Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πρωτότυπο Gear δείχνει ένα μίνι μοντέλο για τις πόλεις της Β. 
Αμερικής και της Ευρώπης με έμφαση στους χώρους, το χαμηλό κόστος αλλά 
και το στιλ.

Το πρωτότυπο Gear δείχνει ένα μίνι μοντέλο για τις πόλεις της Β. Αμερικής και της Ευρώπης με έμφαση στους χώρους, το χαμηλό κόστος αλλά και το στιλ.

Με δύο πρωτότυπα δείχνει η Honda τo μέλλον. Τι χρειάζεται όμως για να πετύχει;

6.094 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2013)

Ένα μίνι και ένα μικρό SUV ετοιμάζει η Honda, με σκοπό να χτυπήσει την αγορά εκεί που ανθεί. Ποιο είναι όμως το δυνατό χαρτί της ιαπωνικής μάρκας απέναντι στον εδραιωμένο ανταγωνισμό;

Με τις καλύτερες διακρίσεις σε θέματα αξιοπιστίας και κατανάλωσης, η Honda έκλεισε το 2012 με την αγορά να διψάει για περισσότερα μοντέλα. Και η απάντηση δεν άργησε. Μέσα στις πρώτες μόλις μέρες του χρόνου η Honda έδειξε δύο πρωτότυπα που φαίνεται πως θα πάρουν και γραμμή για παραγωγή αν και η αγορά όπου θα λανσαριστούν αναμένεται να ξεκαθαριστεί αργότερα.
Η Honda έχει ήδη δείξει την πρόθεσή τη για ένα μικρότερο SUV, τουλάχιστον μία κατηγορία κάτω από το CR-V, με στόχο να μπει στα «αστικά» μοντέλα της κατηγορίας. Βασικό όπλο του θα είναι η φιλοσοφία της μάρκας για μέγιστους χώρους και η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Με τον ολοκαίνουργιο 1.600άρη ντίζελ, το νέο SUV της Honda αναμένεται να πιάσει σημαντικό μερίδιο στις ευρωπαϊκές αγορές που δείχνουν να εκτιμούν την ιαπωνική εταιρεία τόσο ώστε να τη βραβεύουν κάθε χρόνο για την αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση των μοντέλων της.
Το νέο SUV βασίζεται στο Jazz, πράγμα που σημαίνει ότι και η υβριδική πλατφόρμα της Honda μπορεί να κάνει την εμφάνισή της, μια πρωτιά για τη νέα αυτή κατηγορία αυτοκινήτων. Το άλλο μοντέλο που φαίνεται να ζητάει η αγορά από τη Honda είναι ένα μίνι αυτοκίνητο, κάτω από το Jazz που θα το φέρει απέναντι σε ονόματα όπως του Fiat Panda, Hyundai i10 και Peugeot 107. Το πρώτο δείγμα αυτού του αυτοκινήτου ήρθε από το Μοντρεάλ του Καναδά όπου η Honda έδειξε ένα πρωτότυπο της κατηγορίας αυτής στην πιο «ευρωπαϊκή» πόλη της αμερικανικής ηπείρου. 
 Το Gear έχει τη βασική φόρμα του Civic, με πιο απλές γραμμές και μία δόση ρετρό στο εμπρός μέρος. Η Honda έχει έναν στόλο μίνι αυτοκινήτων για την ιαπωνική αγορά, είναι όμως εμφανές πως όπως και με τα άλλα της μοντέλα, θέλει στην Ευρώπη να προσφέρει αυτοκίνητα που ταιριάζουν απολύτως στις εδώ ανάγκες.
Αναμένοντας τις οριστικές ανακοινώσεις για την παραγωγή των δύο αυτών μοντέλων, μπορούμε να πούμε ότι η Honda, ο τελευταίος ανεξάρτητος κατασκευαστής σήμερα, ετοιμάζεται για δυναμικές προσθήκες στη γκάμα της. Εσείς ποιο νομίζετε πως είναι το δυνατό της χαρτί; Τι κάνει τις ευρωπαϊκές αγοράς να ζητάνε νέα μοντέλα από τη μάρκα; Είναι η αποδεδειγμένη αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση αρκετές; Ή μήπως οι χώροι, η πρακτικότητα και η υψηλή τεχνολογία θέλουν και κάτι ακόμη για να πετύχουν; Τι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr