Από 23.430 ξεκινούν οι τιμές του ανανεωμένου Mondeo με τον turbo κινητήρα των 160 ίππων.
Το Mondeo επιστρέφει με 1,6 λίτρα, τούρμπο, 160 ίππους και τιμή που «σκοτώνει» Insignia και Passat. Μήπως παρά τα χρονάκια του είναι τώρα στα καλύτερά του;
(12/4/2011)
Ο νέος είναι ωραίος, λέει το ρητό, όμως ο παλιός είναι αλλιώς. Γιατί μπορεί όταν το Opel Isnignia έκοβε και έραβε στη μεσαία κατηγορία χάρη στη νιότη του και κυρίως τον 1.600άρη τούρμπο κινητήρα του το Mondeo να ήταν απόν, τώρα όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Γιατί το Mondeo επανέρχεται δριμύτερο. Είναι όμως καλύτερο από Passat και Insignia; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μέχρι που ήρθε το Insignia. Σχεδίαση που η VW δε θα τολμούσε ούτε στον ύπνο της να βάλει σε παραγωγή, και έναν κινητήρα φιλέλληνα, 1,6 λίτρων και 180 ίππους. Σάρωσε. Η VW όμως φρεσκάρισε το Passat και ο αγώνας ξανάρχισε.Και αν η Ford τόσο καιρό κοιτούσε από απόσταση διατηρώντας τις πωλήσεις του Mondeo χάρη στην πολύ επιθετική τιμολογιακή πολιτική της, τώρα έχει και αυτή ένα μοτέρ που ταιριάζει γάντι στα ελληνικά δεδομένα.
Το Mondeο επιτέλους έχει τον κινητήρα που πάντα ήθελε. 1.600 κυβικά και 160 ίππους, που τραβάνε το εκπληκτικό του αμάξωμα με τη δύναμη που έχουμε μάθει πλέον να απαιτούμε στη μεσαία κατηγορία.
&&&& Και σα να μην έφτανε αυτό για να το ρίξει πάλι στο παιχνίδι, η Ford διατηρεί τη χαμηλή τιμή, κάνοντας το Mondeo το φτηνότερο μεσαίο με τόση δύναμη, ενώ χάρη στους χαμηλούς του ρύπους έχει και τα μικρότερα τέλη κυκλοφορίας σε αυτή την ισχύ.
Ο νέος κινητήρας συμπίπτει και με την ανανέωση του μοντέλου σε εξοπλισμό και αισθητική, όχι τόσο εκτεταμένη όσο του Passat, αλλά αρκετή ώστε να το ξαναρίξει στην αγορά με «αέρα» νέου αυτοκινήτου.
Τι μένει λοιπόν για τους «νέους» όταν ο «παλιός» έχει κάνει τέτοιο comeback; Με τέτοιο κινητήρα και τέτοια τιμή έχει απάντηση το Passat και το ισχυρότερο Insignia απέναντί του; Σας πειράζει που είναι το παλιότερο από τα τρία παρά το φρεσκάρισμα και το νέο μοτέρ; Τι λέτε λοιπόν για τα μεσαία σήμερα;
Mondeo και πάλι Mondeo. Φοβερά κρατήματα, πολυτέλεια, ασφάλεια και από χώρους....passat και insignia δεν πιάνουν μία μπροστά του. Ρωτήστε τους ...πίσω. Αυτοί ξέρουν. Στο insignia ενήλικας περίπου στο 1,80 βρίσκει....ταβάνι, στο δε passat οι σαρδέλες κονσέρβας έχουν μεγαλύτερη άνεση. Όσο για το πορτ παγκάζ του mondeo απλά...ξαπλώστε.
Το mondeo ειναι μια καλη επιλογη με το νεο κινητηρα, το insignia θα συνεχισει να πουλαει ενω το passat που οσο περναει ο καιρος γινεται πιο ασχημο θα ακριβαινει.Σε ενα αμαξι δεν ειναι μονο το εσωτερικο που μετραει.
Σίγουρα το Mondeo με τον νέο τουρμπο κινητήρα θα είναι πολύ ανταγωνιστικό, με κύριο αντίπαλο το Insignia, καθώς το Passat ξεφεύγει λίγο στην τιμή (1.8Τ). Επίσης η ποιότητα κύλισης και η οδική συμπεριφορά είναι ένα κλικ υψηλότερη στο Mondeo σε σχέση με τα άλλα δυο, ενώ το Passat ξεφεύγει αδικαιολόγητα ( όπως όλα τα VW) τιμολογιακά στο after sales service. Οσον αφορά στο σχεδιασμό ,Insignia και Mondeo κατέχουν τα πρωτεία (με αυτή τη σειρά) , με το Passat να περνάει πιο συντηρητικό.Με ικανοποιήτικούς χώρους λοιπόν και καλές επιδόσεις η επιλογή μου είναι μεταξύ Mondeo - Insignia , ενώ το τρίτο της παρέας το αφήνω για τον φίλο evamp...
Ήμουν κάτοχος PASSAT 1.8T για 4 χρόνια και τώρα ψάχνω το επόμενο αυτοκίνητο στα 1.600 cc. πάντα turbo. Δοκίμασα πρόσφατα και το INSIGNIA 1.6T και το νέο MONDEO ΕCOBOOST 1.6T (καί το VOLVO S60 1.6 T4). Εμπειρία από PASSAT : Πολύ καλός κινητήρας 1.8Τ, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αθόρυβο, καλή άνεση αναρτήσεων (όχι κορυφαία), καλό τιμόνι (βαραίνει στα πολλά χλμ), καλή-ασφαλής οδική συμπεριφορά, άνετοι χώροι, πολύ καλή θέση οδήγησης (χαμηλή), τσιμπημένες τιμές service, καλή ποιότητα πλαστικών (όχι κορυφαία), καλός λεβιές, αδιάφορος σχεδιασμός αμαξώματος. Δοκιμή INSIGNIA 1.6T : Καλή ποιότητα κύλισης, μέτρια άνεση αναρτήσεων (βοηθάει λίγο το Flex Ride στο Comfort), καλός κινητήρας (αλλά αρπάζει κάπως καθυστερημένα και "πίνει" πολύ), καλή ποιότητα πλαστικών, καλοί χώροι, άβολο υποβραχιόνιο οδηγού, μέτριο τιμόνι (ασαφές), πρακτικό το 5-θυρο, όμορφος σχεδιασμός αμαξώματος (από κάποιες οπτικές γωνίες) και καμπίνας, πολύ καλή θέση οδήγησης, περιορισμένη ορατότητα πίσω, μέτριος λεβιές, βαρύς συμπλέκτης. Δοκιμή MONDEO 1.6T : Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αθόρυβο, πολύ καλή άνεση (καλύτερη από PASSAT και INSIGNIA), πολύ καλή ποιότητα πλαστικών (καλύτερη από PASSAT και INSIGNIA), καλός κινητήρας (αρπάζει από χαμηλά), πολύ καλό τιμόνι, τεράστιοι χώροι καμπίνας, πρακτικό το 5-θυρο, πολύς καλός λεβιές. Όμως μέτρια θέσης οδήγησης (κάθεσαι κάπως ψηλά) και κάπως παρωχημένος σχεδιασμός αμαξώματος. Η στεφάνη του δερμάτινου τιμονιού είναι πολύ μαλακή (!) Τα 122 άλογα του PASSAT 1.4 TSI δεν μού είναι αρκετά στο ταξίδι. Παίζει γερά και το VOLVO V60 1.6 T4 180 άλογα. Μακράν το ομορφότερο station.
Εννοείται passat!Είμαι κάτοχος ενός passat και είμαι υπερευχαριστημένος.Πολύ καλή άνεση,ποιότητα,χαμηλή κατανάλωση και δύναμη!Το mondeo είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά σίγουρα δεν είναι passat ή insignia!Είχαν κάποιοι γνωστοί μου το προηγούμενης γενιάς mondeo και δεν ήταν ευχαριστημένοι γιατί τους έβγαζε προβλήματα!
Αμα θες να οδηγας παρε Mondeo αν θες εμφανιση παρε Insignia και αν θες ποιοτητα παρε Passat
Sobara lete pws to Insignia turbo exei sarwsei se pwlhseis??Mhpws zoume allou kai den to blepoume?Ayto pou poulaei einai to aplo me ta 115 ps, logw omorfhs emfanishs, leasing, kai epeidh opws eipan kai oi filoi pou exoun peira,kaiei arketa parapanw..Ayto loipon,to atmosfairiko,oxi to turbo.To idio isxyei kai me ta analoga Astra,an ki ekei twra sth nea genia blepeis ta 1.4 turbo na erxontai pia sto paixnidi me 120 kai 140 ps, oxi toso syxna to 1.6.. To Mondeo pou htan xantakwmeno se pwlhseis,einai poly kalo pia kai me logikes times,mporei na parei ta panw tou,an kai prokeitai gia palio ousiastika montelo.To FL ligo to beltiwse,h emfanish tou einai oligon baria kai mallon tha lampsei opws ofeilei, sthn epomenh genia toy, oxi edw.. To Passat ki ayto FL einai,me elaxistes diafores apo prin kai ayto poulaei kala kyriws logw tou 1.4,kai kata 2on logo tou poly kalou 1.8. Bareto se sxediash,idaniko gia na zeis mazi tou xwris polla polla.. To Insignia se 1.6 T exei epidoseis kai afthono styl,omws kaiei poly otan piezetai kai ayto h Opel to diorthwnei oso mporei me makryes sxeseis metadoseis,enw to thema einai na bgalei neo kinhthra, ammesou psekasmou pia, opws oi alloi...Ki ayto,sthn epomenh genia tha ginei..
ΙNSIGNIA και ξερο ψωμι... Περα απο την πλακα αυτο το αμαξι ειναι κουκλι, το θεμα ειναι οτι υπαρχουν 2 εμποδια για την αποκτηση του, το πρωτο ειναι οτι αυτη την εποχη δεν αγοραζεις αμαξι, και το δευτερο ειναι οτι η βενζινη πεταει για τα 2 euro οποτε πως να ταισεις αυτα τα αλογα? Και οσο για τον κυριο evamp να του υπενθυμισω οτι αυτες οι αποψεις ταιριαζουν σε ενα αλλο εβδομαδιαιο περιοδικο-προσπεκτους της vw που εχει την ιδια τιμη με το -πραγματικα αντικειμενικο- autotriti, πιστευω οτι καταλαβατε ποιο προσπεκτους εεε συγνωμη περιοδικο εννοω.........
πιστευω πως επρεπε να ερθει καποιος να ταρανακουνησει την opel διοτι καλο μεν αλλα του ελειπε κατι απο κυρος και πολυτελεια.οι τιμες ειναι τσιμπημενες και στα τρια μοντελα ομως.εγω πιστευω οτι καλος ανταγωνιστης ειναι και το C5 δεν νομιζετα?
kyrie evamp ti einai ayta pou lete. diladh mono h vw einai gnisia. plaka mas kanete.
ποιος είναι πια τόσο "δυνατός" οικονομικά ώστε να ταΐζει 160 κ 180 τουρμπισια άλογα... ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!
Μάλλον ο Evamp εργάζεται στην VW αλλιώς δεν εξηγούνται τα σχόλιά του. Εγώ το θεωρώ μια αρκετά τίμια και προσιτή πρόταση στη μεσαία κατηγορία
η μονη σωστη επιλογη με διαφορα ειναι το passat καθως εχει την κορυφαια αξιοπιστια και ποιοτητα της VW. τα υπολοιπα απλα ειναι κακα αντιγραφα. εσεις αγοραζετε ενα γνησιο προιον δηλαδη ενα VW η ενα μαιμου δηλαδη toyota, ford , alfaromeo κτλ
einai oti kalitero yparxei aytin ti stigmi sta mesaia
ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ (ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΝΕ ΜΙΖΕΡΟ ΚΑΠΟΙΟΙ), ΜΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ. Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΥ 1.6Τ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΠΡΟΣ ALFA 159 ΜΕΡΙΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 1.8 Τ Ή ΑΝ ΔΕ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ DIESEL ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ GROUP.
FORD MONDEO ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ-ΚΥΛΙΣΗΣ-ΤΙΜΟΝΙ-ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ,ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ (INSIGNIA 6 XRONIA) 3 ΤΥΠΟΙ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΤΙΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΜΕ ΟΠΕΛ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΑΝΤΙ. ΤΟ PASSAT ΛΙΓΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ -200 CC ΛΙΓΟΤΕΡΑ ,2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ TURBO OXI 5ΘΥΡΟ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: O ΜΟΝΟΣ ΙΣΑΞΙΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ MONDEO ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AVENSIS KAI ΕΠΕΤΑΙ ( εξαιρούμενου του κινητήρα) ΤΟ INSIGNIA. ALFA 156 ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΣΕ ΤΟΥΡΜΠΟ . VOLVO ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΙΚΡΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ. PASSAT ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΑΛΛΑ ΧΑΜΗΛΟ VALUE F MONEY KAI ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
Με τη βενζίνη στα 1,8¤, τα έξοδα συντήρησης ενός ΙΧ στα ύψη το ενδιαφέρον του κοινού για το οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα είναι πολύ χαμηλότερο από το αναμενόμενο. Η ανάγκη για αγορά ΙΧ έχει κατέβει πολλά σκαλιά στις προτεραιότητες του Έλληνα.
To mondeo ειναι πολυ μεγαλο και χοντρο. Μοιαζει πολυ με το πρωην Ford Granada. Μάλλον φούσκωσε από την ραδιενέργεια. Τα υπόλοιπα είναι ίγο πιο πετυχημένα , αλλά κανένα δεν έχει μαζεμένες διαστάσεις (όλα έχουν διαστάσεις mercedes S-class 3 γενιές πίσω)
Επειδή όλα είναι υποκειμενικά και επειδή κάποιος δεν διαλέγει αυτοκίνητο σαν να διαβάζει οδηγίες από συσκευασία μπισκότων για το πόσες θερμίδες έχει, μία καλή πρόταση, εξίσου παλιά σχεδιαστικά αλλά όμορφη (και μακριά από το γερμανικό lobby), είναι η Alfa 159 1,75t 200PS. Και μάλλον σε εξίσου καλά λεφτά.
Δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ mondeo-passat-insignia.Καταρχας περισσοτερο αμεσσοι ανταγωνιστες ειναι το mondeo με το insingnia λογω κυβικων 1600 και τα δυο,και απο εκει και περα ο υποψηφιος αγοραστης εχει να επιλεξει μεταξυ τι του αρεσει αισθητικα,τα εξοδα συντηρησης,κ.τ.λ.Το passat απο την αλλη θελει να ξεχωριζει και εχει μια δικη του φιλοσοφια στα των κινητηρων,που προσωπικα δεν με ενθουσιαζει.Υπαρχει κενο αναμεσα στα 1400μεχρι τα 1800 κυβικα σημαντικο(τεκμηριο).Οι τιμες +/- στα ιδια επιπεδα ειναι.Με τελικη αποφαση κατοπιν συνολικης μελετης το τι θελει καποιος-α να αγορασει.
ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ
Ο καλύτερος κινητήρας για τα ελληνικά δεδομένα έτσι που γίναμε είναι μόνο ο πετρελαιοκινητήρας...τα άλλα είναι για να γεμίζουμε τις σελίδες....με 2 ευρω την βενζινουλα 1600 και 160 αλογακια... τι θα τρωνε αυτα;σανο; ασε που φανταζομαι οτι (αν δεν το χουν κανει ακομα) οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν ξεγραψει την ελλαδιτσα....η μη μου πειτε οτι βγαζουν μοντελα και κινητηρες σκεφτομενοι τους ατυχους που ειχαν την γκαντεμια να ζουν σημερα στη χρεωκοπημένη ελλαδα....
Ευπρόσδεκτο το Mondeo. Είναι ωραίο να υπάρχει ποικιλία. Είναι ωραίο να υπάρχει και ανταγωνισμός, να πέφτουν και οι τιμές.
Προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το Insignia. Θα προτιμούσα ίσως ένα Mondeo με 1800 cc και 200 ίππους. Πέρα όμως από αυτά, έχω παρατηρήσει ότι, σύμφωνα με τα σχόλια των φίλων του forum του nonpaper, που διατυπώνονται κατά καιρούς, υπάρχουν κοινές απόψεις και ενδιαφέροντα, μεταξύ ορισμένων. Για παράδειγμα εγώ βρίσκω κοινά ενδιαφέροντα με τον pvaik. Για το λόγο αυτό θα ήθελα να παρακαλέσω το Autotriti να επιτρέψει (σε όσους θα ήθελαν), την επικοινωνία μεταξύ μας, δίνοντας μας τη δυνατότητα να έχουμε πρόσβαση στα e-mails των φίλων του forum, ή με όποιο άλλο τρόπο κρίνει πιο κατάλληλο.
ΚΑΙ ΤΑ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, οπότε η μάχη στη κατηγορία αναγκαστικά κρίνεται στο επίπεδο του υποψήφιου αγοραστή οπαδού κάποιας μάρκας. Κάποιος δηλαδή που είναι λόγω προηγούμενης εμπειρίας δεμένος με αυτή θα κατευθυνθεί συναισθηματικά αναλόγως! Από κει και πέρα αν δεις τα πράγματα στεγνά, το Passat 1.8Tsi έχει ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ από πλευράς τεχνολογίας ροπής και οικονομίας καυσίμου, ΩΡΑΙΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ αλλά από πληροφορίες φίλων και γνωστών με τη ρύθμιση εργοστασίου ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΛΑΧΑΝΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΙΣ ΨΗΛΕΣ RPM. Επίσης Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ VW παραμένει πάντα ένα ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ. Η ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ Η ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ. Το Ιnsignia 1.6T είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΚΥΛΙΣΗ αλλά αν και κάτοχος Αstra 1.6T δεν θα του χαριστώ ως προς την κριτική του κινητήρα του, ο οποίος ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ όταν παρουσιάστηκε το 2005 στο ΜΕRIVA OPC σαν Ζ16LET, πλην όμως σήμερα ως A16LET είναι ενεργοβόρος και ΡΑΘΥΜΟΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ RPM προσπαθώντας με έμμεσο ψεκασμό να σύρει τα 1.600Kg καρότσας, αν και ψηλά ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΛΟΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ σε σχέση με παλιότερο Z16LET. To αμάξι ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ στο φινίρισμα ΑΛΛΑ Η OPEL ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΥΨΗΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Το Μοndeo είναι γνωστή ποσότητα από πλευράς ποιότητας, κρατήματος σχεδίασης και χώρων ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ, οπότε κριτήριο είναι ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΤΕΡ. Αν και δεν υπάρχει ακόμα αναλυτική δοκιμή, από τις προδιαγραφές φαίνεται ότι θα εχει ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ και μένει να δούμε αν ανταγωνίζεται τα άλλα δύο σε επιδόσεις και ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΕΡΝΩ ΕΛΑΦΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΣ PASSAT και μετά ΜΟΝDEO. ΤΟ ΟPΕL τελευταίο γιατί η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ...ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΛΟΓΩ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!