9 νέα μοντέλα μπήκαν στο «στόχαστρο» του Euro NCAP, με τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης να είναι αρκετά ικανοποιητικά.
9 νέα crash test
4.686 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2015)
O Euro NCAP πραγματοποίησε 9 νέες δοκιμές πρόσκρουσης, κατά τις οποίες 7 μοντέλα αρίστευσαν, ενώ δυο μοντέλα κατέκτησαν 4 αστέρια.
9 νέα μοντέλα μπήκαν στο «στόχαστρο» του Euro NCAP, με τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης να είναι αρκετά ικανοποιητικά, παρά το γεγονός πως το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν γίνει ακόμα πιο απαιτητικά. Τα πέντε αστέρια κατέκτησαν τα Audi Q7, Ford Galaxy και S-MAX, Renault Kadjar, Toyota Avensis, VW Touran, ενώ και το μεγάλο SUV της Geely, XC90 πήρε πέντε αστέρια.Τέσσερα αστέρια πήραν δυο μοντέλα, τα Mazda CX-3 και Mitsubishi L200.Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τι επίδοση είχε το κάθε μοντέλο:Τα 5αστεραAudi Q7Προστασία ενηλίκων: 94%Προστασία παιδιών: 88%Προστασία πεζών: 70%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 76%Ford GalaxyΠροστασία ενηλίκων: 87%Προστασία παιδιών: 87%Προστασία πεζών: 79%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 71%Ford S-MAXΠροστασία ενηλίκων: 87%Προστασία παιδιών: 87%Προστασία πεζών: 79%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 71%Renault KadjarΠροστασία ενηλίκων: 89%Προστασία παιδιών: 81%Προστασία πεζών: 74%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 71%Toyota AvensisΠροστασία ενηλίκων: 93%Προστασία παιδιών: 85%Προστασία πεζών: 78%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 81%VW TouranΠροστασία ενηλίκων: 88%Προστασία παιδιών: 89%Προστασία πεζών: 71%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 76%Geely-Volvo XC90Προστασία ενηλίκων: 97%Προστασία παιδιών: 87%Προστασία πεζών: 72Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 100%Τα 4αστεραMazda CX-3Προστασία ενηλίκων: 85%Προστασία παιδιών: 79%Προστασία πεζών: 84%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 64%Mitsubishi L200Προστασία ενηλίκων: 81%Προστασία παιδιών: 84%Προστασία πεζών: 76%Επικουρικά συστήματα ασφάλειας: 64%
οποιος θελει μπορει να κανει ερωτηση στο
καναλι του euroncap στο youtube,για το αν τα
δοκιμια οχηματα εχουν βενζινη(κινητηρας σε
λειτουργια/πληρη θερμοκρασια),να δει τι απαντηση θα παρει.
ΤΑ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΖΗΤΗΤΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΑ ΕΠΙΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ,ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΥΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.Ο ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ , ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ.ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΥΛΟΥΘΩ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ."????ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ "?????Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 20000 ΕΥΡΩΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΩΝ ΕΧΕΙ 26000 ΕΥΡΩΑ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ? Η ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟ,Υ ΛΑΘΟΣ.
=> βαλκάνιος
Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι με τα τεστ πρόσκρουσης. Θεωρώ πως τα τεστ αυτά έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην εξέλιξη ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Όσον αφορά αυτό που αναφέρεις με την φωτιά νομίζωως είσαι λίγο υπερβολικός καθότι τα περισσότερα αυτοκίνητα (αν όχι όλα) στην περίπτωση σύγκρουσης διακόπτουν την παροχή καυσίμου.
Ελεος πια με τις δοκιμες προσκρουσης.Αν
τα αυτοκινητα ειχαν βενζινη και ο κινητηρας
λειτουργουσε (πληρης θερμοκρασια)τα μισα θα ειχαν παρει φωτια.Εκατονταδες ανθρωποι
εχουν καει ζωντανοι μονο στην Ελλαδα απο
την καταρα που λεγεται ψεκασμος .
Volvo απλά κορυφαία ασφάλεια
οποιος θελει μπορει να κανει ερωτηση στο καναλι του euroncap στο youtube,για το αν τα δοκιμια οχηματα εχουν βενζινη(κινητηρας σε λειτουργια/πληρη θερμοκρασια),να δει τι απαντηση θα παρει.
ΤΑ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΖΗΤΗΤΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΑ ΕΠΙΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ.ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ,ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΥΛ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.Ο ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ , ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ.ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΥΛΟΥΘΩ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ."????ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ "?????Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 20000 ΕΥΡΩΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣ ΤΕΣΤ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΩΝ ΕΧΕΙ 26000 ΕΥΡΩΑ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ? Η ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟ,Υ ΛΑΘΟΣ.
=> βαλκάνιος Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδράς έτσι με τα τεστ πρόσκρουσης. Θεωρώ πως τα τεστ αυτά έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην εξέλιξη ασφαλέστερων αυτοκινήτων. Όσον αφορά αυτό που αναφέρεις με την φωτιά νομίζωως είσαι λίγο υπερβολικός καθότι τα περισσότερα αυτοκίνητα (αν όχι όλα) στην περίπτωση σύγκρουσης διακόπτουν την παροχή καυσίμου.
Ελεος πια με τις δοκιμες προσκρουσης.Αν τα αυτοκινητα ειχαν βενζινη και ο κινητηρας λειτουργουσε (πληρης θερμοκρασια)τα μισα θα ειχαν παρει φωτια.Εκατονταδες ανθρωποι εχουν καει ζωντανοι μονο στην Ελλαδα απο την καταρα που λεγεται ψεκασμος .