H Giulia αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή των BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class, όμως συγκριτικά με αυτές διαθέτει μικρότερη γκάμα τόσο όσον αφορά τους κινητήρες, αλλά και όσον αφορά στα αμαξώματα, αφού διαθέτει μόνο σεντάν έκδοση.
Τα κινητήρια σύνολα είναι πολύ πιθανό να αυξηθούν ωστόσο σχετικά με τα αμαξώματα, προς το παρόν έχουν ακουστεί φήμες μόνο για ένα Sportwagon. Γι αυτό το λόγο ο ανεξάρτητος σχεδιαστής, Alessandro Masera, έφτιαξε μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα μιας Shooting Brake έκδοσης.
Ο Masera «έχτισε» το δημιούργημά του, γύρω από την πρόσφατα αποκαλυφθείσα Giulia Veloce και έδωσε προτεραιότητα στο στυλ και την απόδοση έναντι των χώρων και της πρακτικότητας. Η γραμμή της οροφής έχει δεχτεί μια ελαφριά επιμήκυνση και έχει σχηματιστεί ένα πεπλατυσμένο πίσω μέρος. Επιπλέον, υπάρχει μια μικρή αεροτομή στην κορυφή του απότομα κεκλιμένου πίσω παρμπρίζ.
Συνηθως σε αυτη την μορφη σπανια μπορεις να χαρακτηρισεις ευχαριστο το σχεδιο γιατι δεν εχει αρμονια.Εδω στην giulia αλλαζεις αποψη γιατι ειναι με την πραγματικη εννοια ομορφη και της παει απολυτα ο πισω επιπλεον ογκος που τελειωνει σε γραμμες φυσιολογικες.
Συνηθως σε αυτη την μορφη σπανια μπορεις να χαρακτηρισεις ευχαριστο το σχεδιο γιατι δεν εχει αρμονια.Εδω στην giulia αλλαζεις αποψη γιατι ειναι με την πραγματικη εννοια ομορφη και της παει απολυτα ο πισω επιπλεον ογκος που τελειωνει σε γραμμες φυσιολογικες.
Ειναι οτι πιο ομορφο διαθετει η κατηγορια. Μακαρι να κυκλοφορησει ετσι ακριβως.