Αποκαλύπτουμε τα σημαντικότερα στοιχεία σχετικά με τη πλατφόρμα «πασπαρτού» MQB που εξέλιξε πρόσφατα για τα σημαντικότερα από τα μελλοντικά του μοντέλα ο όμιλος Volkswagen.
Έχοντας επενδύσει ευρέως τα τελευταία χρόνια στην πρακτική που περιγράφονται ως οικονομίες κλίμακας και έχοντας δικαιωθεί για την πρωτοβουλία του αυτή, ο όμιλος VW παρουσίασε τώρα ακριβώς σε αυτή τη λογική τις τεχνικές λεπτομέρειες της νέα πολυπλατφόρμας «πασπαρτού» με την ονομασία MQB που ετοίμασε για να την τοποθετήσει σε μια σειρά από τα επόμενα μοντέλα του.
Ξεκινώντας πρέπει να αναφέρουμε πως η νέα αυτή αρχιτεκτονική πλατφόρμα MQB (Modular Transverse Matrix) έχει τρια βασικά χαρακτηριστικά. Δημιουργήθηκε για να έχει μειωμένο βάρος σε σχέση με τις σημερινές, καλύτερη ακαμψία αλλά και σημαντική ευελιξία στην τελική της διαμόρφωση προκειμένου επάνω της να βασιστούν μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες και με διαφορετικές διαστάσεις. Για αυτό θεωρείται δεδομένο πως θα τη δούμε στα επόμενης γενιάς VW Golf και Αudi A3 αλλά και στα VW Polo και Passat. Eπίσης, η δομή της διαθέτει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων αλλά και κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στο πλαίσιο αυτό η Volkswagen επιβεβαίωσε πως ετοιμάζει μια νέα γενιά κινητήρων βενζίνης με ισχύ από 60 έως 150 ίππους που θα φέρουν καινούριες «έξυπνες» τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας. Επιπλέον θα δούμε νέα μοτέρ diesel με κωδικούς EA288 ισχύος από 90 έως και 190 ίππων.