Η Hyundai παρουσίασε το ανανεωμένο i20, προχωρώντας σε ένα αισθητικό και τεχνολογικό ρετούς θέλοντας να συνεχίσει ανταγωνιστικά την εμπορική του πορεία στη μικρή κατηγορία. Ψήφος εμπιστοσύνης στους mild hybrid κινητήρες 1,0 λτ. με 100 και 120 άλογα.
Η τρίτη γενιά του Hyundai i20, του μικρού της κορεατικής φίρμας με κωδική ονομασία BC3 που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2020 και ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το φθινόπωρο της ίδιας χρονιάς, δέχεται το καθιερωμένο facelift ούτως ώστε να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστικό στη λίγκα των μικρών απέναντι σε μοντέλα όπως το Toyota Yaris, Peugeot 208, Opel Corsa, Citroen C3 κ.ά..
Αισθητικά, οι σχεδιαστές της Hyundai προχώρησαν τραβώντας μερικές διακριτικές πινελιές, αν και διατήτησαν αναλοίωτο το μεγάλυτερο κομμάτι του αμαξώματος. Συγκεκριμένα, οι περισσότερες αλλαγές παρατηρούνται στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Στο εμπρός μέρος συναντούμε πλέον ανασχεδιασμένους αεραγωγούς και μάσκα, ενώ πίσω πέραν του διαφορετικού προφυλακτήρα παρατηρούμε και τη νέα υπογραφή σχήματος «Ζ» στα φώτα. Το εικαστικό παζλ ολοκληρώνεται με τα νέα σχέδια στις ζάντες 16 ή 17 ιντσών, καθώς επίσης και με τις 3 καινούργιες χρωματικές επιλογές οι οποίες προστίθενται στην παλέτα: κίτρινο Lucid Lime Metallic, γκρι Lumen Grey Pearl και μπλε Meta Blue Pearl.
Η νέα φωτιστική υπογραφή σε σχήμα «Ζ» ξεχωρίζει στο πίσω μέρος του ανανεωμένου Hyundai i20.
Διακριτικές αλλαγές και στην καμπίνα του ανανεωμένου Hyundai i20, εκεί όπου ξεχωρίζουν σε κάθε περίπτωση οι προαιρετικές επιλογές για δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Αυτές βέβαια υπήρχαν και πριν το φρεσκάρισμα, όμως, αυτό που άλλαξε είναι πως πλέον προσφέρεται στάνταρ από τη βασική έκδοση η οθόνη 4,2 ιντσών LCD στο καντράν, θύρα USB Type-C, η δεύτερη γενιά κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall και, τέλος, οι ενημερώσεις over-the-air μέσω ίντερνετ για του χάρτες του συστήματος πλοήγησης.
Επιπρόσθετα, όσον αφορά στον φωτισμό της καμπίνας, οι λαμπτήρες αλογόνου έχουν αντικατασταθεί από LED λάμπες, ενώ υπάρχουν και διάφορες επιλογές χρωματισμού στον ατμοσφαιρικό φωτισμό. Οι χώροι του μικρού της Hyundai παραμένουν αμετάβλητοι, κάτι που σημαίνει πως 4 ενήλικες θα κάτσουν άνετα, ενώ προσφέρονται και 352 λίτρα στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών.
Εμπλουτισμένη είναι και η λίστα των συστημάτων ασφαλείας της σουίτας Hyundai Smart Sense που συγκαταλέγονται στον βασικό εξοπλισμό έχοντας μεταξύ άλλων υποβοήθηση για την αποφυγή σύγκρουσης με ποδηλάτες και για τη διατήρηση λωρίδας.
Mild hybrid βενζίνη 1,0 λτ. με 100 και 120 άλογα
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων που θα απαρατίζουν τη γκάμα του ανανεωμένου i20, η Hyundai δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον 1.000άρη turbo T-GDi με σύστημα ήπια υβριδικής τεχνολογίας 48V σε δύο εκδόσεις ισχύος με 100 και 120 άλογα. Για τη μετάδοση προσφέρονται δύο επιλογές: το έξυπνο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων με τεχνολογία iMT (Intelligent Manual Transmission) που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τον συμπλέκτη κατά τη διάρκεια της ελεύθερης κύλισης (coasting) και σβήνει το μοτέρ και το αυτόματο κιβώτιο 7DCT με διπλό συμπλέκτη.
Στην παραγωγή το τρίτο τρίμηνο του 2023 - Στην Ελλάδα τον Οκτώβρη
Κλείνοντας, η παραγωγή του ανανεωμένου Hyundai i20 αναμένεται να ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2023, ενώ στην Ελλάδα θα αφιχθεί τον Οκτώβρη. Έως τότε αναμένεται να παρουσιαστούν και οι υπόλοιπες εκδόσεις, N Line και η «καυτή» N, του μικρού της Hyundai. Οι τιμές του ανανεωμένου Hyundai i20 αναμένονται περίπου στα ίδια επίπεδα, ενδεχομένως με μια μικρή κλίση προς τα πάνω. Σημειώστε πως, το i20 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή κοστίζει από 18.590 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Fresh με τον 1,0 T-GDi 100 ίππων και 6άρι μηχανικό κιβώτιο.