Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η «δοκιμή» του Fuso Canter Eco Hybrid

Η «δοκιμή» του Fuso Canter Eco Hybrid

(29/4/2010)

Από τον Αύγουστο του 2008 δέκα Fuso Canter Eco Hybrid εφοδιασμένα με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κίνησης, έχουν καλύψει περίπου 263.700 χλμ. στην περιοχή του Λονδίνου, σε οκτώ στόλους που διαχειρίζονται πελάτες της Daimler Trucks.Το πρόγραμμα έχει φτάσει σχεδόν στη μέση του.

Η δοκιμή αποτελεί τμήμα της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της Daimler Trucks, η οποία στόχο έχει να κάνει πραγματικότητα τα επαγγελματικά οχήματα μηδενικών ρύπων του αύριο με αποδοτικά και καθαρά συστήματα κίνησης και εναλλακτικά καύσιμα. Μέσα στους 18 μήνες της τριετούς δοκιμής, η υβριδική τεχνολογία έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής αξιόπιστη. Ανάλογα με την εφαρμογή, το Canter Eco Hybrid καταναλώνει περίπου 10– 15% λιγότερο καύσιμο από ένα συμβατικό ελαφρύ φορτηγό, με αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τα δέκα οχήματα έχουν πετύχει οικονομία περίπου 5.000 λίτρων καυσίμου, επιβαρύνοντας λιγότερο το περιβάλλον και συμβάλλοντας στη διατήρηση των φυσικών πόρων.
Το Fuso Canter Eco Hybrid αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης στο δρόμο για τα επαγγελματικά οχήματα μηδενικών ρύπων.

Το γεγονός ότι το πρόγραμμα δοκιμής του Fuso Canter Eco Hybrid έφτασε στη μέση του, δεν σημαίνει ότι τα οχήματα κάνουν κάποιο διάλειμμα.
Εξακολουθούν να κινούνται κανονικά, καθημερινά, και το καθένα καλύπτει από 400 μέχρι 2800 χλμ. το μήνα. Συνολικά, έχουν διανύσει πάνω από 250.000 χλμ. σε διάστημα 18 μηνών και το στοιχείο το οποίο επιβεβαιώθηκε είναι η αξιοπιστία της υβριδικής κίνησης.
Αυτό ισχύει για όλα τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος, όπως η προηγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, αλλά και για τα επίπεδα κατανάλωσης σε συνθήκες συνεχούς χρήσης.

Η κατανάλωση καυσίμου σε όλα τα οχήματα είναι κάτι λιγότερο από 17 λίτρα ανά 100 χλμ. Παρ’ όλο που η άμεση σύγκριση δεν είναι εφικτή εξ αιτίας των τεχνικών μετατροπών που έγιναν για χρήση στην Ευρώπη, οι ειδικοί πέτυχαν μείωση κατανάλωσης περίπου 10% συγκριτικά με αυτή των συμβατικών μοντέλων.
Αυτή συνοδεύεται από αντίστοιχη μείωση στις εκπομπές CO2, ενώ οι μειωμένες εκπομπές θορύβων που επιτυγχάνει το υβριδικό σύστημα κίνησης, συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC) έχει ήδη κάνει σημαντικά βήματα στην εξέλιξη του στάνταρ μοντέλου παραγωγής του Canter Eco Hybrid.
Η ισχύς του κινητήρα της Ιαπωνικής έκδοσης έχει αυξηθεί στους 130 ίππους με τη χρήση ενός υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Η MFTBC έχει επίσης επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας εκδόσεις με διαφορετικά μεταξόνια.
Βελτιστοποιώντας το σύστημα ελέγχου για την υβριδική κίνηση έχει επιτευχθεί περαιτέρω μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και αισθητή αύξηση των επιδόσεων του Canter Eco Hybrid. Οι μηχανικοί εξέλιξης πέτυχαν αυτή την πρόοδο τροποποιώντας το λογισμικό ελέγχου του κινητήρα και βελτιώνοντας τη διαχείριση ενέργειας.

Το Fuso Canter Eco Hybrid αυτή τη στιγμή απολαμβάνει μεγάλη επιτυχία συγκρινόμενο με άλλα ελαφρά φορτηγά με υβριδικά συστήματα κίνησης. Λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία τον Ιούλιο του 2006 ως «το καθαρότερο ελαφρύ φορτηγό στον κόσμο» και από τότε που ξεκίνησε η μαζική παραγωγή σχεδόν 1000 μονάδες έχουν περάσει από τη γραμμή παραγωγής ενώ ο αριθμός αυτός εξακολουθεί να αυξάνεται.
270 Canter Eco Hybrid πουλήθηκαν πέρσι σε όλο τον κόσμο, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση. Το Canter Eco Hybrid ήταν το πρώτο light-duty φορητό, το οποίο πληρούσε τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων τα οποία ισχύουν στην Ιαπωνία από το 2007.

Για τη μεγαλύτερη δοκιμή στόλου υβριδικών φορτηγών στην Ευρώπη η MTFBC κατασκεύασε μια ειδική έκδοση, συνδυάζοντας όχι μόνο δύο τεχνολογίες κίνησης αλλά και τη μηχανολογία δύο κατηγοριών φορτηγών από δύο διαφορετικές ηπείρους.
Το επιτρεπόμενο μεικτό βάρος οχήματος του Canter Eco Hybrid στην Ιαπωνία είναι γενικά 5,5 t ή 6,5 t, σύμφωνα με τις εκεί προδιαγραφές, ενώ τα οχήματα για τις Βρετανικές δοκιμές πελατών βασίζονται στα βαρέως τύπου μοντέλα Canter τα οποία αντιστοιχούν στο επιτρεπόμενο GVW 7,5 t.
Για το σκοπό αυτό, το μοντέλο παραγωγής 7,5 t Fuso Canter προσαρμόστηκε για την Ευρώπη με τα απαιτούμενα υβριδικά εξαρτήματα.
Η τεχνική σχεδίαση του συστήματος κίνησης είναι ίδια με του Ιαπωνικού Canter Eco Hybrid. Τα οχήματα πληρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και έχουν κανονική έγκριση τύπου. Το ίδιο ισχύει και για τους κινητήρες που πληρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

&&&&Η δοκιμή στη Βρετανία διεξάγεται με δέκα Canter Eco Hybrid που χρησιμοποιούνται από οκτώ πελάτες. Η δοκιμή των πελατών ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2008 με προοπτική τριετούς διάρκειας. Κατά την επιλογή των συνεργατών για τη δοκιμή, δόθηκε έμφαση στην κάλυψη του ευρύτερου δυνατού φάσματος αναγκών των πελατών με πρότυπο ένα επαγγελματικό όχημα σε υπηρεσίες διανομών.

Κοινός στόχος όλων των εταιριών είναι η μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι 30% τα προσεχή χρόνια μέσω φιλόδοξων προγραμμάτων. Αυτό σημαίνει μία δραστική μείωση των βλαβερών ρύπων, διατήρηση των πόρων και μείωση κόστους σε πολλές περιπτώσεις.
Mercedes
OPEL