Με τέτοιο στιλ η νέα Mercedes CLA τα βάζει με όλους αν και επί της ουσίας δεν έχει πραγματικό ανταγωνισμό.
Υπάρχει αντίπαλος για τη νέα Mercedes CLA;
8.911 Επισκέψεις στο άρθρο (16/1/2013)
Είναι σεντάν αλλά ένα κλικ κάτω από την C-Class. Είναι Mercedes αλλά είναι προσθιοκίνητη. Είναι τετράθυρη αλλά μοιάζει με κουπέ. Αλήθεια, έχει αντίπαλο πουθενά η νέα Mercedes CLA;
Ποιος δεν μπαίνει σε πειρασμό από τη νέα Mercedes CLA. Ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχει παρουσιάσει η γερμανική εταιρεία και θα είναι και ένα από τα πιο προσιτά. Γιατί μοιράζεται τα μηχανικά της μικρομεσαίας A-Class και βρίσκεται στη γκάμα της Mercedes μία ιδέα πιο πίσω από την C-Class.
Τι είναι; Παρά το θαρραλέο ισχυρισμό κάποιων ότι πρόκειται για μικρομεσαίο σεντάν, η εικόνα από μόνη της λέει πως η νέα CLA είναι μια κατηγορία από μόνη της. Αν η κίνηση ήταν πίσω θα μπορούσε να είναι επάξιος αντικαταστάτης της C-Class και να χτυπήσει στα ίσια μοντέλα με την κίνηση στον ίδιο άξονα, όπως το Α4 της Audi. To πιθανότερο είναι η νέα CLA να κοσμήσει σε μεγάλο αριθμό τα πάρκινγκ των εταιρειών, αντικαθιστώντας εταιρικά αυτοκίνητα από άλλες μάρκες που μέχρι τώρα πετύχαιναν έναντι του «αστεριού» απλά καλύτερη τιμή αγοράς.
Είναι βέβαιο πως η Mercedes με αυτό το μοντέλο κοιτάει να φέρει νέο κόσμο στη μάρκα, κόσμο που συμβιβάζεται άνετα με ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, όπως τα περισσότερα μοντέλα της Audi, ιδιαίτερα όταν η τιμή είναι καλή. Και στην CLA εκτός από την τιμή, το αυτοκίνητο «βγάζει μάτι». Δεν είναι μόνο το αισθητικό στη σχεδίαση αλλά και μια σειρά ρεκόρ χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή που σπάει για αυτοκίνητο παραγωγής.
Αν η νέα A-Class έχει να πει κάτι για το πώς θα πηγαίνει η CLA και στο δρόμο, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για κάθε επίδοξο ανταγωνιστή στους τρεις όγκους, ασχέτως μεγέθους. Το πιθανότερο είναι η Mercedes με αυτό το μοντέλο να μην είχε καμία αξίωση έναντι της BMW Σειράς 3, αυτοκίνητο που σκοπεύει να ανταγωνιστεί με την πολλά υποσχόμενη νέα C-Class. Στο μάτι της CLA είναι όλοι οι υπόλοιποι επίδοξοι premium κατασκευαστές. Και μάλιστα ασχέτως μεγέθους και κατηγορίας.
Αναμένοντας λοιπόν τις τιμές και τις εκδόσεις για την ελληνική αγοράς, το ερώτημα μένει ανοιχτό: Ποια μοντέλα ανταγωνίζεται η CLA; Ποια μοντέλα δεν θα αγόραζε ο παραδοσιακός premium αγοραστής για το χατίρι της; Τι λέτε;
Ανταγωνίζεται όλα τα μικρόμεσαια οχήματα της κατηγορίας θέλοντας να πάρει το επάνω χέρι όπως κάνει και στα μεγάλα οχήματα,και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ρίξανε λευκή πετσέτα.Ελπίζω να μην γίνει και εδώ το ίδιο.Δεν είναι μία κατηγορία από μόνη της,αλλά ένας δυνατός αντίπαλος,με την δική του κλάση.
Το ποιά μοντέλα δεν θα αγοράζανε κάποιοι,είναι σχετικό και υποκειμενικό.Η mercedes είναι μία mercedes,σε σχέση με την audi και την bmw.Αλλά αν η bmw κάνει μία κίνηση ματ,μπορεί να σβήσει την cla,έτσι απλά.Φτάνει να το θέλει,γιατί έχει την κίνηση στην σειρά 1 και μπορεί να χτίσει μία μικρή αντίστοιχη cla,δίχως πολλά χρήματα εξέλιξης.
Μένει να δούμε,μία ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ.
Προσωπικά πιστεύω, ότι η CLA παίζει σε τριπλό ταμπλό. Αρχικά, ως μικρομεσαίο (τυπικά τουλάχιστον), θα ανταγωνιστεί τα μικρομεσαία οικογενειακά, όπως Audi A1 sedan, VW Jetta και Golf CC και Opel Astra sedan. Επίσης, όντας τετράθυρο κουπέ με διαστάσεις που υπερβαίνουν τη μικρομεσαία κατηγορία και άπτονται της μεσαίας, θα ανταγωνιστεί τα μεσαία τετράθυρα - και επίσης προσθιοκίνητα - τετράθυρα κουπέ, όπως τα Opel Insignia 5D, Volvo S60 και VW Passat CC. Τέλος, για τους όχι παραδοσιακούς φανατικούς της μάρκας, θα αποτελέσει εσωτερικό ανταγωνισμό για τη Mercedes C, ως κάτι διαφορετικό μεν, αλλά εφάμιλλο. Καθοριστικοί παράγοντες θα είναι η ευρυχωρία του εσωτερικού και η τιμή.
Παρατηρωντας την CLA απο τις φωτογραφιες και εχοντας μπει στην A class..οι επομενες σκεψεις μου ερχονται στο νου.. Αυτοκινητο μικρομεσαιας κατηγοριας..καλοφτιαγμενο, ποιοτικο, με ευρεια γκαμα κινητηρων, αλλα με πολυ μικρους χωρους για τους πισω (εκτος και εαν ειναι μεγαλυτεροι στην σενταν εκδοση CLA), Πιθανοι αντιπαλοι Α3 σενταν και το Golf CC οταν και αυτα βγουν στην παραγωγη και αυτο γιατι οι τιμες τους θα ειναι πιο υψηλες σε σχεση με αλλα μικρομεσαια σενταν. Προσωπικα νομιζω οτι απευθυνεται σε ανθρωπους πιο υψηλου εισοδηματος, σιγουρα ειναι ενα premioum αυτοκινητο, δεν δημιουργει παντως κατι καινουριο στο χωρο του αυτοκινητου και της κατηγοριας καθως oυτε να αλλαξει γνωμη σε καποιον που αντι για το Α4 η την ΒΜW σειρας 3 να το προτιμησει το εν λογω αυτοκινητο. Θα ειναι πιστευω μια νεα , ποιοτικη προταση στο ανωτερο σκαλοπατι της μικρομεσαιας κατηγοριας των σενταν……
simfono me ton Giorgio alla min xexname to VW PASSAT CC me ton neo 1,4cc tous 160ps & tin kali timi tou.Ektos tou A3 sendan pou tha erthi erxete & to GOLF CC.Erotisi- apo xorous pos paei to CLA einai kalitero apo tin A ;
Το συγκεκριμένο μοντέλο, θα συμφωνήσω, είναι μία κατηγορία από μόνο του. Δεν κοιτάει στα μάτια μόνο μεγαλύτερες κατηγορίες από τις οποίες είναι σίγουρο ότι θα κλέψει πελάτες αλλά θα αποτελέσει και ισχυρό χαρτί στην κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν. Πιο συγκεκριμένα, μετά και το λανσάρισμα.της CLA, η VW και το Jetta ή ακόμη και η OPEL με το Astra Sedan θα βλέπουν εφιάλτες...Δεν διαφωνώ ότι λόγω αυξημένης τιμής δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί σεντάν τύπου Peugeot 301 ή Skoda Rapid, ωστόσο το πακέτο της CLA με το αστέρι στην μάσκα σίγουρα θα κάνει πολλούς, που μέχρι πρότινος δεν θα κοιτούσαν άλλο μοντέλο της μάρκας, να την δούνε πολύ πιο σοβαρά. ¶λλωστε μιλάμε για ένα πάρα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Το μόνο που έχει να φοβάται είναι η αντίστοιχη σεντάν έκδοση του Α3. Ίδωμεν...