Το πρωτότυπο Gear δείχνει ένα μίνι μοντέλο για τις πόλεις της Β. Αμερικής και της Ευρώπης με έμφαση στους χώρους, το χαμηλό κόστος αλλά και το στιλ.
Με δύο πρωτότυπα δείχνει η Honda τo μέλλον. Τι χρειάζεται όμως για να πετύχει;
6.109 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2013)
Ένα μίνι και ένα μικρό SUV ετοιμάζει η Honda, με σκοπό να χτυπήσει την αγορά εκεί που ανθεί. Ποιο είναι όμως το δυνατό χαρτί της ιαπωνικής μάρκας απέναντι στον εδραιωμένο ανταγωνισμό;
Με τις καλύτερες διακρίσεις σε θέματα αξιοπιστίας και κατανάλωσης, η Honda έκλεισε το 2012 με την αγορά να διψάει για περισσότερα μοντέλα. Και η απάντηση δεν άργησε. Μέσα στις πρώτες μόλις μέρες του χρόνου η Honda έδειξε δύο πρωτότυπα που φαίνεται πως θα πάρουν και γραμμή για παραγωγή αν και η αγορά όπου θα λανσαριστούν αναμένεται να ξεκαθαριστεί αργότερα.
Η Honda έχει ήδη δείξει την πρόθεσή τη για ένα μικρότερο SUV, τουλάχιστον μία κατηγορία κάτω από το CR-V, με στόχο να μπει στα «αστικά» μοντέλα της κατηγορίας. Βασικό όπλο του θα είναι η φιλοσοφία της μάρκας για μέγιστους χώρους και η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Με τον ολοκαίνουργιο 1.600άρη ντίζελ, το νέο SUV της Honda αναμένεται να πιάσει σημαντικό μερίδιο στις ευρωπαϊκές αγορές που δείχνουν να εκτιμούν την ιαπωνική εταιρεία τόσο ώστε να τη βραβεύουν κάθε χρόνο για την αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση των μοντέλων της.
Το νέο SUV βασίζεται στο Jazz, πράγμα που σημαίνει ότι και η υβριδική πλατφόρμα της Honda μπορεί να κάνει την εμφάνισή της, μια πρωτιά για τη νέα αυτή κατηγορία αυτοκινήτων. Το άλλο μοντέλο που φαίνεται να ζητάει η αγορά από τη Honda είναι ένα μίνι αυτοκίνητο, κάτω από το Jazz που θα το φέρει απέναντι σε ονόματα όπως του Fiat Panda, Hyundai i10 και Peugeot 107. Το πρώτο δείγμα αυτού του αυτοκινήτου ήρθε από το Μοντρεάλ του Καναδά όπου η Honda έδειξε ένα πρωτότυπο της κατηγορίας αυτής στην πιο «ευρωπαϊκή» πόλη της αμερικανικής ηπείρου.
Το Gear έχει τη βασική φόρμα του Civic, με πιο απλές γραμμές και μία δόση ρετρό στο εμπρός μέρος. Η Honda έχει έναν στόλο μίνι αυτοκινήτων για την ιαπωνική αγορά, είναι όμως εμφανές πως όπως και με τα άλλα της μοντέλα, θέλει στην Ευρώπη να προσφέρει αυτοκίνητα που ταιριάζουν απολύτως στις εδώ ανάγκες.
Αναμένοντας τις οριστικές ανακοινώσεις για την παραγωγή των δύο αυτών μοντέλων, μπορούμε να πούμε ότι η Honda, ο τελευταίος ανεξάρτητος κατασκευαστής σήμερα, ετοιμάζεται για δυναμικές προσθήκες στη γκάμα της. Εσείς ποιο νομίζετε πως είναι το δυνατό της χαρτί; Τι κάνει τις ευρωπαϊκές αγοράς να ζητάνε νέα μοντέλα από τη μάρκα; Είναι η αποδεδειγμένη αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση αρκετές; Ή μήπως οι χώροι, η πρακτικότητα και η υψηλή τεχνολογία θέλουν και κάτι ακόμη για να πετύχουν; Τι;
Θεωρω οτι προκειται για μια κορυφαια μαρκα που εχει προσφερει και θα συνεχισει να προσφερει πολλα στην αυτοκινηση ,παντα με φρεσκιες και πρωτοποριακες τεχνολογιες ,με εξαιρετικα υψηλα στανταρ αξιοπιστιας και ολικης ποιοτητας που σιγουρα ειναι πολυ πιο μπροστα και απο την toyota issan,mitsubishi αλλα τουλαχιστον σε οτι αφορα την ελλαδα υστερει πολυ σε αντιπροσωπεια και προβολη των προιοντων της και βεβαια του after sale που επισης ειναι σχεδον ανυπαρκτο για τον ιδιο λογο.Ως ενα απλο παραδειγμα αρκει κανεις να συγκρινει το νεο auris με το civic και θα καταλαβει τι εννοω.
loukia φιλικα ,η Honda αυτη την στιγμη ειναι παγκοσμιως 2 σκαλοπατια πιο πανω απο την mercedes ,δες το τι γινεται αυτη την εποχη με το νεο accord στις ΗΠΑ .Δες ποσους κινητηρες ειχε η honda φετος μεσα στο top 10 των καλυτερων κινητηρων της χρονιας http://wardsauto.com/vehicles-amp-technology/2013-ward-s-10-best-engines-showcase-efficiency-gains.
Απλως πιστευω οτι στην Ελλαδα συγκχεουμε τις λεξεις Premium με technology
Η honda είναι ένας κατασκευαστής που μελετάει,αλλά όχι αρκετά όπως η mercedes.Είναι ξεχωριστός,με δική του προσωπικότητα,άποψη και στυλ,και αυτό εκτιμάται από τον κόσμο.Δεν ακολουθεί τους πολλούς όντας και μη Ευρωπαίος στην νοοτροπία.
Από εκεί και πέρα έχει τεράστια αξιοπιστία,χώρους,σχεδίαση,τεχνολογικές καινοτομίες,χαμηλή κατανάλωση,καλή εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων.
Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να μελετάει περισσότερο τις τεχνολογικές της καινοτομίες,ώστε να μπορεί να είναι στο ίδιο σκαλοπάτι με την mercedes.