Tα τελευταία χρόνια, το μέγεθος της ζάντας στα αυτοκίνητα ολοένα και μεγαλώνει. Στους ελληνικούς δρόμους, όπου ο στόλος των αυτοκινήτων είναι μεγάλος σε ηλικία, αυτό μπορεί να διαπιστωθεί ευκολότερα αφού μπορεί κάποιος να δει μεγάλα σεντάν 20 ετών να φορούν ακόμα τις εργοστασιακές ζάντες των 15 ιντσών την ίδια στιγμή που πολλά μικρά ή μικρομεσαία μοντέλα προσφέρονται στον προαιρετικό εξοπλισμό με 17άρες ή ακόμα και 18άρες ζάντες.
Θα συνεχίσει όμως το μέγεθος των ζαντών να μεγαλώνει τα επόμενα χρόνια. Ο αρχισχεδιαστής της Αudi, Μarc Lichte φάνηκε πεπεισμένος πως υπάρχει τουλάχιστον ένα ανώτατο όριο, που δύσκολα θα ξεπεραστεί. Ο ίδιος είπε συγκεκριμένα πως οποιαδήποτε ζάντα πάνω από τις 23 ίντσες «δεν βγάζει κανένα νόημα».
Το Audi RS Q8 φορά 22άρες ζάντες αλουμινίου ως στάνταρ αλλά προαιρετικά η φίρμα προσφέρει και 23άρες σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα ελαστικά που έχουν δοθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής της Audi, με διαστάσεις 295/40. Οι 23άρες ζάντες θα είναι λοιπόν και οι μεγαλύτερες που θα δούμε ποτέ σε κάποιο μοντέλο της φίρμας.
Υπενθυμίζουμε πως κάτω από το καπό εδρεύει ο γνώριμος από τα RS6 Avant και RS7 Sportback 8κύλινδρος σε διάταξη V twin-turbo βενζινοκινητήρα των 4,0 λτ. που συνεπικουρείται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα με τη συνολική απόδοση να ορίζεται στους 600 ίππους με 800 Nm ροπής. Για την μετάδοση χρησιμοποιείται το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, ενώ η τετρακίνηση quattro εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής ροπής ανά άξονα (torque vectoring) και πίσω διαφορικό που ελέγχει την κατανομή ισχύος στους τροχούς.