Ένας κύλινδρος λιγότερος για τα μοτέρ των μικρομεσαίων. Πειράζει;
Μετά την τάση για λίγα κυβικά είστε έτοιμοι και για λιγότερους κυλίνδρους;
14.002 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2012)
Όποιος έχει ήδη το νέο Focus με τον 1.000άρη κινητήρα να σηκώσει το χέρι. Γιατί μπήκε στο κλαμπ των μελλοντικών μικρομεσαίων που εκτός από λίγα κυβικά, έχουν και λιγότερους κυλίνδρους. Εσείς είστε έτοιμοι για τρικύλινδρα μικρομεσαία;
Δε μπορεί να μην πρόσεξε κανείς ποιο μοτέρ ταιριάζει καλύτερα στο νέο Peugeot 208; Το ολοκαίνουργιο μικρό της Peugeot δεν λανσάρισε μόνο νέα μάσκα, νέο στιλ, νέες τεχνολογίες και μια νέα αρχή της μάρκας στην δεκαετία που διανύουμε. Λανσάρισε και το μοτέρ που θα δούμε σε διάφορες εκδόσεις να κινεί σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα. Και τη γκάμα της αδελφής Citroen, ενώ αν όλα πάνε καλά, ίσως να το δούμε και σε μοντέλα της Opel ή και της Chevrolet.
Μιλάμε για τον τρικύλινδρο 1.200άρη σε ατμοσφαιρική και σύντομα τούρμπο έκδοση. Μοτέρ που θα κάνει το λανσάρισμα του επόμενου 308 (τα νέα μοντέλα της Peugeot θα τελειώνουν όλα είτε σε 8 είτε σε 1, δε θα αλλάζουν όπως μέχρι τώρα) ιδιαίτερα ενδιαφέρον.
Και κατά πόδας έρχεται και το έτερο γαλλικό μικρομεσαίο, το επόμενο Renault Megane. Επίσης με τρικύλινδρο μοτέρ 1,2 λίτρων. Και αν το πρόσφατο πρωτότυπο της VW, το Taigun, είναι μια ένδειξη για τις προθέσεις του ομίλου, τότε το τρικίλυνδρο χιλιάρι μοτέρ του (ίδιο με του Up! σε έκδοση τούρμπο) θα βρεθεί κάτω κι από άλλα καπό γερμανο-τσεχο-ισπανικών αυτοκινήτων.
Χωρίς να μετράμε το τρικύλινδρο μοτέρ της BMW που θα δούμε σε μοντέλα της αλλά και στο Mini, φτάσαμε ήδη να έχουμε καλύψει τις περισσότερες μάρκες. Ποιοι μένουν; Οι κατασκευαστές που πήγαν ακόμη πιο κάτω, όπως οι ιταλοί με το δικίλινδρο διαμάντι τους που ήδη κινεί μίνι και μικρά μοντέλα.
Η Ford ήδη έκανε λόγο πως το δικό της τρικύλινδρο μπορεί να φτάσει τα 1.500 κ.εκ. και μέχρι 200 ίππους. Τα μοτέρ αυτά είναι «πτυσσόμενα» και έτσι η διαμόρφωση του κυβισμού και απόδοσής τους, με ή χωρίς τούρμπο, μπορεί να καλύψει γκάμα μοντέλων από μίνι και μικρά, μέχρι μικρομεσαία, μεσαία, MPV και SUV. Σχεδόν τα πάντα!
Οι κατασκευαστές λοιπόν ετοιμάζονται, εσείς όμως είστε έτοιμοι; Μπορείτε μετά τα λίγα κυβικά να δεχτείτε και τους λιγότερους κυλίνδρους; Αν οι premium αγοραστές δέχτηκαν την μείωση από τους 6 στους τέσσερις, υπάρχει κανένας λόγος να μην δεχτούμε και τη μείωση από τους τέσσερις στους τρεις; Τι λέτε;
ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ.ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΜΕΤΑ ΓΙΟΥΓΚΟ 45,ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΘΑ 903cc,ΣΙΤΡΟΕΝ ΒΧ ΑΤΟΥΤ 1,1 ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΝΤΑΤΣΙΑ 1200 ΤΛΞ,ΝΙΣΣΑΝ ΤΣΕΡΥ 1000,ΚΤΛ.<<ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ>>ΓΙΑ <<ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ>>ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ 2 ΚΑΙ 3 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΑ ΜΙΝΙΜΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ..ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ DKW ΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ,ΤΑ ΘΡΥΛΙΚΑ WARTBURG,TRABANT,KAI ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΛΙΛΙΠΟΥΤΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ ΟΠΩΣ SUBARU 600,DAIHATSU QUORE ΚΤΛ..ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!!ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ..ΑΚΟΥ FORD MONDEO ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ;ΦΟΒΕΡΟ..Η ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ..ΚΑΙ 125 ΙΠΠΟΙ ΑΠΟ 1000 ΚΥΒΙΚΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΔΕΟΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ,ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;ΟΧΙ!ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΣ..ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΝΩΣΤΗ!ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ;ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΘΕΛΟΥΝ-ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!ΑΣΕ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ ΕΠΙΣΗΣ,ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΤΡΟΜΕΡΟ 500 TWINAIR ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΑ..Ε ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2012..ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 15.000ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΕΡΙ ΤΑ 500 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(ΓΙΑ ΑΡΧΗ)ΜΕ ΙΚΑΝΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ <<ΜΑΓΚΑΣ>>ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ 2,3 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΓΙΑ 16V,TURBO ΚΤΛ-ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ..
τα νεα 3κύλινδρα μοτερ και ειδικά τις ford δεν έχει σχέσει με κανένα 3κυλινδρο που έχουμε δεί μέχρι τώρα στους δρόμους παιδιά,και εγώ κατά των 3,2κυλίνδρων είμαι αλλα έκανα ένα test drive σε ενα focus και μου άλλαξε γνώμη,χωρίς κραδασμούς και αρκετά δυνατό ψηλά με λίγο θόρυβο όπως όλα τα 4κύλινδρα,σίγουρα τις bmw θα είναι ακόμα καλύτερο και πιο δυνατό το μοτέρ που θα βγάλει,και απο οτι φαίνεται με την vw θα κάνει και αυτή το μεγάλο βήμα σε εναν 1.0Τ σύνολο,
ο σκοπός τους είναι να είναι ελαφρύτερα τα αμάξια σαν σύνολο,και λόγω χαμηλού κυβισμού οταν τα δουλεύεις χαλαρά να έχουν χαμηλά κατανάλωση.
τώρα το πόσα αξιόπιστα θα είναι θα δέιξει το μέλλον,κάντε επέκταση εγγύησης για να είστε καλυμένοι όσο γίνεται και ο θεος βοηθός
απο προσωπικη πειρα να πω πως αγορασα καινουργιο scoda fabia 1200 κυβικα 3δρο .το αυτοκινητο δε δουλεψε ποτε σωστα πλην του πρωτου τριμηνου.στις 30000 χλμ εγινε αλλαγη καπακιου κινητηρα λογω βαλβιδων(βλεπε smart).εν τελει το πουλησα οσο οσο γιατ ιδεν ειχε πλεον εγγυηση και ηθελε καπακι για 2η φορα.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Εγώ νομίζω ότι με το 2 ή 3κύλινδρο στα πολύ λίγα 900 έως 1.200c.c έχεις σίγουρα, πέρα από την οικονομία κλίμακας δηλαδή λιγότερα κινητά μέρη, μικρότερο μπλοκ και γενικά λιγότερο μεταλλο, καλύτερη ευστροφία μοτέρ στα χαμηλά και ίσως λιγότερες φθορές στο εσωτερικό του μοτέρ σε βάθος χρόνου και χιλιομετρικής επιβάρυνσης αλλά από την άλλη ΤΗΝ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟ ΘΟΡΥΒΟ του πολυκύλινδρου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΟΣΑ ΑΝΤΙΒΑΡΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΥ κι αν βάλεις. Επίσης ψηλά το μοτέρ κάνει τραχύ θόρυβο -αν και οι κραδασμοί λιγοστεύουν. Θεωρώ ότι είναι μια μόδα που σίγουρα αποσκοπεί στην εξοικονόμηση υλικών αλλά σε ποιότητα λειτουργίας ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΙΣΩ. Κακά τα ψέματα όσο καλός και δυνατός κι αν είναι ο κινητήρας των Aygo/ C1/107 και του Daihatsu Sirion, ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ με τον αντίστοιχο των Hyundai/KIA i10 και Picanto αντίστοιχα. ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ όταν μας πλευρίζουν τα εν λόγω οχήματα...
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΔΙΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ . ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η FORD ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΑΠΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.ΜΕ 125 ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΑ ΑΛΟΓΑ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ.
Για τα πάντα είμαστε έτοιμοι αρκεί να συνοδεύονται και από αξιοπιστία....Αν είναι να τρέχουμε κάθε τόσο στην αντιπροσωπεία για κόντρα ξύρισμα να λείπει....
Έμαθα τον γάιδαρο μου να μην τρώει,ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΨΟΦΗΣΕ,ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΑΡΑΓΕ.Δείτε την θεωρητική ιστορία της αυτοκίνησης και την απτή και μετά ας συζητήσουμε για γρήγορα μοτέρ 3κύλινδρα με 200 άλογα.Και παλαιότερα περάσαμε από τα 3κύλινδρα,τα αερόψυκτα,και άλλα,και μετά πήγαμε στα 4 κύλινδρα και άνω μοτέρ.Και μην μου πείτε ότι ήσασταν ευχαριστημένοι από τα τότε μοτέρ.Και μην μου πείτε ότι τώρα έχουμε 2012,ΚΑΙ.Όσο και να εξελιχθεί η τεχνολογία,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ για συγκεκριμένους λόγους τα 3κύλινδρα και κάτω μοτέρ να είναι καλύτερα από ένα 4 κύλινδρο και άνω.Στην αρχική ζωή των οχημάτων θυμηθείτε τα 8κύλινδρα μοτέρ των λίγων αλόγων,το τι υπέρ είχανε.Δεν πιστεύω οι τότε άνθρωποι να ήταν χάπατα και εμείς οι σημερινοί οι έξυπνοι.
Όσο επικρατεί η άποψη του να κονομήσω,να έχω μόνον εγώ τεχνολογία,τεχνογνωσία και να κάνω κουμάντο τους υπολοίπους,τόσο θα οδηγούμαστε σε τεχνολογικά αδιέξοδα,όπως και γενικά σε κάθε είδους αδιέξοδα.
Ίσως χρειαζόμαστε χρόνο για να αλλάξουμε.