Η Lada αποφάσισε να ανανεώσει το Νiva προσφέροντάς του πολύ πιο πλούσιο και προσεγμένο εξοπλισμό, χωρίς να μειώνεται ούτε στο ελάχιστο ωστόσο ο πρακτικός χαρακτήρας του ρώσικου SUV.
To Lada Niva βρίσκεται στην αγορά εδώ και παραπάνω από τέσσερις δεκαετίες χωρίς μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του στηριζόμενο στο τρίπτυχο: μικροί τετρακύλινδροι κινητήρες, μόνιμη τετρακίνηση και μεγάλα επίπεδα αξιοπιστίας.
Η εταιρεία πάντως φροντίζει, όποτε μπορεί, να προσφέρει αναβαθμίσεις στο Niva με σκοπό να κρατήσει το ενδιαφέρον για το μοντέλο ψηλά, με την ίδια την Lada να υποστηρίζει πως το Niva 4x4 είναι σήμερα το πιο προσιτό SUV στη ρωσική αγορά και ένα από τα πιο γνωστά αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση δεν υπάρχουν, αφού η μόνη διακριτή διαφορά είναι η προσθήκη φώτων ομίχλης στον εμπρός προφυλακτήρα στο εξοπλιστικό επίπεδο Urban. Περισσότερα καινούρια καλούδια υπάρχουν στην καμπίνα αφού η Lada προσφέρει τώρα στο μοντέλο πιο άνετα καθίσματα με νέο μηχανισμό αναδίπλωσης, ηλεκτρικά παράθυρα, ανανεωμένο σύστημα ελέγχου του κλιματισμού με νέας σχεδίασης αεραγωγούς για καλύτερη απόδοση, μεγαλύτερο ντουλαπάκι μπροστά από τον συνοδηγό, δύο νέες ποτηροθήκες ανάμεσα από τα μπροστινά θερμαινόμενα καθίσματα και ψηφιακό οθόνη για τις ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδίου στον αναλογικό πίνακα οργάνων. Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα για την ρωσική φίρμα, η οποία διακρίνεται για τις χαμηλές τιμές και κατ΄επέκταση τις όποιες εκπτώσεις στην ποιότητα.
Τέλος, η ισχύς του σκληροτράχηλου SUV συνεχίζει να πηγάζει από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,7 λίτρων απόδοσης 83 ίππων που μέσω ενός 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς. Η επίδοση του Niva 4x4 στο 0-100 χλμ./ώρα είναι… 17 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 142 χλμ./ώρα. Κανείς δεν το αγοράζει φυσικά για την γρηγοράδα του.
Οι τιμές του ανανεωμένου Lada Niva 4x4 καθώς και η ημερομηνία λανσαρίσματός του θα γίνουν γνωστές σύντομα ωστόσο θα αφορούν αγορές εκτός της Ελλάδος, αφού η μάρκα δεν εκπροσωπείται στη χώρα μας.
Το πρόβλημα εδώ είναι η αντικατάσταση του κινητήρα με έναν ποιό σύγχρονο με μειωμένες εκπομπές ρύπων.... Γιατί πληρώνει υπερβολικό τέλη κυκλοφορίας..... γι'αυτό μετά το 20110 δεν έκανε πωλήσεις!!!
Σε σχέση με τα περισσότερα SUV που κυκλοφορούν στην αγορά, αυτά τα Ρώσικα τανκ (γιατί στην πραγματικότητα το να οδηγείς ένα Niva είναι περίπου σαν να οδηγείς ένα τεθωρακισμένο), είναι πολύ πιο καλά "εργαλεία". Στις εκτός δρόμου δυνατότητες συναγωνίζονται σχεδόν στα ίσα τα Land Rover Defender, και τα Mercedes τύπου G, (δύο άλλα τζιπ τα οποία επίσης δεν έκαναν ούτε facelift στην καριέρα τους), γιατί πολύ απλά και αυτό είναι φτιαγμένο για να πατάει όπου δεν πατάε άλλα αυτοκίνητα. Αν θέλεις πραγματικό τζιπ για να κάνεις "αγριάδες" σε ποτάμια, χώμα και λάσπη, πέρνεις κάτι τέτοιο. Αν το θες για να πουλήσεις μούρη στην άσφαλτο, λυπάμαι αλλά tyn.
Εδώ και χρόνια μια στο τόσο μας παρουσιάζετε πιθανό αντικαταστάτη του..... Tελικά πάλι τπτ, ούτε καν ένα πλήρες facelift. Μια χαρά για Γαύδο, για κανένα βοσκό στα ορεινά Σερρών, πάντως κανονικό αυτοκίνητο δεν το λες.
...και κάποιοι να το παίζουν 4χ4, με πάνω από 20000ευρώ... και υποτίθεται και καλά πάνε παντού, και όλα καλά που έχουν αυτή την τιμή κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. ενώ αν υπήρχε επίσημα το lada niva, απλά δεν θα είχαν αυτή την τιμή...
Πολύ αυθεντικό 4χ4 σε σχέση με τις σαπουνόπερες SUV που το παίζουν τετρακίνητα και το μόνο που κάνουν είναι να έχουν απόσταση από το έδαφος και τπτ παραπάνω .
Το πρόβλημα εδώ είναι η αντικατάσταση του κινητήρα με έναν ποιό σύγχρονο με μειωμένες εκπομπές ρύπων.... Γιατί πληρώνει υπερβολικό τέλη κυκλοφορίας..... γι'αυτό μετά το 20110 δεν έκανε πωλήσεις!!!
Σε σχέση με τα περισσότερα SUV που κυκλοφορούν στην αγορά, αυτά τα Ρώσικα τανκ (γιατί στην πραγματικότητα το να οδηγείς ένα Niva είναι περίπου σαν να οδηγείς ένα τεθωρακισμένο), είναι πολύ πιο καλά "εργαλεία". Στις εκτός δρόμου δυνατότητες συναγωνίζονται σχεδόν στα ίσα τα Land Rover Defender, και τα Mercedes τύπου G, (δύο άλλα τζιπ τα οποία επίσης δεν έκαναν ούτε facelift στην καριέρα τους), γιατί πολύ απλά και αυτό είναι φτιαγμένο για να πατάει όπου δεν πατάε άλλα αυτοκίνητα. Αν θέλεις πραγματικό τζιπ για να κάνεις "αγριάδες" σε ποτάμια, χώμα και λάσπη, πέρνεις κάτι τέτοιο. Αν το θες για να πουλήσεις μούρη στην άσφαλτο, λυπάμαι αλλά tyn.
Εδώ και χρόνια μια στο τόσο μας παρουσιάζετε πιθανό αντικαταστάτη του..... Tελικά πάλι τπτ, ούτε καν ένα πλήρες facelift. Μια χαρά για Γαύδο, για κανένα βοσκό στα ορεινά Σερρών, πάντως κανονικό αυτοκίνητο δεν το λες.
...και κάποιοι να το παίζουν 4χ4, με πάνω από 20000ευρώ... και υποτίθεται και καλά πάνε παντού, και όλα καλά που έχουν αυτή την τιμή κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. ενώ αν υπήρχε επίσημα το lada niva, απλά δεν θα είχαν αυτή την τιμή...
Πολύ αυθεντικό 4χ4 σε σχέση με τις σαπουνόπερες SUV που το παίζουν τετρακίνητα και το μόνο που κάνουν είναι να έχουν απόσταση από το έδαφος και τπτ παραπάνω .