ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μετά από 12 σχεδόν χρόνια αναμονής τα Ι.ΚΤΕΟ ζητούν το αυτονόητο, να εφαρμοστεί ο νόμος.

Μετά από 12 σχεδόν χρόνια αναμονής τα Ι.ΚΤΕΟ ζητούν το αυτονόητο, να εφαρμοστεί ο νόμος.

Εξώδικο στην κυβέρνηση από τα ΙΚΤΕΟ

3.666 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2012)

Με αφορμή μία ακόμα ενδεχόμενη παράταση εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας που υπονομεύει την οδική ασφάλεια και τον υγιή ανταγωνισμό, ο πανελλήνιος σύνδεσμος ιδιοκτητών ΚΤΕΟ διεκδικεί τα δικαιώματά του.

Στα όρια της αντοχής και της υπομονής δείχνουν να βρίσκονται οι ιδιοκτήτες Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, καθώς το ενδεχόμενο μίας ακόμα αναβολής εφαρμογής της ισχύουσας νομοθεσίας αποτελεί τη σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. 
Πιο συγκεκριμένα, πριν από 12 χρόνια με τον ν. 2963/2001 θεσπίστηκαν τα κριτήρια ίδρυσης και λειτουργίας των 155 μέχρι σήμερα λειτουργούντων Ι.ΚΤΕΟ. Παράλληλα με τον ίδιο νόμο υποχρεώθηκαν τα 57 Δ.ΚΤΕΟ (την ευθύνη των οποίων έχουν οι σημερινές Περιφέρειες) στους ίδιους όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας των Ι.ΚΤΕΟ. Μέχρι σήμερα, ωστόσο, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν δείχνουν να συμμορφώνονται σε βασικούς όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν, διαιωνίζοντας αυτή την κατάσταση με έξι παράτυπα νομοθετικές παρατάσεις, συν μία, εάν περάσει και αυτή που συζητείται. 
Η άποψη του πανελληνίου συνδέσμου ιδιοκτητών ΚΤΕΟ είναι ότι τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν διαθέτουν μηχανογράφηση καθώς και μία σειρά άλλων προδιαγραφών, που απαιτεί ο νόμος. Επίσης, τίθεται σοβαρό ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού, καθώς τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν είναι υποχρεωμένα να καταβάλλουν ΦΠΑ 23%, ούτε και ένα καινοφανές τέλος 10%, που αποδίδουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. 
Η κατάσταση αυτή είναι προφανές ότι δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη βιωσιμότητα των ΙΚΤΕΟ. Με εξώδικο λοιπόν, καλούν την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία να μην δώσουν και έβδομη παράταση αλλά να επιβάλουν κανονικά το νόμο. Πόσο μάλλον αφού ωφελημένο θα βγει και το δημόσιο. Σύμφωνα με υπολογισμούς του συνδέσμου, το Ελληνικό κράτος θα μπορούσε να κερδίσει τουλάχιστον 335 εκ. ευρώ, με μία τέτοια κίνηση!
Αυτό μέσω της μηχανογράφησης και online σύνδεσης των δημοσίων ΚΤΕΟ με τις βάσεις δεδομένων του αρμόδιου υπουργείου, κάτι που ισχύει ήδη στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. Αυτομάτως θα υπήρχε μία έγκυρη λίστα ελεγμένων οχημάτων, που σε παραβολή με αυτή των κυκλοφορούντων οχημάτων θα εμφάνιζε όλους όσους δεν έχουν προσέλθει για τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους. Έτσι τα έσοδα από τα πρόστιμα αλλά και τα τέλη των ελέγχων θα πήγαιναν στα ταμεία του δημοσίου, εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι ασφαλή και εντός των ορίων εκπομπών καυσαερίων.
Η πρώτη κίνηση από την πλευρά των ΙΚΤΕΟ έχει γίνει. Πλέον αναμένεται η απάντηση της κυβέρνησης...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
POTE DEN EXEIS ASFALEIA