Ο τίτλος φυσικά δεν αναφέρεται στις επιδόσεις της μικρής μοτοσικλέτας της Honda, αλλά στην συνολική της απόδοση στο αστικό τοπίο, όπου θα καταφέρει να κινηθεί με ταχύτητα και προπάντων με οικονομία.
Το CBR 125 παρουσιάστηκε το 2004, ως μία πρακτική και οικονομική λύση για το αστικό περιβάλλον. Οι πρώτες σημαντικές αλλαγές ήρθαν δύο χρόνια αργότερα με ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση φέρινγκ στα πρότυπα των CBR 600/1000 και πιο φρέσκιας σχεδίασης όργανα. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI αντικατέστησε επίσης το καρμπιρατέρ, ενώ τοποθετήθηκε και καταλύτης στην εξάτμιση. Το CBR125R έμεινε σε αυτή τη μορφή του μέχρι και την αντικατάστασή του από τη νέα γενιά που παρουσιάστηκε πέρσι. Λόγω διαστάσεων, η μικρή μοτοσικλέτα θα βολέψει καλύτερα τους μικροκαμωμένους αναβάτες χωρίς βέβαια να ενοχλούνται οι ψηλότεροι, μέχρι και 1,85μ. σε ύψος. Εργονομικά, τα πάντα βρίσκονται στη σωστή θέση και απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.