Audi A1 Sportback: Premium μικρό με κάτω από 23 χιλιάρικα
Το Audi A1 Sportback είναι το πιο premium μικρό της ελληνικής αγοράς και μάλιστα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με τιμή κάτω από 23.000 ευρώ.
Το πιο premium μικρό
Για όσους ενδιαφέρονται να πάρουν premium μικρό αυτοκίνητο και να μην πληρώσουν ένα… «καράβι» λεφτά, το Audi A1 είναι εδώ για να προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά και ακόμα περισσότερα.
Στη δεύτερη του γενιά το γερμανικό μικρό προσφέρεται στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις, δύο εκ των οποίων ξεκινούν κάτω από τις 23.000 ευρώ, τις οποίες θα δούμε στις παρακάτω γραμμές πιο αναλυτικά. Συγκεκριμένα πρόκειται για το Audi A1 25 TFSI, το κόστος του οποίου ξεκινά από 21.250 ευρώ, ενώ η δεύτερη επιλογή είναι το Audi A1 30 TFSI, με την τιμή εκκίνησης να ορίζεται στις 22.950 ευρώ. Αμφότερα φυσικά σε 5θυρο αμάξωμα Sportback, αλλά σε διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Από 21.250 ευρώ το Audi A1 Sportback 25 TFSI
Ξεκινώντας από το Audi A1 Sportback 25 TFSI, μιλάμε για το βασικό Α1 της ελληνικής αγοράς. Το μοντέλο εξοπλίζεται από τον 1.000άρη τρικύλινδρο TFSI κινητήρα, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 95 ίππους και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρεία μετράται 5,5-5,8 λτρ./100 χλμ. Στη βασική έκδοση το Audi A1 Sportback μεταξύ άλλων διαθέτει: ζάντες 15 ιντσών, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα, μηχανικά ρυθμιζόμενο σύστημα κλιματισμού, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό χωρίς safe lock, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 8,8 ιντσών, σύστημα φωνητικών εντολών, Bluetooth, σύστημα Start/stop και πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας.
Από 22.950 ευρώ το Audi A1 Sportback 30 TFSI
Στο επόμενο σκαλοπάτι της γκάμας του Α1 συναντούμε το Audi A1 Sportback 30 TFSI, το οποίο προσφέρεται στην εξοπλιστική έκδοση Advanced. Το εν λόγω μοντέλο διατηρεί κάτω από το καπό του τον 1.000άρη τρικύλινδρο TFSI κινητήρα αλλά η ισχύς του ορίζεται στα 110 άλογα, την ώρα που το μοτέρ συνεργάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η κατανάλωση σύμφωνα με τη μάρκα βρίσκεται στα 5,4-5,6 λτρ./100χλμ. Όπως είναι φυσικό ο εξοπλισμός στη συγκεκριμένη έκδοση είναι πιο πλούσιος από την βασική προσθέτοντας ανάμεσα από άλλα: αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, πίσω δισκόφρενα, εξωτερικούς καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός και επενδύσεις αλουμινίου στις εισόδους των θυρών.
Συνέχεια του άρθρου >>>