Σε αυτή την άθλια κατάσταση βρέθηκε το μοτέρ ενός Audi TT μετά από 130.000 χλμ. χωρίς αλλαγή λαδιών.
130.000 χλμ. με τα ίδια λάδια
47.477 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2015)
Σίγουρα τα μάτια των μηχανικών έχουν δει πάρα πολλά, αλλά αυτό έκανε εντύπωση ακόμη και σε αυτούς, καθώς το συγκεκριμένο μοτέρ έκανε 130.000 χλμ. χωρίς συντήρηση και αλλαγή λαδιών.
Οι συγκεκριμένες εικόνες απεικονίζουν τα σπλάχνα ενός κινητήρα 3,2 λίτρων, σε ένα Audi TT, ο ιδιοκτήτης του οποίου σύμφωνα με το φόρουμ Audi TDI δεν επισκέφθηκε το συνεργείο για service για 130.000 χλμ.Πρόκειται ουσιαστικά για μία κόλαση στα εντόσθια του μοτέρ το οποίο παρόλα αυτά συνέχισε να δουλεύει μέχρι και την επίσκεψή του στο συνεργείο. Η συνέχεια δεν είναι γνωστή, παρόλα αυτά το πιθανότερο είναι το μοτέρ να αλλάχθηκε.Προς θεού μην παραδειγματιστείτε από τον… ανέμελο ιδιοκτήτη αυτού του Audi TT. Συντηρείστε το αυτοκίνητό σας σωστά και φερθείτε του με σεβασμό.
Το πιο απιθανο ειναι πως καταφερε κι εκανε τοσα χιλιομετρα με τα ιδια λαδια χωρις να τα εχει καψει, γιατι ολοι ξερουμε την αγαπη του group vag στο λαδι.
καλα μη χαιρεστε ορισμενοι. στο αρθρο αναφερεται σαφως οτι δεν επισκεφθηκε συνεργειο για σερβις. αυτο σημαινει οτι ισως εκανε μονος του τις αλλαγες ή το πιθανοτερο οτι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Μου το ελεγαν και δεν το πιστευα.
Οτι πολλοι Γερμανοι το χουν συστημα.
Παιρνουν καινουργιο αυτοκινητο,
το κρατανε 2-3 χρονια,
το ξεσκιζουν στα χιλιομετρα,
χωρις λαδια και σερβις,
μετα το πουλανε σε κατι ψωνια σαν και μας,
και παιρνουν καινουργιο.
Αν και καθυστερημένα να πω οτι ο 6κύλινδρος κινητήρας του ΤΤ-GOLF κτλ ναι μεν είναι V αλλά η γωνία είναι τόσο μικρή που του επιτρέπει να χρησιμοποιεί ένα καπάκι με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι είναι σε σειρά.Αυτό για κάποιον που βιάστηκε να σχολιάσει χωρίς να ξέρει πως είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας!!!
εσυ φιλε που δεν εχεις καν βαλη επωνυμο στο σχολιο σου μαλλον πρεπει να μαθεις να αρμεγεις την αγελαδα ισως και να βοσκεις προβατακια ...οσο για λαδακι 5w30 εχει αφθονο ο λαμπριανιδης στον πειραια και τον ξερει ολος ο κοσμος δεν χρειαζεται διαφημηση...και τωρα που το εμαθες πηγαινε να αγορασεις και συ αντι να το πληρωνεις χρυσαφι 15 ευρω το λιτρο .....
δεν υπαρχουν πανακριβα λαδια παιδια υπαρχουν μονο εμποροι που θησαυριζουν πουλωντας τα μπορεις να βρεις λιπαντικο 5/30 αριστης ποιοτητας με τιμη απο 5 εως 7 ευρω το λιτρο το αν καει λαδια ενα μοτερ εχει να κανει περισοτερο απο τον τροπο χρησης μιλαμε παντα για καινουργια αυτοκινητα υπαρχουν βεβαια και αυτα που τσιμπανε λιγο λαδακι και το αναφερουν οι κατασκευαστες καταναλωση λιπαντικου εως μισο λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη θεωρειτε φυσιολογικη
Θοδωρή , χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης , απλά σου αναφέρω , έχω υπάρξει ιδιοκτήτης VW Polo 1995-99 Golf 99-01 Audi TT 2001-03 Beetle 2003-06 Και από το 2006 εώς τώρα ενός VW EOS και πίστεψε με δεν έχω δει την παραμικρή αγάπη κανενός απ' αυτά στο λάδι , το τελίως αντίθετο μπορώ να πω ...
Φιλικά
Αναφερομαι στον προλαλησαντα που το παιζει εξυπνος μιλωντας για εμπορους που θησαυριζουν. Παγκοσμιε, να μας πεις κι εσυ που πουλανε "βαφτισμενα" 5W/30 ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΑ να ξερουμε να παμε να τα παρουμε κι εμεις. Και μαλιστα να μας υποδειξεις επωνυμα, να στειλω ενα καμιονι. Γεμισαμε εξυπνακηδες που επειδη δεν εχουν αλλο τροπο να επιβεβαιωθουν, πετανε τη φωτισμενη τους εξυπναδα στο ιντερνετ για να περνιουνται για καποιοι... Και φυσικα μπορουν και προσβαλλουν (μεσω της ασφαλειας της ανωνυμιας) εναν ολοκληρο κλαδο. Που εισαι φιλε, εχε υποψιν σου οτι και στο σουπερ μαρκετ η φετα που αγοραζεις ειναι υπερτιμολογημενη 230% (τυχαιο το ποσοστο...), κι εσυ που εισαι μαγκας κι εξυπνος πηγαινε να βρεις τον τσομπανη να του πεις να σου φτιαξει μονο εσενα για τα ωραια σου τα ματια,'η καλυτερα "αρμεξε την" μονος σου (την αγελαδα βρε...)
Θοδωρή εμένα τότε θα έχει πρόβλημα.... TSI με 100.000χλμ, με πρόγραμμα και αέριο δεν καίει λάδι. (με σωστά service και σωστά λάδια)
Μην γενικεύεις, γιατί πολλά vtec έχουν βγει λαδιέρες, δεν είπε κανένας όμως ότι είναι σκουπίδια.
Κύριοι δεν υπάρχει αντιπαράθεση αν υπάρχουν αξιόπιστα δεδομένα. Όταν αγόρασα το Golf GTI ήξερα ότι χρειάζεται συχνά συμπλήρωση ελαίου, αλώστε το ανάφερε και το βιβλιάριου οδηγιών του! Εχω παντα ένα λίτρο από το πανάκριβο λαδι του στον χώρο αποσκευών και κάθε τόσο το συμπληρώνω κατά τις οδηγίες του κατασκευαστή!. Το γεγονος ότι είχα 5-6 ηλεκτρικης φυσης προβλήματα ακόμα και μέσα στην εγγύηση.. αυτό μπορω να το σχολάσω αρνητικα αλλα σίγουρα δεν αισθανομαι εξαπατημένος για την πολύ μεγαλη κατανάλωση ελαίου!
Σαν οδηγος ενος Polo 98 1400 αυτο με τα 100 αλογα με 374.000χλμ σημερα αναφερω πως παροτι τα χιλια μυρια προβληματα που παρουσιασε το αυτοκινητο και την συνεχη χρησιμοποιηση της οδικης βοηθειας σε ετησια βαση κατα μεσο ορο δεν χρειαστηκε ποτε συμπληρωμα λαδιων ακομη και σημερα. 10W/40 ημισυνθετικο καθε 10.000χλμ οι αλλαγες.
Κάτοχος Vw Golf IV 1400 από τα 80,000χλμ
έκαιγε 1-1,5 lt λάδι στα 5.000χλμ
γενική επισκευή στα 135.000χλμ και πλέον
δέν καίει,μέ ίδιο και ο κολλητος και του καίει 0.5 lt στα 1000χλμ.Το Vw Golf V 1600 Fsi του αδερφού 172.000χλμ και δέν καίει.
καλησπέρα .... Δεν είναι και κάτι .... το 2009 αναγκαστικά πήρα (μου χρωσταγαν χρήματα) ενα Alfa Romeo 156 /1998 Παρ όλο του ότι δεν συμπαθουσα τα ιταλικά (εχω αλλάξει 25 αυτοκίνητα) λοιπόν όταν άρχισα να οδηγώ ένοιωθα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά .. Ήταν όμως η τέλεια οδηγική αίσθησή που σου δίνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. έκανα 1 Γενικό σέρβις και από τότε ούτε μπουζι !!! έγραψε στο κοντέρ του 157.540 χιλιόμετρα χωρίς να κάνω σέρβις!!!και ακόμα δουλεύει !!! Η προσπάθεια μου να το καταστρέψω ήταν μάταια. αν θέλετε με πιστεύεται. Δεν έχω λόγους να υπέρ βάλω!!! ούτε ιμάντα χρονισμός ούτε μεταβλητό ούτε μπουζι ούτε φίλτρο αέρα ..... Τελικά άλλαξε η γνώμη μου για τα ιταλικά μοτερ και αυτοκίνητα. ( opel και vw χρησιμοποιούν fiat κινητήρες πετρελαίου στα corsa ,astra polo,golf) Έτσι για την ιστορία...
Με το παραεμποριο που γινεται στα λιπαντικα και σε πολλα αλλα προιοντα απο τα
πρατηρια των Ενοπλων Δυναμεων τι θα γινει;
Εκει μεσα μπαινει οποιος θελει και αγοραζει προιοντα σε τιμη χονδρικης με αποδειξη λιανικης πωλησης χωρις περιορισμο ποσοτητας,και τα διοχετευει στην αγορα μαυρα.Θα πρεπει αμεσα να υπαρξει σημανση σε οτι πωλειται εκει ωστε να μη βγαινει στην αγορα.
"...χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης , απλά σου αναφέρω , έχω υπάρξει ιδιοκτήτης VW Polo 1995-99 Golf 99-01 Audi TT 2001-03 Beetle 2003-06 Και από το 2006 εώς τώρα ενός VW EOS και πίστεψε με δεν έχω δει την παραμικρή αγάπη κανενός απ' αυτά στο λάδι , το τελίως αντίθετο μπορώ να πω ..." δηλαδη ρε φιλαρακι τα δικα σου οχι μονο δεν καταναλωνουν λαδακι αλλα...παραγουν κιολας. προσεχε! μας βλεπουν και οι...ΣΔΟΕ.
Το πιο απιθανο ειναι πως καταφερε κι εκανε τοσα χιλιομετρα με τα ιδια λαδια χωρις να τα εχει καψει, γιατι ολοι ξερουμε την αγαπη του group vag στο λαδι.
καλα μη χαιρεστε ορισμενοι. στο αρθρο αναφερεται σαφως οτι δεν επισκεφθηκε συνεργειο για σερβις. αυτο σημαινει οτι ισως εκανε μονος του τις αλλαγες ή το πιθανοτερο οτι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Μου το ελεγαν και δεν το πιστευα. Οτι πολλοι Γερμανοι το χουν συστημα. Παιρνουν καινουργιο αυτοκινητο, το κρατανε 2-3 χρονια, το ξεσκιζουν στα χιλιομετρα, χωρις λαδια και σερβις, μετα το πουλανε σε κατι ψωνια σαν και μας, και παιρνουν καινουργιο.
Αν και καθυστερημένα να πω οτι ο 6κύλινδρος κινητήρας του ΤΤ-GOLF κτλ ναι μεν είναι V αλλά η γωνία είναι τόσο μικρή που του επιτρέπει να χρησιμοποιεί ένα καπάκι με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι είναι σε σειρά.Αυτό για κάποιον που βιάστηκε να σχολιάσει χωρίς να ξέρει πως είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας!!!
εσυ φιλε που δεν εχεις καν βαλη επωνυμο στο σχολιο σου μαλλον πρεπει να μαθεις να αρμεγεις την αγελαδα ισως και να βοσκεις προβατακια ...οσο για λαδακι 5w30 εχει αφθονο ο λαμπριανιδης στον πειραια και τον ξερει ολος ο κοσμος δεν χρειαζεται διαφημηση...και τωρα που το εμαθες πηγαινε να αγορασεις και συ αντι να το πληρωνεις χρυσαφι 15 ευρω το λιτρο .....
δεν υπαρχουν πανακριβα λαδια παιδια υπαρχουν μονο εμποροι που θησαυριζουν πουλωντας τα μπορεις να βρεις λιπαντικο 5/30 αριστης ποιοτητας με τιμη απο 5 εως 7 ευρω το λιτρο το αν καει λαδια ενα μοτερ εχει να κανει περισοτερο απο τον τροπο χρησης μιλαμε παντα για καινουργια αυτοκινητα υπαρχουν βεβαια και αυτα που τσιμπανε λιγο λαδακι και το αναφερουν οι κατασκευαστες καταναλωση λιπαντικου εως μισο λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη θεωρειτε φυσιολογικη
ειχε audi tt και δεν ειχε λεφτα να αλλάξει τα λάδια; κατι δεν κολλάει εδω. Αν έβαζε ενισχυτικό λαδιού τη θα έχει συμβεί.
Θοδωρή , χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης , απλά σου αναφέρω , έχω υπάρξει ιδιοκτήτης VW Polo 1995-99 Golf 99-01 Audi TT 2001-03 Beetle 2003-06 Και από το 2006 εώς τώρα ενός VW EOS και πίστεψε με δεν έχω δει την παραμικρή αγάπη κανενός απ' αυτά στο λάδι , το τελίως αντίθετο μπορώ να πω ... Φιλικά
Πιστεύω πως για όλα φταίει το νέο Polo 1.4 TDI που σβήνει. Ακόμη και για το ότι το ΤΤ δεν άλλαξε ποτέ λάδια!
Ενημερωτικα και μονο,το μοτερ του TT ειναι V6 και οχι σε σειρα οπως μας δειχνετε...εκτος και αν ειναι φωτο αρχειου...
Αναφερομαι στον προλαλησαντα που το παιζει εξυπνος μιλωντας για εμπορους που θησαυριζουν. Παγκοσμιε, να μας πεις κι εσυ που πουλανε "βαφτισμενα" 5W/30 ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΑ να ξερουμε να παμε να τα παρουμε κι εμεις. Και μαλιστα να μας υποδειξεις επωνυμα, να στειλω ενα καμιονι. Γεμισαμε εξυπνακηδες που επειδη δεν εχουν αλλο τροπο να επιβεβαιωθουν, πετανε τη φωτισμενη τους εξυπναδα στο ιντερνετ για να περνιουνται για καποιοι... Και φυσικα μπορουν και προσβαλλουν (μεσω της ασφαλειας της ανωνυμιας) εναν ολοκληρο κλαδο. Που εισαι φιλε, εχε υποψιν σου οτι και στο σουπερ μαρκετ η φετα που αγοραζεις ειναι υπερτιμολογημενη 230% (τυχαιο το ποσοστο...), κι εσυ που εισαι μαγκας κι εξυπνος πηγαινε να βρεις τον τσομπανη να του πεις να σου φτιαξει μονο εσενα για τα ωραια σου τα ματια,'η καλυτερα "αρμεξε την" μονος σου (την αγελαδα βρε...)
Θοδωρή εμένα τότε θα έχει πρόβλημα.... TSI με 100.000χλμ, με πρόγραμμα και αέριο δεν καίει λάδι. (με σωστά service και σωστά λάδια) Μην γενικεύεις, γιατί πολλά vtec έχουν βγει λαδιέρες, δεν είπε κανένας όμως ότι είναι σκουπίδια.
Φιλε Σταθη και Φιλε Θοδωρη και οι δυο εχετε δικιο! Απλα η απαντηση ειναι καπου στην μεση! Δεν αγαπα το λαδι το group VAG αλλα οι τουρμπατοι κινητηρες!
Κύριοι δεν υπάρχει αντιπαράθεση αν υπάρχουν αξιόπιστα δεδομένα. Όταν αγόρασα το Golf GTI ήξερα ότι χρειάζεται συχνά συμπλήρωση ελαίου, αλώστε το ανάφερε και το βιβλιάριου οδηγιών του! Εχω παντα ένα λίτρο από το πανάκριβο λαδι του στον χώρο αποσκευών και κάθε τόσο το συμπληρώνω κατά τις οδηγίες του κατασκευαστή!. Το γεγονος ότι είχα 5-6 ηλεκτρικης φυσης προβλήματα ακόμα και μέσα στην εγγύηση.. αυτό μπορω να το σχολάσω αρνητικα αλλα σίγουρα δεν αισθανομαι εξαπατημένος για την πολύ μεγαλη κατανάλωση ελαίου!
Σαν οδηγος ενος Polo 98 1400 αυτο με τα 100 αλογα με 374.000χλμ σημερα αναφερω πως παροτι τα χιλια μυρια προβληματα που παρουσιασε το αυτοκινητο και την συνεχη χρησιμοποιηση της οδικης βοηθειας σε ετησια βαση κατα μεσο ορο δεν χρειαστηκε ποτε συμπληρωμα λαδιων ακομη και σημερα. 10W/40 ημισυνθετικο καθε 10.000χλμ οι αλλαγες.
Κάτοχος Vw Golf IV 1400 από τα 80,000χλμ έκαιγε 1-1,5 lt λάδι στα 5.000χλμ γενική επισκευή στα 135.000χλμ και πλέον δέν καίει,μέ ίδιο και ο κολλητος και του καίει 0.5 lt στα 1000χλμ.Το Vw Golf V 1600 Fsi του αδερφού 172.000χλμ και δέν καίει.
καλησπέρα .... Δεν είναι και κάτι .... το 2009 αναγκαστικά πήρα (μου χρωσταγαν χρήματα) ενα Alfa Romeo 156 /1998 Παρ όλο του ότι δεν συμπαθουσα τα ιταλικά (εχω αλλάξει 25 αυτοκίνητα) λοιπόν όταν άρχισα να οδηγώ ένοιωθα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά .. Ήταν όμως η τέλεια οδηγική αίσθησή που σου δίνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. έκανα 1 Γενικό σέρβις και από τότε ούτε μπουζι !!! έγραψε στο κοντέρ του 157.540 χιλιόμετρα χωρίς να κάνω σέρβις!!!και ακόμα δουλεύει !!! Η προσπάθεια μου να το καταστρέψω ήταν μάταια. αν θέλετε με πιστεύεται. Δεν έχω λόγους να υπέρ βάλω!!! ούτε ιμάντα χρονισμός ούτε μεταβλητό ούτε μπουζι ούτε φίλτρο αέρα ..... Τελικά άλλαξε η γνώμη μου για τα ιταλικά μοτερ και αυτοκίνητα. ( opel και vw χρησιμοποιούν fiat κινητήρες πετρελαίου στα corsa ,astra polo,golf) Έτσι για την ιστορία...
Με το παραεμποριο που γινεται στα λιπαντικα και σε πολλα αλλα προιοντα απο τα πρατηρια των Ενοπλων Δυναμεων τι θα γινει; Εκει μεσα μπαινει οποιος θελει και αγοραζει προιοντα σε τιμη χονδρικης με αποδειξη λιανικης πωλησης χωρις περιορισμο ποσοτητας,και τα διοχετευει στην αγορα μαυρα.Θα πρεπει αμεσα να υπαρξει σημανση σε οτι πωλειται εκει ωστε να μη βγαινει στην αγορα.
"...χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης , απλά σου αναφέρω , έχω υπάρξει ιδιοκτήτης VW Polo 1995-99 Golf 99-01 Audi TT 2001-03 Beetle 2003-06 Και από το 2006 εώς τώρα ενός VW EOS και πίστεψε με δεν έχω δει την παραμικρή αγάπη κανενός απ' αυτά στο λάδι , το τελίως αντίθετο μπορώ να πω ..." δηλαδη ρε φιλαρακι τα δικα σου οχι μονο δεν καταναλωνουν λαδακι αλλα...παραγουν κιολας. προσεχε! μας βλεπουν και οι...ΣΔΟΕ.