ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

25 Χρόνια AutoΤρίτη: 2003-2004

2.679 Επισκέψεις στο άρθρο

Η απελευθέρωση του ντίζελ, η αρχή του downsizing, δύο «μπέμπες» και 16 καμπριολέ στη Μύκονο ήταν τα σημεία αναφοράς εκείνης της διετίας.

Απελευθέρωση του diesel, ΤΩΡΑ!
Αυτό ήταν το κεντρικό μας θέμα στο τεύχος 24 του 2004 μιας και βλέπαμε πως οι πετρελαιοκινητήρες εκείνη την εποχή ήταν καθαροί για τα τότε δεδομένα. Εμείς το «φωνάζαμε», όμως η επίσημη απελευθέρωση από τη Κυβέρνηση ήρθε αργότερα, το 2011. Ήρθε αργά… Φοβόμαστε πως και τώρα, που φωνάζουμε πως το diesel έχει «πεθάνει», οι αντιδράσεις πάλι θα καθυστερήσουν.

VW Golf V: Το downsizing είναι γεγονός
Φθινόπωρο του 2003 το πέμπτης γενιάς VW Golf γεννιέται. ¶λλο ένα Golf θα πουν κάποιοι και θα κάνουν ένα μεγάλο λάθος, γιατί αυτό το Golf εισήγαγε ένα νέο αυτοκινητιστικό όρο: Είναι το downsizing, όπου με λίγα κυβικά και turbo είδαμε για πρώτη φορά επιδόσεις και οικονομία καυσίμου που δεν φανταζόμασταν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Golf GT, το οποίο με κομπρέσσορα και τούρμπο αποδίδει 170 άλογα από μόλις 1.400 κυβικά. 

Η BMW αποκαλύπτει X3 και Σειρά 1
Τη 2ετία 2003-2004 η BMW αποκαλύπτει δύο πολύ σημαντικά μοντέλα. Συγκεκριμένα, Σεπτέμβριο του 2003, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, παρουσιάζεται η πρώτη γενιάς της X3, ένα μοντέλο που κέρδισε αμέσως τον τίτλο του πιο οδηγοκεντρικού SUV. Η επιτυχία είναι μεγάλη και ακόμη και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς στη γκάμα. Την επόμενη χρονιά έρχεται η Σειρά 1, το μικρομεσαίο που με την κίνηση στον πίσω άξονα αλλάζει πάλι τα δεδομένα σε αυτό που λέμε «οδηγική ευχαρίστηση». 

Το Citroen C4 γεννιέται
Αναμφίβολα η πορεία της Citroen Xsara κρίνεται επιτυχημένη, όμως ο απόγονός της, το Citroen C4, ήρθε να κάνει ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση. Το γαλλικό μικρομεσαίο παρουσιάστηκε το 2004, έγινε επίκεντρο των συζητήσεων με την ιδιαίτερη σχεδίασή του, ενώ οδηγικά συνδύαζε την άνεση με την σπορτίφ συμπεριφορά. Τεχνολογικό highlight του: Είναι το πρώτο μικρομεσαίο με σύστημα ειδοποίησης παρέκκλισης από την λωρίδα κυκλοφορίας, ένα σύστημα που είναι πλέον πυλώνας της ενεργητικής ασφάλειας. 

Με 16 Cabrio στη… Μύκονοο!
Οι «Αυτοκινητιστικοί Γύροι» αποτελούν παράδοση για το AutoΤρίτη. Κάθε χρόνο γίνονται διαδρομές στις ειδικές του Ακρόπολις, ξεχωριστά θέματα κατανάλωσης ανά την Ελλάδα (Γύροι Οικονομία), αλλά και κάποιοι άλλοι πιο… διασκεδαστικοί «Γύροι». Ένας από αυτούς που άφησε εποχή είναι αναμφίβολα αυτός του 2004, όπου με 16 κάμπριο μοντέλα στην Μύκονο, όλο το νησί είχε σαγηνευτεί και ήθελε να τα αποκτήσει!

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL