ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Fabia παρότι ανανεώθηκε προσφάτως, είναι μια γενιά πίσω στο πάτωμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό εντός VW group.

Αμελήθηκε η Fabia από τα σερί νέων SUV της Skoda;

2.901 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2019)

Πόσο άλλαξε στρατηγική η Skoda στη γκάμα της και τελικά ποιό μοντέλο πληρώνει τα σπασμένα των συνεχών παρουσιάσεων νέων SUV;

Η Skoda έχτισε τη νέα της γκάμα πάνω στην Octavia. Και η Octavia παραμένει το βασικό μοντέλο της μάρκας, όχι μόνο γιατί σαρώνει τον ανταγωνισμό, αλλά γιατί έχει πολύ καλή σχέση τιμής αξίας, και γιατί κάνει εταιρικές πωλήσεις που κρατούν τα εργοστάσια στο μέγιστο της παραγωγής του μοντέλου. Όμως η εικόνα αυτή αλλάζει.
 
Αλλάζει γιατί η Skoda με το λανσάρισμα του μεσαίου της SUV Kodiaq γνώρισε μια νέα επιτυχία που της άνοιξε την όρεξη. Το Kodiaq στοιχίζει λιγότερο στην παραγωγή από την Superb με την οποία μοιράζεται τα περισσότερα μηχανικά, έχει όμως μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και δίνει στη μάρκα ένα νέο δυναμικό και ποιοτικό πρεστίζ.
 
Έτσι μετά το Kodiaq η Skoda δούλεψε γρήγορα στο λανσάρισμα του μικρομεσαίου Karoq και τώρα ετοιμάζεται και για το μικρό της SUV, το Kamiq. Στο ίδιο διάστημα, η Skoda ανανέωσε την Superb, ενώ ετοιμάζει και την επόμενη γενιά Octavia. Χώρια φυσικά του ότι λανσάρισε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το Scala. Αυτή η δραστηριότητα όμως άφησε απ`έξω ένα μοντέλο.
 
Τη Fabia, το μικρό της Skoda, δεν τη λες και παλιό μοντέλο, αφού είναι μόλις στον 4ο χρόνο της ζωής της, και δέχθηκε μόλις και φρεσκάρισμα. Όμως η Fabia είναι όλο και πιο στριμωγμένη, λόγω των συνεχών παρουσιάσεων νέας γενιάς μικρών. Έτσι απέναντί της έχει πλέον νέα μοντέλα από την Peugeot, Renault και Ford, ενώ πιο καινούργιο είναι και το Citroen C3, και πρόσφατα παρουσιάστηκε και το ολοκαίνουργιο Corsa.
 
Και αυτά χωρίς να λογαριάσουμε τον ανταγωνισμό από την άπω ανατολή, αλλά και τον εσωτερικό ανταγωνισμό από την VW και την Seat. Ειδικά απέναντι στα ομόσταυλα μοντέλα, η Fabia παρότι ανανέωσε την γκάμα κινητήρων της, έκοψε τα ντίζελ, και βρίσκεται στην ίδια γενιά με την VW και τη Seat, είναι μια γενιά πίσω στο πάτωμα. Και αυτό της κοστίζει τόσο σε χώρους, όσο, και κυρίως, σε κόστος παραγωγής και δυνατότητα συμπαραγωγής με άλλο μοντέλο της μάρκας. Με την έλευση του Kamiq, η Fabia θα πρέπει να έρθει στην ίδια γενιά πατώματος για να παράγεται μαζί με το μικρό SUV.
 
Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται η Fabia ανάμεσα στα άλλα μοντέλα της μάρκας; Παραμένει άξια δίπλα τους; Απέναντι στον ανταγωνισμό; Μήπως η Fabia είναι το μοντέλο λαγός για την Skoda που φέρνει κόσμο στις εκθέσεις της, ώστε να πουλήσουν τα άλλα μοντέλα της γκάμας; Τι λέτε;

Autotriti.gr
TURANZA 6 ALL SEASON