Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κορυφαίες επιδόσεις επιτυγχάνει το FQ-400 με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 3,8 δλ!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κορυφαίες επιδόσεις επιτυγχάνει το FQ-400 με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 3,8 δλ!

Το πιο δυνατό EVO παραγωγής

(27/5/2009)

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάστηκε η έκδοση FQ-330 του Lancer Evolution 10ης πλέον γενιάς. Ότι θα υπήρχε και η δυνατότερη έκδοση FQ-400 το γνωρίζαμε αφού είχε ήδη ανακοινωθεί, όμως τώρα δημοσιεύτηκαν οι φωτογραφίες του μοντέλου καθώς και περισσότερα στοιχεία.

Μετά τις κατάλληλες επεμβάσεις από τη Mitsubishi της Μεγάλης Βρετανίας το τετρακύλινδρο δίλιτρο μηχανικό σύνολο του Evo τελευταίας γενιάς κατάφερε, στην δυνατότερη εργοστασιακή έκδοση του να αποδόσει 403 ίππους. Έτσι χρησιμοποιώντας: αγωνιστικά μπέκ, νέο τούρμπο και intercooler καθώς και επαναπρογραμματισμένη ECU (εγκέφαλος), και με τη διάμετρο της εξάτμισης να φτάνει πλέον τους 7,6 πόντους, η απόδοση του FQ-400 είναι οι 403 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και τα 525 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ.

Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία στο FQ-400 ενώ οι δύο εξατμίσεις έγιναν μια, η οποία βρίσκεται στο κέντρο

Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται σε πολλά σημεία στο FQ-400 ενώ οι δύο εξατμίσεις έγιναν μια, η οποία βρίσκεται στο κέντρο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναμενόμενα, οι επιδόσεις μόνο ως κορυφαίες μπορούν να χαρακτηριστούν αφού τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω.
Από πλευράς στησίματος το FQ-400 έχει πιο φαρδιά μετατρόχια και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 30 χιλ. ενώ βελτιωμένα είναι και τα φρένα που κρύβονται μέσα στις 18άρες ζάντες των 9 ακτίνων, και είναι της Alcon. Τα ελαστικά έχουν ειδική χάραξη και προέρχονται από την Toyo (Proxes R1R), ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με ελατήρια της Eibach, και αμορτισέρ της Bilstein.
Με την έμφαση να δίνεται και στη μείωση του βάρους τα ελαφρά υλικά χρησιμοποιούνται σε μεγάλο ποσοστό στο αμάξωμα αυτού του Evo, με τον εμπρός προφυλακτήρα να είναι πλέον κατασκευασμένος από πιο ελαφρύ πλαστικό (όπως και τα νέα πλευρικά μαρσπιέ), ενώ στο κάτω άκρο του υπάρχει αεροδυναμικό βοήθημα από ανθρακονήματα. Σε μια προσπάθεια να «θυμίσουν» τη θρυλική έκδοση VI του Evo, οι σχεδιαστές έφτιαξαν ένα πιο τουμπανιασμένο καπό, το οποίο έχει πολύ πιο ελεύθερες εξαγωγές για τον ζεστό αέρα του κινητήρα, ενώ η εξάτμιση είναι τοποθετημένη στο κέντρο του diffuser που παρεμπίπτοντος είναι και αυτό από ανθρακονήματα.
Εσωτερικά το αυτοκίνητο θα έχει μικρές αλλαγές που περιορίζονται στον ανθρακονημάτινο λεβιέ του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη SST, και το διαφορετικό χειρόφρενο, ενώ τέλος, το μοντέλο θα κοστίζει από 49.999 λίρες στην Αγγλία, και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο.
fiat
EPEKTASI EGGYHSHS