Ήταν ακριβώς 29 Ιουνίου 2012 όταν με ανακοίνωση τους η BMW και η Τοyota έκαναν γνωστό πως θα συνεργαστούν στην ανάπτυξη ενός σπορ αυτοκινήτου και στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, των κυψελών υδρογόνου και του τεχνολογικού εξοπλισμού. Και όντως 6 χρόνια αργότερα, η ΒΜW έχει ήδη παρουσιάσει τη νέα Z4 roadster ενώ οι Ιάπωνες φέρονται πως είναι έτοιμοι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να παρουσιάσουν τη νέα γενιά Supra.
Tα δύο αυτά μοντέλα αναπτύχθηκαν μαζί, ωστόσο ένας από τους μηχανικούς που είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Supra, o Μasayuki Kai, δήλωσε πως η συνεργασία των δύο πλευρών πάνω στα μοντέλα δεν ήταν τόσο στενή όσο πολλοί πιστεύουν, σημειώνοντας ότι η τελευταία φορά που οι μηχανικοί των δύο πλευρών μίλησαν μεταξύ τους ήταν το… 2014!
Ο Kai δήλωσε συγκεκριμένα: «Συμφωνήσαμε στο τι θα περιλαμβάνεται, που θα είναι το σημείο θέσης του οδηγού, ποιο θα είναι το μεταξόνιο, το πλάτος, που θα είναι το ρεζερβουάρ, που θα είναι οι μπροστινές κολώνες γύρω στα μέσα του 2014. Μετά από αυτό, οι δύο ομάδες χωρίστηκαν πλήρως. Δεν υπήρχε καμία επικοινωνία».
Αυτές οι δηλώσεις φαίνεται πως επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς των δύο πλευρών πως αν και η Z4 και η Supra έχουν πολλά κοινά στοιχεία, πρόκειται για δύο πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα. Ο Κai μάλιστα σημείωσε πως δεν γνωρίζει με ακρίβεια κατά πόσο μοιάζουν τα δύο μοντέλα ακόμα και αν έχει επιβεβαιωθεί πως πέρα από την πλατφόρμα, Ζ4 και Supra θα μοιράζονται τα ίδια μοτέρ και κιβώτια.
Τέλος, ένας άλλος μηχανικός της Supra, ο Τetsuya Tada, δήλωσε πρόσφατα πως οι Ιάπωνες είχαν προτείνει αρχικά στην BMW να γίνουν τα δύο μοντέλα κεντρομήχανα, ωστόσο αν και οι Βαυαροί απάντησαν θετικά, ο πρόεδρος Αkio Toyoda θεώρησε πως η Supra πρέπει να γίνει εμπροσθιοκίνητη για να επωφεληθεί από την μεγάλη τεχνογνωσία της μάρκας σε αυτά τα μοντέλα.