Η Mercedes υπενθυμίζει τη σημαντικότητα της ασφάλειας ενός αυτοκινήτου μέσω μιας διαφήμισης, κάτι που με τα χρόνια έχει ξεχαστεί δίνοντας σημασία σε άλλους πλέον τομείς.
Υπήρχε εποχή που η λέξη ασφάλεια στη αυτοκινητιστική βιομηχανία για πολλούς ανθρώπους ήταν συνώνυμο με τις εταιρείες Mercedes και Volvo, αφού οι δύο αυτές φίρμες προωθούσαν κυρίως το συγκεκριμένο τομέα σε όλες τους τις διαφημίσεις.
Έτσι, καθώς περνούσαν τα χρόνια όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατέστησαν πρώτη τους προτεραιότητα την ασφάλεια, κάτι που ξεκίνησαν να προωθούν σε όλα τα νέα τους διαφημιστικά σποτ μέχρι που τελικά «ξεχάστηκε» το θέμα, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους αλλού (επιδόσεις, κατανάλωση, σχεδίαση κ.ά.)
Η Mercedes όμως επιστρέφει ξανά με ένα νέο διαφημιστικό για να υπενθυμίσει στους οδηγούς τη σημασία της ασφάλειας του αυτοκινήτου, ονομάζοντας το νέο σποτ ως «Amy». Έτσι, ονομαζόταν το σκυλί που σώθηκε μαζί με τους επιβαίνοντες μιας Mercedes CLS από ένα πραγματικό ατύχημα που συνέβη το Σεπτέμβριο. Η διαφήμιση δείχνει το κατεστραμμένο αυτοκίνητο, προωθώντας την ασφάλεια της γερμανικής φίρμας.