- Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο Carlos Tavares.
- Ενδεχομένως να πουλήσει τη Maserati.
- 14 οι μάρκες που ανήκουν στην Stellantis.
- Μειώθηκαν τα έσοδα της Stellantis στο 1ο μισό του 2024.
Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του Ομίλου
Σε μία δήλωση που θα συζητηθεί προχώρησε ο επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος ανέφερε πως αν κάποια από τις 14 μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο δεν είναι κερδοφόρα, τότε θα σταματήσει τη λειτουργία της ή ενδεχομένως να πωληθεί. Την είδηση αυτή αναφέρει το Reuters σύμφωνα με το όποιο ο Tavares αναφερόμενος στις μάρκες είπε: «Εάν δεν βγάλουν χρήματα, θα τις κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα».
Ενδεχομένως να πουλήσει τη Maserati
Ο ισχυρός άνδρας του Ομίλου δεν κατονόμασε καμία μάρκα, ωστόσο ορισμένες διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο από άλλες. Για παράδειγμα από τις 14 μάρκες που βρίσκονται υπό την σκέπη της Stellantis, οι Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Jeep και Ram είναι εξαιρετικά ισχυρές για να αντιμετωπίσουν πρόβλημα στις αγορές όπου προσφέρουν τα μοντέλα τους. Υπό αυτό το πρίσμα ειδικοί του κλάδου είπαν στο Reuters ότι η Stellantis θα μπορούσε να προσπαθήσει να πουλήσει τη Maserati ή ακόμα να κλείσει τις Lancia και DS. Φυσικά όλα αυτά είναι εικασίες.
14 οι μάρκες που ανήκουν στην Stellantis
Θυμίζουμε πως ο Carlos Tavares, λίγους μήνες μετά την ίδρυση της Stellantis από την ένωση των PSA Groupe και FCA, είπε πως θα υπάρξουν επενδύσεις και στις 14 μάρκες για τα επόμενα 10 χρόνια και από κει και μετά θα υπάρξουν εξελίξεις. Όπως φαίνεται το χρονικό περιθώριο άλλαξε, αφού από τότε έχουν περάσει μόνο τρία χρόνια.
Nα αναφέρουμε πως η Stellantis είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Διαθέτει στους κόλπους της 14 διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων και συγκεκριμένα τις: Citroën, Fiat, Opel, Vauxhall, Peugeot, Abarth, Ram, Dodge, Chrysler, Jeep, Lancia, DS Automobiles, Alfa Romeo και Maserati.
Μειώθηκαν τα έσοδα της Stellantis στο 1ο μισό του 2024
Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως η δήλωση του Tavares ήρθε μετά τη μείωση των καθαρών εσόδων του Ομίλου κατά 48% τους πρώτους έξι μήνες του 2024, στα 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Stellantis δε δημοσίευσε στοιχεία για μεμονωμένες μάρκες, εκτός από τη Maserati, αναφέροντας ζημία 82 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο.