Μπορεί η δυνατότητα επέκτασης εγγύησης να σας τραβήξει από μία μάρκα που δεν την έχει σε μια άλλη; Είναι κάτι που το ζητάτε ή σας πέφτει βαρύ το κόστος;
(10/3/2011)
Αν δε σου φτάνει η χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου, τότε η χαρά του να μη σε νοιάζει αν πάθει κάτι σίγουρα σε καλύπτει. Γιατί η εγγύηση είναι από τους βασικούς λόγους που θέλει κανείς να αγοράζει καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο. Το θέμα είναι πως αυτή η χαρά κάποια στιγμή τελειώνει. Πόσο αξίζει η επέκτασή της;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι υπηρεσίες after sales για πολλούς είναι μυστήριο, και αρχίζουν να τις καταλαβαίνουν όταν βλέπουν κάποιο από τα προϊόντα που αυτές προσφέρουν. Και το πιο διαδεδομένο είναι η επέκταση εγγύησης. Αυτό σημαίνει πως με την αγορά ή και μετά από αυτή για ένα διάστημα, μπορείς να αγοράσεις ένα πακέτο που σου ανεβάζει τα χρόνια χαράς και ηρεμίας από δύο σε πέντε.Αυτό το πακέτο στοιχίζει αλλά αξίζει, όμως δεν το έχουν όλοι. ¶λλες μάρκες το προσφέρουν με εργοστασιακή ισχύ, άλλες μάρκες με κάλυψη του αντιπροσώπου, άλλες καθόλου. Υπάρχουν βέβαια και οι μάρκες που έχουν ενσωματώσει στο αυτοκίνητο μία μακρά εγγύηση, σα να κάνουν δώρου ουσιαστικά αυτή την επέκταση, ή να έχουν προσαρμόσει την τιμή του για να την περιλάβει, όπως το βλέπει ο καθένας.
Αφού λοιπόν είπαμε ότι αξίζει να το πάρει κανείς το πακέτο αυτό, τίθεται το ερώτημα. Τι γίνεται αν δεν υπάρχει; Σίγουρα τα δύο χρόνια εγγύησης υπάρχουν όμως το άλλο μοντέλο που κοιτάς και συγκρίνεις, σου δίνει συν τρία χρόνια ακόμη με ένα μικρό κόστος. Είναι αρκετό αυτό για να σε τραβήξει προς το μέρος του;
Γιατί μπορεί αρχικά να μη φαίνεται σπουδαία διαφορά. Εξάλλου δύο χρόνια φαίνονται μία αιωνιότητα όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο, περνούν όμως μέχρι να πεις κιχ, και τότε είσαι μόνος και ότι βγάλει το αυτοκίνητο θα βγει από την τσέπη σου.
Αν δεν υπάρχει ένα τέτοιο πακέτο επέκτασης εγγύησης δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μεγαλώσεις το διάστημα αυτό. ¶ρα όταν υπάρχει, ακόμη και η επιλογή που έχεις, και θα μπορείς να κάνεις μέσα στους επόμενους μήνες από την αγορά, είναι μία ανακούφιση.
Τι λέτε λοιπόν; Είναι τόσο σημαντική η ύπαρξη ενός πακέτου επέκτασης εγγύησης ώστε να σας προσελκύσει σε ένα άλλο μοντέλο από αυτό που κοιτούσατε αρχικά; Πόσο μετράτε τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης του αυτοκινήτου στην τελική επιλογή; Και τελικά θα την αγοράσετε;
OI ETAIREIES POY EINAI SIGOYRES GIA TA PROIONTA TOYS DINOYN MEGALH EGGYHSH
δεν με απασχολει η επεκταση εγγυησης γιατι επιλεγω αξιοπιστο αμαξι. επιλεγω γερμανικο αμαξι και ετσι ειμαι ηρεμος. αντιθετως δε θα επελεγα ποτε μη ευρωπαικο αμαξι γιατι ασχετα με την εγγυηση θα ειμαι συνεχεια συνεργειο οποτε τι με νοιαζει η εγγυηση
Κύριε pvaik επιθυμώ να σας ενημερώσω ότι οι πρόσθετες εγγυήσεις (τουλάχιστον η δική μου που αφορά σε SEAT LEON) καλύπτονται μέσω ασφαλιστικής εταιρείας οπότε το συνεργείο πληρώνεται κανονικά από την ασφαλιστκή για τα εργατικά και για τα ανταλλακτικά. Απλά στους όρους του ασφαλιστηρίου προβλέπεται ότι η κάλυψη ισύει μόνο αν το αμάξι κάνει τη τακτική του συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Κατά τα λοιπά καλύπτει πάσης φύσεως προβλήματα μηχανικά και ηλεκτρολογικά
ΕΠΕΚΤΑΣΗ=ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ <ΜΑΝΤΡΙ>ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ <ΧΡΥΣΗ>ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΤΟ SERVICE BOOK. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΜΑ ΛΗΞΗ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ.
γενικοτερα οι εγγυησεις ειναι μεγαλη απατη αν χαλασει κατι δεν προκειται επουδενι να στο φτιαξουν αν εχεις στραβη δισκοπλακα θα σου πουν τη στραβωσες αν κολλησει κινητηρας θα σου πουν τον κολλησες αν σπασει ιμαντας οτι τον εσπασες ο ελλην ειναι παραξενος μονο και μονο που παει για σερβις στην επισημη αντιπροσωπεια δε χρειαζεται...
Τα πάντα είναι θέμα τύχης. Ο πατέρας μου είχε αγοράσει την επέκταση της εγγύησης (επιπλέον 3 έτη χώρια τα 2 του κατασκευαστη) και λίγο μετά τη πενταετία του έτυχε ζημια που αποτιμήθηκε σέ ευρώ 2.000 €. Εγω ήμουν πιο τυχερός γιατί στο πρωτο χρόνο της επέκτασης (την ειχα πληρώσει 500 ευρώ) μου τυχε ζημια που αποτιμάτο πάνω απο 1000 ευρώ και πλήρωσα μόνο κάτι βαλβολίνες (120 ευρώ). Εν κατακλείδι δεδομένου ότι το ποσό της επέκτασης της εγγύησης μπαινει στις δόσεις μιλάμε για μια επιβάρυνση της τάξεως των 10 ευρώ το μήνα περίπου οπότε αξίζει το κόπο ακόμα και να αλλάξεις μοντέλλο καθόσον δεν είναι καιρός για έκτακτα έξοδα.
Η επέκταση της εγγύησης έχει πολλά ερωτηματικά. Κατά την διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης αλλάζονται σχεδόν τα πάντα αφού το κόστος βαραίνει αποκλειστικά τις μητρικές εταιρείες και έτσι οι επίσημοι αντιπρόσωποι δεν έχουν πρόβλημα να αλλάζουν όλα τα ελλατωματικά μέρη ενός αυτοκινήτου γιατί δεν πληρωνονται μόνο για το ελλατωματικό ανταλλακτικό αλλά και για την εργασία τους απο την μητρική εταιρεία. Το πρόβλημα είναι ότι οι επεκτάσεις της εγγύησης δεν έχουν τις ίδιες καλύψεις που έχει η αρχική εγγύηση και η αντικατάσταση ενός ανταλλακτικού γίνεται κατά το δοκούν και απο την στιγμή που το κόστος πηγαίνει στον αντιπρόσωπο και όχι στην μητρική εταιρεία καταλαβαίνει κανείς ότι πέφτει ψαλίδι.
ΚΑΛΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ FORUM, ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ Ή ΓΙΑ 3, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΙΤΕ Ο ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ, Ή Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ, ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΖΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΛΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΑΝ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΛΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΟΤΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΔΗ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΟΠΛΟ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ, ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΣΙΩΠΗΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ. ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΖΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΒΕΒΑΙΩΝΟΜΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΟΤΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΤΕΛΟΣ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ONOMA ΤΗΣ ΣΤΟ AFTER SALES ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ.
η επεκταση εγγυησης ειναι απλα....ΚΟΡΟΙΔΙΑ!
Δεν είναι τυχαίο, που ένας από τους λόγους που η toyota και η opel είναι πρωτες σε πωλήσεις είναι και η εξαετής εγγύηση.θα πείτε γιατι δεν εναι μεσα στις πρώτες και η κια με επτα έτη. οι δύο πρωτες έχουν κερδίσει το κοινό σε όλη τη γκάμα τους.Ειδικα η toyota κερδίζει και σε after sale. Μπορεί βέβαια να έχουν ενσωματώσει την τιμή της εγγύησης στο προιόν τους αλλά πιστέψτε με, είναι πιο έξυπνο τρικ του marketing από το να σου λένε πολλές γερμανικές είμαστε premioum, είμαστε οι καλύτεροι αλλά επειδή δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο προιον μας και δεν μπορούμε να μειώσουμε το κέρδος μας γιατί θα μας πέσει η μύτη (έχουμε και ένα αγοραστικό κοινό), πλήρωσε την επέκταση εγγύησης από την τσέπη σου. Έτσι πληρώνεις την εγγύηση για να μην πληρώσεις τα μαλιοκέφαλα σου. Την ταλαιπωρία όμως δε θα την γλυτώσεις.Έλα όμως που η toyota δε χαλάει.Έτσι ακόμα και αν πλήρωσες κάτι παραπάνω δεν πας συνεργείο.(κάτοχος vw.στα 7 χρόνια κατοχής 2000ευρώ ζημιές,δεν έκανα επέκταση γιατι το θεωρώ κοροιδία,και να είχα κάνει δηλαδή κάποια δεν τα καλύπτε καθώς η αντιπροσωπία λεει π.χ. 1 λιτρο λάδι κατανάλωση στα 1000κμ. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ. ΟΠΟΤΕ στο επόμενο μακρια απο vw. )
Προσωπικά δεν αγοράζω καινούρια αυτοκίνητα, λόγω του μεγάλου κόστους. Έτσι δεν έχω καμιά εγγύηση. Όμως και καινούριο αν αγόραζα, το κύριο κριτήριο θα ήταν οι επιδόσεις και ίσως κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο, με σπουδαίο όνομα, αδιαφορώντας για οτιδήποτε άλλο, όπως εγγυήσεις, χρηματοδότηση κ.λ.π. Έχω ως αρχή να μην αγοράζω ποτέ και τίποτε, αν δεν έχω τα χρήματα μετρητά. Προτιμώ να αρχίσω να μαζεύω χρήματα, για όσο χρονικό διάστημα θα απαιτηθεί και όταν συγκεντρώσω το ποσό, τότε να προβαίνω σε οποιαδήποτε αγορά.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης είναι είναι ένα πλεονέκτημα αλλά αφορά ΜΟΝΟ μοντέλα που την παρέχουν και ταυτόχρονα σε ενδιαφέρουν να αγοράσεις. Από μόνη της δεν είναι πανάκεια! Για παράδειγμα κάποιον που τον ενδιαφέρει μόνο η αξιοπιστία γιατί κρατάει χρόνια το αυτοκίνητο που αγοράζει, ενώ παράλληλα θέλει και μια σχετικά προσιτή τιμή απόκτησης, η επιλογή ενός Τοyota, KIA/Ηyundai ή MITSUBISHI, φαντάζει ασφαλώς μονόδρομος, γιατί ΜΟΝΟ οι εταιρίες αυτές παρέχουν μεγάλες εργοστασιακές εγγυήσεις και σχετικά λογικές τιμές κυρίως στα χαμηλού κυβισμού μοντέλα τους (Yaris, i10/20, Colt/Lancer) . Έτσι η επέκταση εγγύησης αφορά καθαρά τον προσανατολισμένο πελάτη προς το V.A.G που διαθέτει τόσο προσιτά μοντέλα με δυνατότητα επέκτασης εγγύησης π.χ Skoda, όσο και premium π.χ Audi. Από την άλλη και χωρίς να θέλω να υπονοήσω κάτι αρνητικό για το ανωτέρω group, αφού εκτός από Astra 1.6T διαθέτω στην οικογένεια ΚΑΙ Fabia 1.2 Τsi, θα ήταν προτιμότερο μια εταιρία να ενσωματώνει την μεγαλύτερη διάρκεια της εγγυήσεως στην βασική με έστω κάποιους περιορισμούς, παρά έτσι να επιβαρύνει εμμέσως ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ, όταν όπως προειπώθηκε υπάρχουν μοντέλα παραπλήσιας ή και χαμηλότερης τιμής που διαθέτουν ενιαία αρχική ΜΕΓΑΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ. Έτσι πού καταλήγουμε;; Στο ότι οι επιλογές marketing κάθε εταιρίας στο θέμα εγγύησης, έχουν να κάνουν και με την ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ του προιόντος που παρέχουν κι όχι απλά στο τί προσφέρει απλόχερα και χωρίς επιβάρυνση ο ανταγωνισμός. Π.χ το ΚΙΑ Pιcanto 1.0 του πατέρα μου ένα καθόλα τίμιο mini πόλης, έχει μεν 7χρονη εγγύηση αλλά τα ανταλλακτικά του ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ και τα σέρβις του είναι δυσανάλογα τσουχτερά σε σχέση με το κόστος και την ποιότητα υλικών του, που αν και γενικά παρέχουν στιβαρή συμπεριφορά στην γεμάτη γούβες ελλην. άσφαλτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ γερμανικά ή αντίστοιχης ποιότητας των ιαπωνικών στην ίδια κατηγορία, ακόμα κι αν μιλάμε για το είδος των σκληρών πλαστικών! Το ίδιο ισχύει σε μεγαλύτερη ή μικρότερη κλίμακα προκειμένου για σύγκριση και με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας, που δεν παρέχουν επέκταση εγγύησης αλλά μεγάλη βασική εγγύηση. Τέλος ΟΛΑ πρέπει να συνεκτιμώνται ΚΑΙ με τον διαπιστωμένο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ βαθμό αξιοπιστίας και συχνότητας ΒΛΑΒΩΝ μοντέλων κάθε εταιρίας, που θέτει σε ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ τα περί επεκτάσεων εγγυήσεων. ΑΜΑ ΧΑΛΑΕΙ...συχνά...