ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων που διεξάγεται στη Γερμανία κάθε χρόνο το μικρό Opel ADAM ήρθε πρώτο στην κατάταξη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων που διεξάγεται στη Γερμανία κάθε χρόνο το μικρό Opel ADAM ήρθε πρώτο στην κατάταξη.

Αρίστευσε η Opel

4.862 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2016)

Στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων, που διεξάγεται στη Γερμανία κάθε χρόνο, από την J.D. Power Vehicle Dependability Study, η Opel συγκέντρωσε πολλά βραβεία. Δείτε ποια μοντέλα κέρδισαν και γιατί.

Το μικρό Opel Adam ήρθε πρώτο στην κατάταξη, το Opel Insignia κατέκτησε την τέταρτη θέση στη μεσαία κατηγορία, ενώ το Opel Mokka πήρε το χάλκινο μετάλλιο στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία συμπαγών SUV. Τονίζουμε ότι η έρευνα J.D. Power αξιολογεί 24 κατασκευαστές αυτοκινήτων και 68 μοντέλα.
«Οι πελάτες μας και η ποιότητα των οχημάτων μας είναι η κορυφαία μας προτεραιότητα» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel στη Γερμανία και συνέχισε λέγοντας «Η εξαιρετική επίδοση της φετινής χρονιάς στην αναφορά J.D. Power όχι μόνο μας γεμίζει υπερηφάνεια, αλλά μας ενθαρρύνει να στοχεύουμε σε όλο και καλύτερα αποτελέσματα με κάθε νέο μοντέλο.» 
Φέτος, ρωτήθηκαν 15.453 άτομα online για το αυτοκίνητό τους στο πλαίσιο της έρευνας J.D. Power, οι οποίοι για να λάβουν μέρος, πρέπει να έχουν οδηγήσει το όχημα για τουλάχιστον δύο χρόνια. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτήσεις για την ποιότητα/αντοχή, εμφάνιση και λειτουργικό κόστος. Από τις αξιολογήσεις προκύπτει μία κατάταξη στην οποία αναδεικνύεται νικητής η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων.
Δεύτερο βραβείο της βραδιάς: Auto-Test Winners 2016
Κατά τη διάρκεια της απονομής διακρίσεων J.D. Power, το Auto-Test – ο μεγαλύτερος οδηγός αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρώπη – διοργάνωσε την τελετή βραβείων Auto-Test Winners 2016. Εκεί το Opel Insignia 1,6 CDTI απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία μεσαίων οχημάτων σαν νικητής στον τομέα «value-for-money»  (κατανάλωση μικτού κύκλου NEDC 4,1-3,8 λτ. / 100 χλμ./109-99 γρ./χλμ. CO2). Το Auto-Test Winners και τα αποτελέσματα της έρευνας J.D. Power ανακοινώνονται μαζί από το 2008.

O Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel στη Γερμανία, με τα δυο πρώτα βραβεία των μοντέλων της μάρκας.

O Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel στη Γερμανία, με τα δυο πρώτα βραβεία των μοντέλων της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr