Την περασμένη εβδομάδα, οι υπουργοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν να μειώσουν σημαντικά την αρχική πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων που αφορούσαν το νέο πρότυπο Euro 7. Βάσει της νέας συμφωνίας, οι συνθήκες δοκιμής και τα όρια εκπομπών για αυτοκίνητα και φορτηγά δεν θα αλλάξουν από Euro 6 σε Euro 7, καθώς το νεότερο πρότυπο θα επηρεάζει μόνο τα λεωφορεία και τα βαρέα οχήματα.
Η είδηση αυτή όχι μόνο ικανοποίησε πολλούς από τους κατασκευαστές, αλλά έδωσε παράταση ζωής και σε κάποιους κινητήρες, οι οποίοι πριν από τις τελευταίε εξελίξεις αντιμετώπιζαν τον κίνδυνο εξαφάνισης. Ένας από αυτούς τους κινητήρες είναι ο V6 της Alfa Romeo που τροφοδοτεί τα μοντέλα Quadrifoglio, ο οποίος πλέον δε θα αποσυρθεί!
Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, μιλώντας στο βρετανικό Autocar. Συγκεκριμένα, σε ερώτηση για εάν η ιταλική μάρκα θα παραμείνει με τον twin-turbo κινητήρα 2,9 λίτρων μακροπρόθεσμα, απάντησε καταφατικά, αφού οι τελευταίες εξελίξεις ευνοούν τη διατήρηση του εν λόγω κινητήρα.
Θα εξοπλίσει και νέες Alfa Romeo o V6
Η Alfa χρησιμοποιεί τον V6 όχι μόνο στα κορυφαία μοντέλα Giulia και Stelvio αλλά και στο νέο 33 Stradale όπου ο εξακύλινδρος κινητήρας έχει αυξήσει τον κυβισμό του στα 3,0 λίτρα. Βρίσκεται επίσης κάτω από το καπό των Giulia GTA και GTAm καθώς και της Giulia SWB Zagato. Έτσι ο Jean-Philippe Imparato σημείωσε πως το συγκεκριμένο μοτέρ θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, ωστόσο δεν μπήκε σε λεπτομέρειες.