- Διάκριση για τους δύο κατασκευαστές.
- 6η η Toyota και 7η η Mercedes στο σύνολο.
- Πολλές οι μάρκες αυτοκινήτων μέσα στις κορυφαίες 100 εταιρείες.
- Πρώτη η Apple στο σύνολο.
Η Toyota αναδείχτηκε ως η πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτων για το 2023, με την Mercedes-Benz να καταλαμβάνει την ίδια θέση ανάμεσα στις premium μαρκες, στη λίστα των 100 «Καλύτερων Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων». Αυτό προέκυψε από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας «Best Global Brands 2023» της Interbrand, εκεί όπου τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτων βρέθηκαν μέσα στο Top 10 από το σύνολο των εταιρειών.
6η η Toyota και 7η η Mercedes στο σύνολο
Συγκεκριμένα, η Toyota βρίσκεται στην 6η θέση, με την αξία της να υπολογίζεται στα 64,504 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Mercedes-Benz καταλαμβάνει την 7η θέση με 61,414 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα αμφότερες οι μάρκες αύξησαν την αξίας τους κατά 8% και 9%, αντίστοιχα σε σχέση με το 2022. Την τρίτη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και 10η στη συνολική κατάταξη κατέλαβε η BMW με την αξία της να υπολογίζεται στα 51,157 δολάρια, ενώ η Tesla είναι στη 12η θέση με 49,937 δισ. δολάρια.
Πολλές οι μάρκες αυτοκινήτων μέσα στους κορυφαίους 100
Εξετάζοντας την πλήρη λίστα των 100 κορυφαίων εμπορικών σημάτων εμφανίζονται και άλλες πολλές μάρκες, όπως οι: Honda (27), Hyundai (32), Audi (45), Porsche (47), VW (50), Ford (51), Nissan (63), Ferrari (70) και Kia (88).
Πρώτη η Apple στο σύνολο
Για την ιστορία να πούμε πως στην πρώτη θέση για το 2023 βρέθηκε η Apple (+4%, 502 δισ. δολάρια), στη δεύτερη η Microsoft (+14%, 316 δισ. δολάρια) και στην τρίτη η Amazon (+1%, 277 δισ. ευρώ).
Η έρευνα «Best Global Brands» επικεντρώνεται στις καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999, προερχόμενη από την αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand . Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών».