Αντέχει το VW Scirocco τον ανταγωνισμό των Opel Astra GTC και Renault Megane Coupe?
(16/5/2012)
Αν και οι σπορ 3θυρες εκδοχές των μικρομεσαίων μοντέλων δεν είναι κάτι καινούργιο, ήταν η VW που ξεχώρισε ένα τέτοιο αυτοκίνητο με δική του σχεδίαση και δικό του όνομα. Επί της ουσίας όμως ο ανταγωνισμός τόσο από τη Renault όσο και από την Opel, είναι σκληρός, ειδικά όταν λάβει κανείς υπόψη την τιμή. Αντέχει το Scirocco απέναντί τους;
Το Scirocco έχει με το μέρος του αυτό ακριβώς που του χάρισε η VW. Το ότι παρότι μοιράζεται όλα του τα μηχανικά μέρη με το μικρομεσαίο της μάρκας, το Golf, έχει ξεχωριστή θέση στη γκάμα της VW. Απολαμβάνει μία απόσταση από τη μικρομεσαία κατηγορία και φιγουράρει ως σπορ ή ακόμη και κουπέ (αν και κατΆ ευφημισμό) και ως εκ τούτου διαφέρει από τα άλλα. Συγχρόνως η VW το εξόπλισε με ότι καλύτερο έχει στο στάβλο της, περιλαμβανομένου και του πατώματος του Audi TT (πιο φαρδιά μετατρόχια από το Golf), και μία σχεδίαση που αν μη τι άλλο, παρότι διχάζει, ξεφεύγει από τη στεγνή γλώσσα των άλλων μοντέλων του ομίλου. Αυτή η ιδιαιτερότητα βέβαια έχει το τίμημά της, αφού το Scirocco, εφόσον δεν είναι η τρίθυρη έκδοση ενός μικρομεσαίου, μπορεί και τιμολογείται ξεχωριστά. Και για αρκετούς, το αξίζει. Ο ανταγωνισμός, παρότι δεν ακολουθεί τη λογική της VW, και δεν ξεχωρίζει τα πιο σπορ αμαξώματα από το βασικό μικρομεσαίο μοντέλο, έχει κάνει βήματα τόσο μεγάλα, που αυτές οι «τρίθυρες» εκδοχές των αυτοκινήτων, είναι εξίσου τολμηρές, σχεδιαστικά θεαματικές και στο δρόμο εκρηκτικές, όσο το Scirocco. Επιπλέον, τόσο το Renault Megan Coupe, όσο και το άρτι αφιχθέν Opel Astra GTC, είναι νεώτερα από το Scirocco. Αυτό φαίνεται τόσο στη σχεδίαση, αν και στο τεχνολογικό υπόβαθρο, παρότι οι λύσεις είναι σχετικά όμοιες, οι απόψεις για το τι λειτουργεί καλύτερα διίστανται. Το σίγουρο πάντως είναι ότι και τα τρία αυτοκίνητα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν συγκίνηση, επίδοσεις και σπορ συναίσθημα. Και μετά είναι η τιμή. Το ξεχωριστό όνομα του Scirocco δημιουργεί απαιτήσεις που τα άλλα δύο δεν έχουν. Στις αρχικές εκδόσεις με 120 ως 130 ίππους και τούρμπο, οι απαιτήσεις του Scirocco φτάνουν τις 3.000 ευρώ επιπλέον των άλλων δύο, διαφορά που καλπάζει στις ακριβότερες εκδόσεις και συγκλίνει μόνο την κορυφή, όπου το άπιαστο Megan RS είναι αρκετά ακριβό από τo VW. Όσο το Scirocco ήταν μόνο του σε αυτή την υποκατηγορία, τα πράγματα ήταν απλά. Είχε το όνομα, τη χάρη και την τεχνολογία, και έτσι η αλμυρή τιμή δεν ενοχλούσε. Με τόσο δυνατό ανταγωνισμό όμως; Και δεδομένου του κλεισίματος της ψαλίδας στο τεχνολογικό σκέλος, αρκεί η «διαφορετικότητά» του σε σχέση με το Golf για να υπερέχει έναντι των άλλων «κοινών» εκδόσεων των μικρομεσαίων αδελφών τους; Εσείς βλέπετε κάτι περισσότερο στο Scirocco; Και τι είναι αυτό; Μήπως το κρατάτε ξεχωριστά από τον ανταγωνισμό των Renault και Opel; Θεωρείται πως τα αυτοκίνητα δηλαδή δεν συγκρίνονται; Ή μήπως η τιμή και η ουσία των αυτοκινήτων αυτών φέρνουν το Scirocco σε δύσκολη θέση; Πως το βλέπετε;
Παρακαλώ? Ποιος ήρθε?
Η Γαλλική μπακέτα έχει στησιμο, το Scirocco ειναι δήθεν, κάποιο ιταλικό ειναι καλύτερο απο το VW.
Οτι θέλει λέει ο κάθε πικραμένος.... καθώς το μπλιμπλίκη που οδηγά ειναι το καλύτερο όλου του κόσμου, και όλων των εποχών!
Η αλήθεια πονά. Εχεις τα φράγκα παίρνεις γερμανικό, δεν τα έχεις... αρχίζουν οι εκπτώσεις σε όλα. Πλαστικά, ποιότητα, συναρμογή, κτλ.
VW φίλοι μου, οοοοσο και αν σας τη βιδώνει! Δεν σημαίνει οτι θα σε όλα "άπαιχτο" , αλλα ας μη λέμε χαζομαρίτσες, συνολικά, κάθε VW ειναι οτι πιο ολοκληρωμένο απο τα μη γερμανικά. Οι υπόλοιποι κατασκευαστές ακολουθούν.
Αυτά, για τους... πιλότους F1 γαλικών, ιταλικών, ισπανικών, ιαπωνικών, κορεάτικων, που τους "χαλάει" το στήσιμο του Scirocco!
Το ζητούμενο δεν είναι πιό απο τα 3 μοντέλα θα αγοράσει κανείς, καθώς το πιό είναι το καλύτερο αποτελεί για το καθένα υποκειμενικό κριτήριο. Το ζητούμενο σήμερα, όπως προαναφέρθηκε, είναι να έχεις το απαιτούμενο ποσό που χρειάζεται για τη βενζίνη που ζητάνε αυτά τα αυτοκίνητα, κάτι το οποίο δυστυχώς μας οδήγησε να τα κινούμε σε ρυθμούς...χελώνας !!!
το σιροκο δεν ειναι απολυτο gti να λεμε τα πραγματα ως εχουν.μεσα στη πιστα δεν κανει θαυματα.τρανταχτο παραδειγμα πως απεναντι στο type r που ειναι και ατμοσφαιρα δεν τα καταφερνει το 2.0 tsi.ολα τα παραπανω ομως που λετε δεν θα μπορεσουν να ανταγωνιστουν το focus st που ερχεται με πολυ αγριες διαθεσεις και ας εινα και τετραπορτο.οσα δινει το focus st δεν τα δινουν σαν κατασκευαστες ουτε ρενο ουτε wv !!
μαλον θα αντεξει το sciroco επειδη εχει ποιοτητα και καλους κινητηρες. οσοι αγοραζουν αυτο το αμαξι θελουν δυναμη και οι κινητητρες τουρμπο εχουν δυναμη. εγω εκανα το λαθος να παρω ενα ayris αντι του golf επειδη πιστεψα πως τα τουρμπο θα χαλανε... τωρα βλεπω τους αλλους να εχουν 150-220 αλογα και εγω να μην μπορω ουτε μια ανηφορα να ανεβω. αλλα ειπα οκ πηρααξιοπιστο αμαξι και την πατησα. τα προβληματα φανηκαν αμεσα δυστυχως.
Ξεχνατε οτι με τα ιδια λεφτα καποιος παιρνει μια Alfa Romeo Giulietta 1.4 170hp: πιο γρηγορη απο ολα οσα αναφερετε, χωροι για ολους, αισθητικη και πιο οικονομικη.
Και τελος, Scirroco/Αstra: για να σε πουν "βλαχο". Δεστε γυρω σας ποιοι τα οδηγουν. Καγκουρες.
Το Scirocco δεν παύει να παραμένει εντυπωσιακό κατά τη γνώμη μου, αν και σούπα πλέον. Και πάω στοίχημα πως αν το R είχε βγει 5 χρόνια πριν, θα είχαμε γεμίσει και από δαύτα... Το Megane είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία του, πολύ αξιόπιστο μέχρι στιγμής, αν και παρεξηγημένο.. Όμως το τοποθετώ σε άλλη κατηγορία από αυτήν του Scirocco, λόγω τιμής κυρίως θεωρώ πως ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Leon και το Proceed. Το Astra GTC το θεωρώ μια αντιγραφή των δύο προαναφερθέντων με δύο ξεπερασμένα τουρμπομοτέρ που δεν συμβαδίζει με τις δυνατότητες του πλαισίου. Εμφανισιακά είναι σαν το Megane με πιο στρογγυλεμένες γραμμές... Αρμονικό, δυναμικό, αλλά δεν παύει να είναι αντιγραφή!!
Πιστευω οτι η μοναδικη εκδοση του Scirocco που μπορει να αντεξει στον ανταγωνισμο ειναι η 1,4 με τα 160hp.
Kι αυτο γιατι η μεν "μικρη" εχει να αντιμετωπισει πιο φρεσκους και με καλυτερα μοτερ αντιπαλους,ενω στα 2 λιτρα,η κυριαρχια του Megane RS ειναι απολυτη.
Διάβασα ένα σχόλιο πιο κάτω,και έχω να πω scirocco ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ δεν γίνεται αν δεν έχει το κάτι.Και πραγματικά δεν έχει το κάτι.Ίδιο πάτωμα,ίδιο μοτέρ,ίδιο ταμπλό,ΞΕΡΕΙ Η VW να έχει κέρδη.Δεν γίνεται να είναι πατημένο για να λέει η vw ότι έχει ξεχωριστή σχεδίαση,αλλά να είναι αντιλειτουργικό στους χώρους,να μην μπορεί 1,90 οδηγός να είναι άνετος στο εσωτερικό και να ΤΡΩΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ.Δεν γίνεται να είναι μικρό σε μήκος,πλάτος δίχως να ξεφεύγει από τα ομόσταυλα αδέρφια του.Οι τιμές πείτε μας τι value for money έχουνε,να γελάσει κάθε πικραμένο χείλη.Ας μην αναφερθούμε στην αξιοπιστία της vw σε βάθος χρόνου,το tuv ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ,για να μην έχουμε εμπάθειες και τζάμπα λόγια.
Το opel astra είναι μια καλύτερη αύρα στην κατηγορία,αν και δεν είμαι fan της μάρκας,αλλά είναι σαφώς και πιο ωραίο στην εμφάνιση,και έχει το κάτι για sport compact όχημα,που λείπει από το vw scirocco.Και ας μην έχει όνομα ιστορικό scirocco,η ιστορία γράφεται και από τις νέες γενιές,δεν μεταβιβάζεται σε λευκό χαρτί από τις παλιές ΜΟΝΟΝ.
Το renault megane είναι το σημείο αναφοράς για τέτοιου είδους όχημα,με όλα τα θετικά και τα αρνητικά της μάρκας.Είναι πιο σκληροπυρηνικό και πιο ειδικό σε σχέση με astra και scirocco,αλλά με το scirocco δεν συγκρίνεται επί της ουσίας.Πιο καλή σύγκριση θα γινόταν με το golf.
Αυτοκίνητα που απευθύνονται στο κοινό τους,αλλά μελετάμε τι ανάγκες έχουμε,τα οικονομικά μας και προχωράμε.Στις μεγάλες εκδόσεις τους η συντήρηση είναι ακριβότερη,οπότε απαιτείται σύνεση και όχι τζάμπα μαγκιές,επειδή μας αρέσαν.
Πολύ καλά είναι και τα τρία, αν και το Astra GTC και το Megane Coupe μοιάζουν και το Scirocco είναι σαν 3θυρο χάτσμπακ. Βέβαια το Astra και το Megane ως πιο νέα μοντέλα τραβούν περισσότερο τα βλέμματα άρα το Scirocco δεν είναι πλέον τόσο ανταγωνιστικό. Σειρά προτίμησης μου είναι 1ο το το Astra GTC (και ειδικά το νέο OPC) και 2ο το Megane Coupe.
Ανάμεσα σε αυτά τα τρία το σιρόκο παραμένει το πιο όμορφο και ξεχωριστό. Αλλά αν ήταν να διαλέξω θα διάλεγα το Honda Civic Type R. Oι βελτιώσεις που κυκλοφορούν για το type R είναι πολλές και σχετικά φθηνές, χωρίς τον κίνδυνο προβλημάτων που έχουν οι άλλες τρεις. Το Civic type R είναι ο πρωτοπόρος και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν...
Αυτό συμβαίνει με όλα τα VW. Οδηγώ ένα polo 2009 (το παλιότερο μοντέλο) το οποίο είναι άθλιο ,αν και ακριβότερο τότε από yaris punto, corsa,fiesta είναι σίγουρα υποδεέστερο απ αυτά.
MEGANE RS EXEI ΒΓΑΛΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ?ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ...ΑΥΤΟΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Η RENAULT ΤΟ ΕΧΕΙ....
Παρακαλώ? Ποιος ήρθε? Η Γαλλική μπακέτα έχει στησιμο, το Scirocco ειναι δήθεν, κάποιο ιταλικό ειναι καλύτερο απο το VW. Οτι θέλει λέει ο κάθε πικραμένος.... καθώς το μπλιμπλίκη που οδηγά ειναι το καλύτερο όλου του κόσμου, και όλων των εποχών! Η αλήθεια πονά. Εχεις τα φράγκα παίρνεις γερμανικό, δεν τα έχεις... αρχίζουν οι εκπτώσεις σε όλα. Πλαστικά, ποιότητα, συναρμογή, κτλ. VW φίλοι μου, οοοοσο και αν σας τη βιδώνει! Δεν σημαίνει οτι θα σε όλα "άπαιχτο" , αλλα ας μη λέμε χαζομαρίτσες, συνολικά, κάθε VW ειναι οτι πιο ολοκληρωμένο απο τα μη γερμανικά. Οι υπόλοιποι κατασκευαστές ακολουθούν. Αυτά, για τους... πιλότους F1 γαλικών, ιταλικών, ισπανικών, ιαπωνικών, κορεάτικων, που τους "χαλάει" το στήσιμο του Scirocco!
To scirocco είναι ένα και δεν αλλάζει, όλα τα αλλα είναι αντιγραφές
Αντέχει ακόμα, αλλά εάν τους δεις αυτό τον καιρό οι αγοραστές του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, πάνε με 100 χλμ. για να μην .... κάψουν βενζίνη !!!
Το ζητούμενο δεν είναι πιό απο τα 3 μοντέλα θα αγοράσει κανείς, καθώς το πιό είναι το καλύτερο αποτελεί για το καθένα υποκειμενικό κριτήριο. Το ζητούμενο σήμερα, όπως προαναφέρθηκε, είναι να έχεις το απαιτούμενο ποσό που χρειάζεται για τη βενζίνη που ζητάνε αυτά τα αυτοκίνητα, κάτι το οποίο δυστυχώς μας οδήγησε να τα κινούμε σε ρυθμούς...χελώνας !!!
το σιροκο δεν ειναι απολυτο gti να λεμε τα πραγματα ως εχουν.μεσα στη πιστα δεν κανει θαυματα.τρανταχτο παραδειγμα πως απεναντι στο type r που ειναι και ατμοσφαιρα δεν τα καταφερνει το 2.0 tsi.ολα τα παραπανω ομως που λετε δεν θα μπορεσουν να ανταγωνιστουν το focus st που ερχεται με πολυ αγριες διαθεσεις και ας εινα και τετραπορτο.οσα δινει το focus st δεν τα δινουν σαν κατασκευαστες ουτε ρενο ουτε wv !!
μαλον θα αντεξει το sciroco επειδη εχει ποιοτητα και καλους κινητηρες. οσοι αγοραζουν αυτο το αμαξι θελουν δυναμη και οι κινητητρες τουρμπο εχουν δυναμη. εγω εκανα το λαθος να παρω ενα ayris αντι του golf επειδη πιστεψα πως τα τουρμπο θα χαλανε... τωρα βλεπω τους αλλους να εχουν 150-220 αλογα και εγω να μην μπορω ουτε μια ανηφορα να ανεβω. αλλα ειπα οκ πηρααξιοπιστο αμαξι και την πατησα. τα προβληματα φανηκαν αμεσα δυστυχως.
Ξεχνατε οτι με τα ιδια λεφτα καποιος παιρνει μια Alfa Romeo Giulietta 1.4 170hp: πιο γρηγορη απο ολα οσα αναφερετε, χωροι για ολους, αισθητικη και πιο οικονομικη. Και τελος, Scirroco/Αstra: για να σε πουν "βλαχο". Δεστε γυρω σας ποιοι τα οδηγουν. Καγκουρες.
Το Scirocco δεν παύει να παραμένει εντυπωσιακό κατά τη γνώμη μου, αν και σούπα πλέον. Και πάω στοίχημα πως αν το R είχε βγει 5 χρόνια πριν, θα είχαμε γεμίσει και από δαύτα... Το Megane είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία του, πολύ αξιόπιστο μέχρι στιγμής, αν και παρεξηγημένο.. Όμως το τοποθετώ σε άλλη κατηγορία από αυτήν του Scirocco, λόγω τιμής κυρίως θεωρώ πως ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Leon και το Proceed. Το Astra GTC το θεωρώ μια αντιγραφή των δύο προαναφερθέντων με δύο ξεπερασμένα τουρμπομοτέρ που δεν συμβαδίζει με τις δυνατότητες του πλαισίου. Εμφανισιακά είναι σαν το Megane με πιο στρογγυλεμένες γραμμές... Αρμονικό, δυναμικό, αλλά δεν παύει να είναι αντιγραφή!!
Πιστευω οτι η μοναδικη εκδοση του Scirocco που μπορει να αντεξει στον ανταγωνισμο ειναι η 1,4 με τα 160hp. Kι αυτο γιατι η μεν "μικρη" εχει να αντιμετωπισει πιο φρεσκους και με καλυτερα μοτερ αντιπαλους,ενω στα 2 λιτρα,η κυριαρχια του Megane RS ειναι απολυτη.
Διάβασα ένα σχόλιο πιο κάτω,και έχω να πω scirocco ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ δεν γίνεται αν δεν έχει το κάτι.Και πραγματικά δεν έχει το κάτι.Ίδιο πάτωμα,ίδιο μοτέρ,ίδιο ταμπλό,ΞΕΡΕΙ Η VW να έχει κέρδη.Δεν γίνεται να είναι πατημένο για να λέει η vw ότι έχει ξεχωριστή σχεδίαση,αλλά να είναι αντιλειτουργικό στους χώρους,να μην μπορεί 1,90 οδηγός να είναι άνετος στο εσωτερικό και να ΤΡΩΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ.Δεν γίνεται να είναι μικρό σε μήκος,πλάτος δίχως να ξεφεύγει από τα ομόσταυλα αδέρφια του.Οι τιμές πείτε μας τι value for money έχουνε,να γελάσει κάθε πικραμένο χείλη.Ας μην αναφερθούμε στην αξιοπιστία της vw σε βάθος χρόνου,το tuv ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ,για να μην έχουμε εμπάθειες και τζάμπα λόγια. Το opel astra είναι μια καλύτερη αύρα στην κατηγορία,αν και δεν είμαι fan της μάρκας,αλλά είναι σαφώς και πιο ωραίο στην εμφάνιση,και έχει το κάτι για sport compact όχημα,που λείπει από το vw scirocco.Και ας μην έχει όνομα ιστορικό scirocco,η ιστορία γράφεται και από τις νέες γενιές,δεν μεταβιβάζεται σε λευκό χαρτί από τις παλιές ΜΟΝΟΝ. Το renault megane είναι το σημείο αναφοράς για τέτοιου είδους όχημα,με όλα τα θετικά και τα αρνητικά της μάρκας.Είναι πιο σκληροπυρηνικό και πιο ειδικό σε σχέση με astra και scirocco,αλλά με το scirocco δεν συγκρίνεται επί της ουσίας.Πιο καλή σύγκριση θα γινόταν με το golf. Αυτοκίνητα που απευθύνονται στο κοινό τους,αλλά μελετάμε τι ανάγκες έχουμε,τα οικονομικά μας και προχωράμε.Στις μεγάλες εκδόσεις τους η συντήρηση είναι ακριβότερη,οπότε απαιτείται σύνεση και όχι τζάμπα μαγκιές,επειδή μας αρέσαν.
Πολύ καλά είναι και τα τρία, αν και το Astra GTC και το Megane Coupe μοιάζουν και το Scirocco είναι σαν 3θυρο χάτσμπακ. Βέβαια το Astra και το Megane ως πιο νέα μοντέλα τραβούν περισσότερο τα βλέμματα άρα το Scirocco δεν είναι πλέον τόσο ανταγωνιστικό. Σειρά προτίμησης μου είναι 1ο το το Astra GTC (και ειδικά το νέο OPC) και 2ο το Megane Coupe.
Ανάμεσα σε αυτά τα τρία το σιρόκο παραμένει το πιο όμορφο και ξεχωριστό. Αλλά αν ήταν να διαλέξω θα διάλεγα το Honda Civic Type R. Oι βελτιώσεις που κυκλοφορούν για το type R είναι πολλές και σχετικά φθηνές, χωρίς τον κίνδυνο προβλημάτων που έχουν οι άλλες τρεις. Το Civic type R είναι ο πρωτοπόρος και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν...
Αυτό συμβαίνει με όλα τα VW. Οδηγώ ένα polo 2009 (το παλιότερο μοντέλο) το οποίο είναι άθλιο ,αν και ακριβότερο τότε από yaris punto, corsa,fiesta είναι σίγουρα υποδεέστερο απ αυτά.
MEGANE RS EXEI ΒΓΑΛΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ?ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΙΡΟΚΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ...ΑΥΤΟΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Η RENAULT ΤΟ ΕΧΕΙ....