Ασπίδα προστασίας στα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα σήκωσε ο επικεφαλής της Daimler, Ola Kallenius, πηγαίνοντας κόντρα σε όλους αυτούς που υποστηρίζουν το εν λόγω σύστημα κίνησης δεν λειτουργεί υπέρ την προστασία του περιβάλλοντος!
Ομάδες ακτιβιστών υποστηρίζουν πως τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, οδηγούνται ως επί το πλείστον σε μη ηλεκτρική λειτουργία, κάνοντας μερικές φορές τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) υψηλότερες από τα αυτοκίνητα κινητήρα καύσης, επειδή το μεγαλύτερο βάρος τα αναγκάζει να χρησιμοποιούν περισσότερο καύσιμο.
Σε αυτό το σκεπτικό απάντησε ο επικεφαλής της Daimler, Ola Kallenius, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη στην Automotive News Europe. Ο ισχυρός άντρας της γερμανικής φίρμας είπε πως η πλειοψηφία των ιδιοκτητών Plug-In υβριδικών αυτοκινήτων τα χρησιμοποιούν έχοντας επιλεγμένο το αμιγώς ηλεκτρικό προφίλ του αυτοκινήτου. Ξεκαθάρισε μάλιστα πως: «βρισκόμαστε τώρα στην τρίτη γενιά των Plug-In υβριδικών αυτοκινήτων, αλλά πολλές συζητήσεις για αυτά βασίζονται ακόμη σε δεδομένα από την πρώτη γενιά όπου οι μπαταρίες ήταν μικρότερες και η αυτονομία ήταν μικρότερη».
Μάλιστα ως παράδειγμα ειπώθηκε η τελευταία Plug-In Mercedes C-Class που θα μπορεί να κινηθεί για περίπου 100 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα, τη στιγμή που ο προκάτοχός της είχε τη μισή ηλεκτρική αυτονομία. Κλείνοντας εμφανίστηκε σίγουρος για την χρήση που τυγχάνουν τα Plug-In υβριδικά αυτοκίνητα αναφέροντας: «Πολλοί πελάτες οδηγούν από και προς τη δουλειά τους για ολόκληρη την εβδομάδα σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία».