα επίπεδο πάτωμα. Η κεντρική κονσόλα είναι συνδεδεμένη με το κάθισμα του οδηγού και εκτείνεται μέχρι πίσω. Τα 4 καθίσματα κρύβουν έναν αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη βάση τους. Ανάμεσα από τα δύο καθίσματα υπάρχει χώρος να μεταφερθεί ένα ποδήλατο κανονικών διαστάσεων, αρκεί να αφαιρεθεί ο εμπρός τροχός του, ενώ το πορτ μπαγκάζ είναι δύο επιπέδων. Στο σαλόνι, τέλος, έχει γίνει χρήση ξεχωριστών χρωμάτων και υλικών, όπως πολυουρεθάνη, νεοπρένιο, ανακυκλωμένος πολυεστέρας και αλουμίνιο.
Κλείνοντας, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στο γεγονός πως το πρωτότυπο Α2 της Φρανκφούρτης θα είναι ηλεκτρικό. Αν και η Audi δεν ανακοινώνει το παραμικρό γύρω από το ζήτημα, εντούτοις «υπόσχεται» πως το ισχυρό εν λόγω σύστημα θα προσφέρει υψηλές επιδόσεις και μεγάλη αυτονομία. Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο...