ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αντέχει το VW Scirocco τον ανταγωνισμό των Opel Astra GTC και Renault Megane Coupe?

Αντέχει το VW Scirocco τον ανταγωνισμό των Opel Astra GTC και Renault Megane Coupe?

(16/5/2012)

Αν και οι σπορ 3θυρες εκδοχές των μικρομεσαίων μοντέλων δεν είναι κάτι καινούργιο, ήταν η VW που ξεχώρισε ένα τέτοιο αυτοκίνητο με δική του σχεδίαση και δικό του όνομα. Επί της ουσίας όμως ο ανταγωνισμός τόσο από τη Renault όσο και από την Opel, είναι σκληρός, ειδικά όταν λάβει κανείς υπόψη την τιμή. Αντέχει το Scirocco απέναντί τους;

Το Scirocco έχει με το μέρος του αυτό ακριβώς που του χάρισε η VW. Το ότι παρότι μοιράζεται όλα του τα μηχανικά μέρη με το μικρομεσαίο της μάρκας, το Golf, έχει ξεχωριστή θέση στη γκάμα της VW. Απολαμβάνει μία απόσταση από τη μικρομεσαία κατηγορία και φιγουράρει ως σπορ ή ακόμη και κουπέ (αν και κατΆ ευφημισμό) και ως εκ τούτου διαφέρει από τα άλλα. Συγχρόνως η VW το εξόπλισε με ότι καλύτερο έχει στο στάβλο της, περιλαμβανομένου και του πατώματος του Audi TT (πιο φαρδιά μετατρόχια από το Golf), και μία σχεδίαση που αν μη τι άλλο, παρότι διχάζει, ξεφεύγει από τη στεγνή γλώσσα των άλλων μοντέλων του ομίλου. Αυτή η ιδιαιτερότητα βέβαια έχει το τίμημά της, αφού το Scirocco, εφόσον δεν είναι η τρίθυρη έκδοση ενός μικρομεσαίου, μπορεί και τιμολογείται ξεχωριστά. Και για αρκετούς, το αξίζει. Ο ανταγωνισμός, παρότι δεν ακολουθεί τη λογική της VW, και δεν ξεχωρίζει τα πιο σπορ αμαξώματα από το βασικό μικρομεσαίο μοντέλο, έχει κάνει βήματα τόσο μεγάλα, που αυτές οι «τρίθυρες» εκδοχές των αυτοκινήτων, είναι εξίσου τολμηρές, σχεδιαστικά θεαματικές και στο δρόμο εκρηκτικές, όσο το Scirocco. Επιπλέον, τόσο το Renault Megan Coupe, όσο και το άρτι αφιχθέν Opel Astra GTC, είναι νεώτερα από το Scirocco. Αυτό φαίνεται τόσο στη σχεδίαση, αν και στο τεχνολογικό υπόβαθρο, παρότι οι λύσεις είναι σχετικά όμοιες, οι απόψεις για το τι λειτουργεί καλύτερα διίστανται. Το σίγουρο πάντως είναι ότι και τα τρία αυτοκίνητα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν συγκίνηση, επίδοσεις και σπορ συναίσθημα. Και μετά είναι η τιμή. Το ξεχωριστό όνομα του Scirocco δημιουργεί απαιτήσεις που τα άλλα δύο δεν έχουν. Στις αρχικές εκδόσεις με 120 ως 130 ίππους και τούρμπο, οι απαιτήσεις του Scirocco φτάνουν τις 3.000 ευρώ επιπλέον των άλλων δύο, διαφορά που καλπάζει στις ακριβότερες εκδόσεις και συγκλίνει μόνο την κορυφή, όπου το άπιαστο Megan RS είναι αρκετά ακριβό από τo VW. Όσο το Scirocco ήταν μόνο του σε αυτή την υποκατηγορία, τα πράγματα ήταν απλά. Είχε το όνομα, τη χάρη και την τεχνολογία, και έτσι η αλμυρή τιμή δεν ενοχλούσε. Με τόσο δυνατό ανταγωνισμό όμως; Και δεδομένου του κλεισίματος της ψαλίδας στο τεχνολογικό σκέλος, αρκεί η «διαφορετικότητά» του σε σχέση με το Golf για να υπερέχει έναντι των άλλων «κοινών» εκδόσεων των μικρομεσαίων αδελφών τους; Εσείς βλέπετε κάτι περισσότερο στο Scirocco; Και τι είναι αυτό; Μήπως το κρατάτε ξεχωριστά από τον ανταγωνισμό των Renault και Opel; Θεωρείται πως τα αυτοκίνητα δηλαδή δεν συγκρίνονται; Ή μήπως η τιμή και η ουσία των αυτοκινήτων αυτών φέρνουν το Scirocco σε δύσκολη θέση; Πως το βλέπετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
TURANZA 6 POY KSEXORIZEI