ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H νέα Ferrari Enzo θα διαθέτει κατά τα φαινόμενα και υβριδική τεχνολογία (στη φωτογραφία βλέπετε το Millechili concept του 2005).
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H νέα Ferrari Enzo θα διαθέτει κατά τα φαινόμενα και υβριδική τεχνολογία (στη φωτογραφία βλέπετε το Millechili concept του 2005).

Το 2012 η νέα Ferrari Enzo

(7/10/2011)

Η νέα γενιά του θρυλικού super car της Ferrari, η Enzo, θα φέρει αμάξωμα από ανθρακονήματα, ένα V12 μοτέρ, ενώ δεν αποκλείεται να διαθέτει και υβριδική τεχνολογία.

Η θρυλική Ferrari Enzo βγήκε το 2002 και από τότε, δεν έφυγε ποτέ από το νου μας. Πλέον, τα πράγματα δείχνουν να μην είμαστε μακριά από το μοντέλο που θα τη διαδεχθεί στη γκάμα της Ferrari και στην καρδιά μας, ενώ έχουν αρχίσει δειλά δειλά να βγαίνουν και οι πρώτες πληροφορίες που την αφορούν. Οι τελευταίες που κάνουν το γύρω του διαδικτύου, κάνουν λόγο πως το νέο μοντέλο θα χτιστεί πάνω σε ανθρακονημάτινο monocoque αμάξωμα και θα διαθέτει ένα κεντρικά τοποθετημένο V12 μηχανικό σύνολο. Μπορεί το carbon αμάξωμα να μην είναι νέο για τη Ferrari, καθώς και η προηγούμενη Enzo ήταν φτιαγμένη από αυτό το υλικό. Στην εταιρεία δηλώνουν πως στα «κανονικά» τους μοντέλα θα επιμείνουν στο αλουμινένιο σασί και θα κρατήσουν το ανθρακόνημα για περιορισμένης παραγωγής μοντέλα, όπως η Enzo.

Η πρώτη γενιά της Enzo βγήκε το 2002 και έκαψε καρδιές. Το ίδιο θα προσπαθήσει να κάνει και η νέα της εκδοχή του χρόνου.

Η πρώτη γενιά της Enzo βγήκε το 2002 και έκαψε καρδιές. Το ίδιο θα προσπαθήσει να κάνει και η νέα της εκδοχή του χρόνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο περιθώριο της πρόσφατης παρουσίασης της 458 Spider, ο διευθύνον σύμβουλος της Ferrari, κος Amedeo Felisa, δήλωσε πως η εταιρεία δοκιμάζει υβριδικά πρωτότυπα. Αυτό μπορεί να σημαίνει πως στον αντικαταστάτη της Enzo, μπορεί να τοποθετηθεί κάποια μορφή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας KERS (Kinetic Energy Recovery System), που φέρουν τα μονοθέσια της Formula One της Ferrari και το οποίο αποτελείται από 4 μέρη: τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια, την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης (ECU), τις μπαταρίες και το κουμπί ενεργοποίησης στο τιμόνι. Ο κος Felisa ξεκαθάρισε πως το υβριδικό σύστημα θα αποσκοπεί κυρίως στον περιορισμό της κατανάλωσης και όχι τόσο στη βελτίωση των επιδόσεων.
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL