Τι σημαίνει για εσάς η μεγάλη εγγύηση; Χρόνια ξεγνοιασιάς ή προσπάθεια να πεισθείτε για την αξιοπιστία;
(24/6/2010)
Ποιος δε θέλει το αυτοκίνητό του να έχει μεγάλη εγγύηση; Να είναι καλυμμένος για κάθε τι που μπορεί να πάει στραβά για όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο; Έτσι δεν είναι; Ή μήπως όχι; Μήπως βλέπετε το μεγάλο διάστημα εγγύησης ως προσπάθεια να σας πείσει ο κατασκευαστής πως τα αυτοκίνητά του είναι αξιόπιστα; Μήπως αυτό δείχνει αδυναμία;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτό σημαίνει πως δε φοβάται ότι το αυτοκίνητό του θα βγάλει ζημιές που θα αναγκαστεί να πληρώσει για να επισκευάσει. Η κοινή λογική λέει πως μια μεγάλη εγγύηση δείχνει μάλλον προς ένα αξιόπιστο προϊόν. Και οι περισσότεροι αγοραστές το βλέπουν κάπως έτσι.Πως αφού ο κατασκευαστής δίνει μεγάλη εγγύηση, είναι σίγουρος πως το αυτοκίνητο δε θα χαλάσει. Και στο κάτω - κάτω αν κάτι συμβεί, υπάρχει η εγγύηση. Πάνω από όλα όμως υπάρχει αυτή η λογική πως όσο μεγαλύτερο το διάστημα που προσφέρεται τόσο λιγότερο πιθανό να χρειαστεί. Αυτό θέλει εξάλλου και ο κατασκευαστής και ο αγοραστής. Απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
&&&& Υπάρχει όμως και η άλλη οπτική. Πως το μεγάλο διάστημα εγγύησης δίνεται για να «πέσει στάχτη στα μάτια» και να φανεί ακριβώς αυτό που είπαμε πιο πάνω. Ότι το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο δηλαδή. Ενώ δεν είναι. Τουλάχιστον έτσι σκέπτονται αρκετοί.
Βλέπουν δηλαδή το μεγάλο διάστημα εγγύησης σαν αδυναμία. Σαν ανάγκη του κατασκευαστή ώστε να αγοράσει ο κόσμος ένα αναξιόπιστο αυτοκίνητο με την υπόσχεση ότι κάθε φορά που χαλάει θα επισκευάζεται εντός εγγύησης. Πιστεύουν δηλαδή αντίθετα με αυτούς της πρώτης περίπτωσης πως η μεγάλη εγγύηση είναι δείγμα ότι το αυτοκίνητο θα χαλάει συχνά.
Υπάρχουν φυσικά και τα σενάρια συνομωσίας που θέλουν τα αυτοκίνητα να συνοδεύονται από μεγάλη εγγύηση ώστε ο κόσμος να τα διατηρεί περισσότερο. Αλλιώς βιάζεσαι να «ξεφορτωθείς» ένα αυτοκίνητο που έχει λήξει η εγγύησή του σε δύο χρόνια, και αλλιώς χαίρεσαι να διατηρείς ένα άλλο που λήγει σε επτά.
Που είναι η συνομωσία; Πιστεύουν κάποιοι πως τότε, όταν δηλαδή λήξει η μεγάλη εγγύηση, τα αυτοκίνητα αυτά θα βγάλουν αμέσως μεγάλες ζημιές. Απίθανο. Και εξάλλου γιατί να μην ισχύει το ίδιο με τα αυτοκίνητα που έχουν τη βασική διετή εγγύηση;
Η ουσία είναι τι σημαίνει για εσάς η μεγάλη εγγύηση; Χρόνια ξεγνοιασιάς ή προσπάθεια αποπλάνησης από τους κατασκευαστές; Είναι λόγος επιλογής ή αποφυγής ενός αυτοκινήτου; Και τελικά η μεγάλη εγγύηση σας κάνει να πιστεύετε ότι θα πιο αραιά ή πιο συχνά (αλλά δωρεάν) το αυτοκίνητό σας;
οι ζημιογονες εταιρειες για να πουλησουν, επειδη ο κοσμος ξερει οτι βγαζουν προβληματα, αναγκαζονται να δινουν εγγυηση για να πουλησουν. οποτε μεγαλη εγγυηση = μακριααααααα
www.dekra.de report 2010
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΟΥΤΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ, Η ΜΑΚΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 400 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗ. ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ Η ΜΑΚΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ. ΦΕΡΝΩ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ MAZDA KAI TOYOTA, ΟΠΟΥ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΝΕΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΕΝΩ Η MAZDA ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
νομιζω πρεπει να ξεκαθαρισουμε την εγγυηση σε 2 κατηγοριες. την εγγυηση την λεγομενη εργοστασιακη (π.χ.κια ceed) που την δινει ο κατασκευαστης και την εγγυηση της εταιρεια εισαγωγης που συμφωνειται με καποια ασφαλιστικη και το κοστος μετακυλιεται στην αγορα (π.χ. τουοτα, opel). και αν κανεις τα σερβις σε αντιπροσωπεια, νομιζω γνωριζουν οι περισσοτεροι, οτι εν μερει πληρωνετε η εγγυηση. -αν και τωρα νομιζω, βασει αποφασης ευρωπαικου δικαστηριου, οτι και σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια να γινονται τα σερβις δεν ακυρωνεται η εγγυηση. και τελος θα ηθελα να κανω μια παρακληση γιατι εχω βαρεθει να διαβαζω συνεχεια ποιανου το αμαξι ειναι πιο αξιοπιστο. ελεος πια, ουτε παιδια του δημοτικου. εκτος και αν εχετε ομολογα γερμανιας ή ιαπωνιας!
Gia axiopoistia koitaxte sto sait tis DEKRA gia to 2010.H egkiisi eine kalodexoumeni otan de ginete gia marketing.Sou dino egkiisi sto kano perisotero akribo.
μεγαλη εγγυηση = πολλα προβληματα κια αναγκαστικα ο κατασκευαστης δινει μεγαλη εγγυηση μπας και πουλησει. αντιθετως οποιος ξερει οτι δε θα χαλασει το αυτοκινητο του, δεν δινει εγγυηση. ειναι αχρηστη η εγγυηση σε golf πχ γιατι πολυ απλα δεν χαλαει με τιποτα. εχω ενα 4 χρονια και μετα απο 122000χιλ δε μου ζητησε τιποτα. το σκιζω καθημερινα και δε ζηταει τιποτα. η δε καταναλωση 6,5λιτρα /100χιλ απρολο που δινει 170+ αλογα!!!!
Εγγυηση και ελληνικη αντιπροσωπεια δεν πανε μαζι.. Η ΑΠΑΤΗ σε ολο της το μεγαλειο, το ρενω μου εχει 2 χρονια εγγυηση αλλα μαλλον ηταν 15 μερες(μεχρι να αποφασισω την αγορα), μετα μην τους ειδατε. Γι ολα φταει ο οδηγος σε ολα ετσι κανει μην σε απασχολει, ποτε δεν βρησκουν την βλαβη..
TO THEMA TIS EGGIISIS EINAI DIKOPO MAXERI GIATI META H KATHE ETERIA SE PEZI ETSI OPOS THELI APILONTASE EMESOS POS AN DEN KANIS OTI PROBLEPETE THA XASIS THN EGGIISI, XORIA POU PREPI NA PIGENIS GIA OSO ISXII H EGGIISI SE EKSOUSIODOTIMENO SINERGIO. H SEAT EKANE MIA TETIA PROSPATHIA ALLA TELIKA PATOSE LOGO KOSTOYS KAI LOGO MI ENDIAFERONTOS APO TOYS PELATE. TO KALITERO NOMIZO POS EINAI NA EPILEGI O PELATIS AN THELI EPEKTASI EGGIISIS META APO TIN BASIKI POU EINAI 1-2 XRONIA KAI NA DINI ENA POSO.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑ ΠΑΡΟΥΝΕ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ 3 Ή 4000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ SERVICE. ΔΗΛΑΔΗ SORRY ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ 4000 ΧΛΜ - ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ 8000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ 12000 ΧΛΜ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, Ε ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΜΑΞΙ. ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ, ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΒΑΣΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΤΩΝ.
παρτε αυτοκινητο με μεγαλη εγγυηση και μετα θα λκαταλαβετε τι παγιδα ειναι η εγγυηση. εγω προσωπικα προτιμω vw που εχει απιστευτη ποιοτητα και αξιοπιστια και ξερω θα σωθω αν τρακαρω. εσεις αγοραστε σια κια λια toyotaki taperaki ford fiat alfaromeno η οτιδηποτε αλλο κινεζικο υποπροιον και απλα να ελπιζετε να μην σας χαλασει. γιατι εχετε πολυ εγγυηση αλλα και πολλα πολλα προβληματα. σας ευχομαι να παρετε γερμανικη αξιοπιστια για να παψετε να γεμιζετε τα συνεργεια. κια εχει ο γειτονας λογω εγγυησης το πηρε ειπε..... τελικα ποιο πολυ καιρο ειναι στο συνεργειο και λιγοτερο στο γκαραζ του...... φιλος εχει auris, δεν τραβαεει καθολου και σε δυναμομετρηση του εβγαλε 10 αλογα λιγοτερα απο οσα λεει η αντιπροσωπια και τιου λενε πως δεν εχει τιποτα το αμαξι αλλα απλα ετσι βγηκαν καποιες παρτιδες!!!! τωρα το φυσαει και δεν κρυωνει αλλλα ειναι αργα. με βλεπει εμενα να εχω μικροτερη καταναλωση και μεγαλυτερη ροπη και υποδυναμη απο εκεινον και τρελενεται και ενω μεχρι τωρα ηταν κατα των τουρμπο κ ελεγε πως σπανε....χχαχαχαχα , τωρα ψαχνει να πουλησει οσο οσο τον ιαπωνα του....
φυσικα κοιταω την εγγυηση. και φυσικα ισχυει πως οσα περισσοτερα χρονια εγγυηση δινουν, τοσα περισσοτερα προβληματα βγαζει το αυτοκινητο. απλα ποιος θα αγοραζε toyota kia opel nissan αν δεν εδιναν εγγυηση; κανεις γιατι ολοι ξερουμε πως αυτα τα αυτοκινητα βγαζουν πολλα προβληματα. ως κατοχος toyota auris ενα ξερω. μετα απο 4500 χαλασε η αντλια βενζινης, οκ την αλλαξαν στην εγγυηση αλλα μετα ξαναχαλασε στα 8000 και πληρωσα γιατι ειπαν εφταιγε η βενζινη! στα 12000 το αυτοκινητο απλα δεν επερνε μπρος, τελικα το πηγα συνεργειο και μου ειπαν πως δεν ισχυει η εγγυηση και πως εφταιγα εγω!! και το προβλημα; 450ευρω ζημια!!! αρχισα να ψαχνω να το πουλησω αλαλ ματαια... τελικα στα 23000χιλ αλλαξα πολλαπλασιαστη... τελικα μετα απο 45000 μαζι με το αυτοκινητο, εχω να πω πως δεν ξαναγοραζω toyota. καλα ελεγαν ολοι οιγ νωστοι μου να παρω γερμανικο αυτοκινητο. το σερβις ειναι πανακριβο και στο συνεργειο με ξερουν ολοι! βαρεθηκα να πηγαινω συνεργειο. αγορασα το εν λογω αυτοκινητο υποτηθεται για την αξιοπιστια του. ναι ηξερα πως ποιοτητα δεν εχει και ουτε αλογα αλλα νομιζα πως δεν χαλαει....
Αυτή η αντιπαράθεση VW - ιαπωνικών σε κάθε θέμα, στην αρχή είχε χαβαλέ αλλά έχει καταντήσει πια γελοία και κουραστική. Σε κάθε θέμα ξέρεις πια τι θα διαβάσεις, δε κουραστήκατε; Όσο για το θέμα, αφενός έχει κανανέβει παρόμοιο κείμενο πριν από λίγο καιρό, αφετέρου είναι προβοκατόρικο και εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα. Δεν καταλαβαίνω τι σχολιάζετε, προφανώς τα 7 χρόνια είναι καλύτερα από τα 2, όπως και τα 20 καλύτερα από τα 7, όπως και τα 300 καλύτερα από τα 20. Αριθμητική δημοτικού...
aspak...,evamp... kai kati alloi!Exo tin entyposi oti apla eisaste anideoi teleios me ta tyxon themata tou autotriti, kai profanos prosfata dosate enan skamo lefta,pou den exete, gia ena germaniko amaksaki pou sas plasarane os kalo!!!!Gia na ginoume ligo pio antikeimenikoi edo mesa, gia na yparxei kai enas logos na diavazoume ayta pou grafontai!!
Διαβαζοντας το αρθρο αλλα και τα παρακατω σχολια εχω να κανω μια απλη ερωτηση. Εαν οι μαρκες που σήμερα δινουν μικρή εγγυηση , ξαφνικα αυριο εδιναν 7-8 χρονια σε όλα τους τα μοντελα, αυτοι που υποστηρίζουν οτι αυτό δειχνει έλλειψη εμπιστοσυνης προς τα αυτοκινητα που παράγουν θα .... ξενερωναν; Και να τελειωσω ότι εδω και αρκετο καιρο με το block exemption 1400/2002 ΔΕΝ χανεται η εργοστασιακη εγγυηση ΟΠΟΥ και να κανεις τα σερβις (αρκει να ακολουθουνται οι οδηγιες του κατασκευαστη), οποτε το επιχειρημα << η εγγυηση ειναι για να μας τα παιρνουν >> πλεον δεν υφισταται.
Για να ισχύει η εγγύηση, ο μέσος Έλληνας κάνει τα service στις αντιπροσωπείες και όχι σε αδειοδοτημένα συνεργεία όπως επιτρέπει η ΕΕ διότι, έχει τη γνώμη πως σε αστοχία υλικού, δύσκολα θα βρει το δίκιο του στην β περίπτωση. Το κέρδος από τα αποκλειστικά service επί 6 π.χ. χρόνια, είναι μεγάλο για την αντιπροσωπεία αφού μετά το πρώτο έτος αρχίζουν οι αλλαγές λόγω φθοράς σε τακάκια, δίσκους, μπουζί, φίλτρα αέρος και κλιματισμού, σετ συμπλέκτη , αμορντισέρ, ελαστικά κ.λπ. Μερικές φορές η πολυετής εγγύηση μπορεί να συνδυασθεί με οδική βοήθεια η οποία σε βλάβη ή ατύχημα μεταφέρει το όχημα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε συνεργεία της αντιπροσωπείας, ή και με ταυτόχρονη ασφάλιση αυτοκινήτου. ¶ρα οι έξυπνοι εισαγωγείς δίνουν πολλά χρόνια εγγύηση. Και εκμεταλλεύονται τα πάντα γύρω από ένα όχημα για 5,6,7 χρόνια. Από τη θέση του ο αγοραστής για παρόμοια προϊόντα, σαφώς δεν θα προτιμήσει ένα όχημα με 2 χρόνια εγγύηση αλλά ένα με 6 χρόνια αφενός διότι η αντιπροσωπεία σέβεται και τιμά τον πελάτη και αφετέρου για σιγουριά σε περιπτώσεις αστοχίας υλικού.
οι μικρες εταιρειες και οσες βγαζουν προβληματα, (ford toyota kia hunday alfaromeo) δινουν μεγαλες εγγυησεις αλλα βεβαια δεν καλυπτουν τα παντα. οι σοβαρες εταιρειες δεν χρειαζονται αυτα τα τρικ, πουλανε ετσι κι αλλιως τρελα και αλλωστε ολοι ξερουν οτι οταν αγοραζουν VW bmw mercedes audi δεν εχουν προβληματα οποτε κανεννα δεν τον ενδιαερει η εγγυηση. αντιθετα για να αγορασω toyota πρπεει να μου δωσουν εγγυηση 10 χρονια, αφου ξερωπολυ καλα απο προσωπικη εμπειρια πως συνεχεια θα χακλαει κατι..
Μπορεί σε κάποιο βαθμό να ισχύουν όλα τα σενάρια. Πιο σημαντική πάντως ένδειξη για την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου, είναι οι στατιστικές βλαβών που φέρνουν στη δημοσιότητα, εταιρίες οδικής βοήθειας, ΚΤΕΟ (πχ Γερμανικά TUV), εκθέσεις οργανισμών που ασχολούνται με την ικανοποίηση του πελάτη και στατιστικά από περιοδικά (καλή ώρα το Autotriti). Από τέτοιες στατιστικές, φαίνεται πως τα Ιαπωνικά και Κορεάτικα αυτοκίνητα είναι από τα πιο αξιόπιστα και συνήθως συνοδεύονται και από μεγάλη εγγύηση. Πάντως όλες οι εταιρίες βγάζουν και κάποια προβληματικά αυτοκίνητα. Για να μηδενίσει μια εταιρία τις βλάβες στα αυτοκίνητα της, πρέπει να κάνει τόσους πολλούς ελέγχους, που εκτινάσσονται τα κόστη στα ύψη. Η Toyota πάντως, έχει έλεγχο ποιότητας (χοντρικά αναφέρομαι) σε κάθε βήμα κατασκευής, αντί για ελέγχους στο τέλος και έτσι πετυχαίνει αξιοπιστία με χαμηλό κόστος. Νομίζω πως και κάποιος άλλος-οι στην Ιαπωνία κάνουν το ίδιο. Πάντως εκεί, η αξιοπιστία των προϊόντων τους είναι θέμα εθνικής περηφάνιας. Όλοι λοιπόν βγάζουν ΚΑΙ προβληματικά αυτοκίνητα, αλλά άλλοι περισσότερα από άλλους, βάση στατιστικών.
Για μένα η εγγύηση σημαίνει κάτι σαν εφόδιο, ασφάλεια για το μέλλον όταν αποκτούμε αυτοκίνητο. Όπως όταν κάνετε παιδιά τούς κάνετε εμβόλια για να τα προφυλάξετε από τις παιδικές ασθένειες. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ομοίως πιστεύω δεν γνωρίζουν σε ποιά σημεία μπορεί να φανεί ευάλωτο ένα νέο μοντέλο. Μπορεί να "γίνονται συνειδητές παραχωρήσεις, κυρίως στην τεχνολογία αιχμής, χρησιμοποιούνται παλιότερες πλατφόρμες και κινητήρες, η σχεδίαση είναι απλή, τα υλικά αποδεκτά" (autotriti, προηγούμενο non paper) όχι όμως ότι ο όποιος κατασκευαστής εν γνώσει του παράγει ελαττωματικό μοντέλο. Αυτό αποδεικνύεται και από τις ανακλήσεις. Όσο για εμάς εδώ σε αυτό το site θεωρούσα πολύ χρήσιμο μπούσουλα τα "ζημιάρικα" αυτοκίνητα που προέκυπτε, όπως έγραφε το autotriti, από αναφορές βλαβών των αναγνωστών. Τώρα δεν το βρίσκω πια. Υποθέτω ότι το autotriti εκτίμησε ότι υπήρχε στατιστικά σημαντική απόκλιση συγκριτικά με κάποιο αντικειμενικό κριτήριο εξωτερικής πραγματικότητας. Υποθέτω ότι υπήρχε over- ή/και under- reporting ζημιών κρίνοντας από προηγούμενο non paper με τίτλο "Εσείς το πρόβλημα του αυτοκινήτου σας το κρύβετε ή το διατυμπανίζετε?.." Οπότε μάλλον χρειάζεται και οι δικές μας αναφορές να έχουν αξιοπιστία για να μάς είναι χρήσιμες..
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΣΤΟ http://www.apogevmatini.gr/?p=2230 ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ. ΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ (ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ) ΠΩΣ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Καταρχην χαιρεται.Η εγγυηση στα αυτοκινητα δεν ειναι τιποτε αλλο απο το να σου παιρνουν τρελλα χρηματα οι αντοιπροσωπειες στα σερβις.Με την εγγυηση εισαι υποχρεομενος να το πας στο εξουσιδοτημενο σηνεργειο(αντιπροσωπεια)γιατι αλλιος παυει να ισχυει η εγγυηση.Οποτε οσο πιο πολυ εγγυηση εχει το αυτοκινητο τοσο πιο πολλα χρηματα μπαινουν στην αντιπροσωποια.
Ακριβώς έτσι είναι. Η μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση συμαίνει χρόνια ξεγνοιασιάς & πιθανότατα καλύτερη αξιοπιστία & σιγουριά. Γιατί αυτό που σιχαίνονται οι επισκευαστές είναι να επισκευάζουν τα οχήματα δωρεάν (λόγο εγγύησης) και μάλιστα συχνά.
Η εγγύηση είναι ένα κόλπο για να κρατήσουν τους πελάτες στα συνεργεία τους. Στα υπεραυτοκίνητα η εγγύηση είναι μικρή, γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Μπορείς να πας τη φεραρι στο συνεργείο της γειτονιάς;
Φυσικα και θελουμε εγγυηση...οι αντιπροσωπειες τις εχουν μειωσει δραματικα...τυχαιο δε νομιζω!!!
μα φυσικα οσοι δινουν μεγαλη εγγυηση την δινουν γιατι ξερουν οτι ξερουμε πως χαλανε κα ιπρσπαθουν να μας πεισουν να αγορασουμε. οποιος δινει την σωστη εγγυηση δυο ετων, το κανει γιατι δεν χρειαζεται κανενα τρικ για να μας πεισει. επισης οσοι δινουν πολλα χρονια εγγυηση παντα δεν καλυπτουν τα περισσοτερα πραγματα και πλα σου λενε εγγυηση 5 χρονια και στην ουσια λιγα καλυπτουν με τα πρωτα 2 χρονια. προτιμω τιμιο αξιοπιστο αμαξι πχ VW παρα toyota με εγγυσηη αλλα συνεχεια συνεργειο και συνεχεια καυγαδες για το τι καλυπτει η εγγυηση
Όλα αυτά είναι ψευτοδιλλήματα. Δείτε ποιές εταιρείες δίνουν πολλά χρόνια εγγύηση(πχ kia) και δείτε πού βρίσκονται στους πίνακες αξιοπιστίας. Αντίθετα δείτε εταιρείες με μικρή εγγύηση τί αξιοπιστία προσφέρουν! Εάν για παράδειγμα η vw έδινε 7 χρόνια εγγύηση πιστεύω θα είχε χρεοκοπήσει.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ. ΑΡΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΧΑΡΗ. ΑΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η MERCEDES ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ (ΔΙΚΑΙΩΣ) ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΑΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΜΕ ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΕΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΤΟΥ.
Ειναι πολυ απλο το θεμα και το περιοδικο το κανει περιπλοκο, σαν να θελει να ενισχυσει τα γερμανικα και μη αυτοκινητα με λιγα χρονια εγγυησης (οπως η VW με 2). Εαν ενα αυτοκινητο εχει μεγαλη εγγυηση (6-7 χρονια) σημαινει πως ο κατασκευαστης του ειναι σιγουρος οτι σε αυτο τουλαχιστον το διαστημα θα λειτουργει αψογα χωρις προβληματα. Εαν κατι τετοιο δεν συμβει θα αναλαβει να αποκαταστησει τη ζημια. Οι εταιρειες που εχουν λιγα χρονια εγγυησης (2 χρονια) ξερουν οτι το προιον τους δεν και τοσο αξιοπιστο και γι αυτο βαζουν 2 ετη ωστε να γλυτωσουν απο τα μεγαλα εξοδα αποκαταστασης των βλαβων. Ειναι φανερο για ποιους λογους το κανουν και ετσι καταλαβαινεις και την αξιοπιστια μιας εταιρειας.
Απλα,ειναι αδυνατον ενας κατασκευαστης να δινει μεγαλη εγγυηση σε ενα αναξιοπιστο αυτοκινητο,απλα και μονο διοτι,θα εχει μεγαλο κοστος για τον ιδιο να ανταποκριθει στο κοστος των βλαβων που μπορει να βγουν!!!!!!!!!!!!!!! Ειναι δυνατων μια toyota, η μια kia,των οποιαων τα αυτοκινητα να μην ειναι ακριβοτερα σε σχεση με της VW η ακομα και bmw η mercedes,να μην γνωριζουν εκ των προτερων το κοστος των πιθανων βαλβων των αυτοκινητων τους? Ενα Kia ceed με 7 χρονια εγγυηση κοστιζει απο μολις 11,950 ευρω!!!!! Θα επαιρνε μια εταιρια ενα τετοιο ρισκο,αν δεν ηταν σιγορη για την αξιοπιστια της? Στα υπολοιπα αυτοκινητα της,γιατι δινει μολις 3 χρονια? Και γιατι στην VW,το κοστος επεκτασης της εγγυησης για το golf,που ουτος η αλλος ειναι κατα πολυ ακριβοτερο.ειναι 1800 ευρω για +4 χρονια? Απλα,οι βλαβες τοις οποιες η VW φοβαται οτι θα βγαλει,τις κοστολογει ως κοστος ανταλακτικων και εργασιας με αυτο το ποσο!!!!! Επισης,θεμα marketing ειναι η εγγυηση πο δινουν οι ελληνικες αντιπρωσοποιες,πχ opel(2+4 χρονια)
Εγώ προσωπικά θα ήθελα μια εγγύηση μεγάλης διάρκειας. Το γεγονός ότι ο κατασκευαστής δίνει τέτοια εγγύηση, σαφώς πιστεύει ότι δεν θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί, επειδή είναι βέβαιος ότι τα προιόντα του δεν χαλάνε εύκολα. Αν δεν το πιστεύει αυτό και τα αυτοκίνητά του χαλάνε συχνά, το κόστος επισκευών είναι πολύ μεγάλο, για να το αντέξει. Δεν είναι τόσο το κόστος των ανταλλακτικών, όσο οι εργατοώρες που κοστίζουν πολύ. (Μη βλέπετε πόσο σας τα χρεώνουν. Για να σας αποδείξω ότι τα ανταλλακτικά ενώ δεν τους κοστίζουν πολύ, τα χρεώνουν υπερβολικά, υπολογίστε το κόστος ενός ολόκληρου αυτοκινήτου, αν το αγοράσετε κομμάτι-κομμάτι, ως ανταλλακτικά. Θα διαπιστώσετε το πόσο εξωφρενικά ακριβότερο θα σας κοστίσει και ας μην περιλαμβάνει το κόστος συναρμολόγησης, ενώ από την άλλη ο κατασκευαστής, όσα δεν κατασκευάζει, τα αγοράζει μαζικά, σε μεγάλες ποσότητες και επομένως σε χαμηλές τιμές). Όμως ο κύριος λόγος, που θα ήθελα μια τέτοια εγγύηση, είναι ότι θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο, για ότι μου συμβεί και δεν θα μου προκύψουν έξτρα έξοδα εκεί που δεν τα περιμένω. Επίσης σκεφθείτε και το άλλο. Σε κάθε αυτοκίνητο, όσο καλό και αν είναι, μπορεί να συμβεί κάποια απρόοπτη βλάβη, από μια αστοχία υλικού. Καλό είναι λοιπόν να είμαστε εξασφαλισμένοι για κάθε ενδεχόμενο.
Είμαι κάτοχος ενός LEON TSI 1,4 μοντέλο 2008. Το αμάξι είχε διετή εγγύηση και εγώ έκανα επέκταση της για άλλα τρία έτη καταβάλλοντας τότε € 500. Πριν λίγο καιρό (και ενώ έληξε το διάστημα της διετούς εργοστασιακής εγγύησης) παρουσίασε βλάβη στο γρανάζι της δεύτερης ταχύτητας (χτύπαγε κατά τις αλλαγές από 1η σε 2α και από 3η σε 2α). Η ζημια αποτιμάτο περίπου στα 800 ευρώ. Εγώ πλήρωσα μόλις 60 ευρώ που αντιστοιχούσε στην αξία των βαλβολινών. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Επειδή τα δυο χρόνια είναι ελάχιστα, όσο περισσότερα χρόνια έχει εγγύηση ένα αμάξι (ακόμα και αν πρέπει κάτι παραπάνω να πληρώσεις όταν μάλιστα αυτό το πεντακοσάρικο που κατέβαλα έσπασε σε 60 δόσεις μαζί με την όλη τιμή του αυτοκινήτου) τόσο το καλύτερο. Και αυτά που λένε ότι όταν λήξει η οποια εγγύηση το αμάξι θα σου βγάλει ζημιές είναι πομφόλυγες. Ισα ίσα η όποια αστοχία υλικού κατά κανόνα θα εμφανιστεί εντός της πενταετίας και όχι μετά το πέρας αυτής
Σίγουρα η μεγάλη εγγύηση σε αφήνει ξένοιαστο.Προσωπικά ως κάτοχος vw polo 16v του 12/2003 με δύο χρόνια εγγύηση έχω βάλει βαθια το χερι στην τσέπη. Τον τρίτο χρόνο μου έβγαλε βλάβη αισθητήρα ταχύτητας,τον τέταρτο βαλβίδα φρένων,τον πέμτο χρονο βαλβίδα θερμοκρασίας και τον έκτο με άφησε από σασμαν με 100000 χμ. ¶σε που από τις 60.0000 χμ. και μετά καιει λάδι αδικαιολόγητα. Το αυτοκίνητιτο το προσέχω αλλά παρόλο της προσοχής που του δείχνω αυτό εβγαλε αυτές τις βλάβες.(ουκ ολίγες).Τι λέτε λοιπόν δεν είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο με μεγάλη εγγύηση΄Εγώ πάντως έχω να πω, πως αν είχα toyota ή κια ceed με 6 ή 7 χρόνια αντίστοιχα εγγύηση, ακόμα και αν είχα κάποιες βλάβες δεν θα είχα πληρωσει τίποτα,αντιθέτως τωρα δείχνοντας εμπιστοσύνη στη vw το μετανιωσα.Συμπέρασμα, οι εταιρίες με μεγάλη εγγύηση εμπιστεύονται τα προιόντα που παράγουν καθώς σεβονται και τους πελάτες τους , αφού εγγυόνται την καλή λειτουργία τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.