Προεξάρχον χαρακτηριστικό της μορφής του C-HR είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.
C-HR, το μικρό Toyota SUV
31.640 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2016)
Η Toyota ετοιμάζει την «επίθεσή» της στην κατηγορία των μικρών SUV με το C-HR, ένα μοναδικής σχεδίασης όχημα που εξοπλίζεται με το 1,2 turbo σύνολο των 115 ίππων, αλλά και με υβριδική τεχνολογία από το Prius.
Το C-HR είναι το μοντέλο με το οποίο η Toyota θα ανταγωνιστεί όλους τους καταξιωμένους «παίκτες» της κατηγορίας των μικρών SUV – Crossover. Μεγάλο του προσόν είναι και η σχεδίασή του, η οποία βρίσκεται αρκετά κοντά σε εκείνη του C-HR Concept που είδαμε για πρώτη φορά σχεδόν δύο χρόνια πριν. Προεξάρχον χαρακτηριστικό της μορφής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.Στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Οι ομοιότητες των δύο μοντέλων δεν σταματούν εδώ, καθώς και το C-HR διαθέτει υβριδική έκδοση, δάνειο και αυτή από το Prius. Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΑπό το Auris προέρχεται ο 1,2 turbo κινητήρας των 115 ίππων που κινεί τη βασική έκδοση του Toyota C-HR. Συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης, ενώ εντύπωση προκαλεί η απουσία έκδοσης πετρελαίου.Η Toyota θα κατασκευάζει το C-HR στο εργοστάσιό της στην Τουρκία, όπου φτιάχνονται και τα Corolla – Verso. Θα πωλείται παγκοσμίως από την επόμενη χρονιά και θα έχει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Fiat 500X, Jeep Renegade, Mazda CX-3, Nissan Juke, Honda HR-V, Opel Mokka, Renault Captur και Peugeot 2008.Δείτε παρακάτω το πρώτο βίντεο του νέου Toyota C-HR
Από το Auris προέρχεται ο 1,2 turbo κινητήρας των 115 ίππων που κινεί τη βασική έκδοση του Toyota C-HR. Δάνειο από το νέο Prius είναι η υβριδική τεχνολογία της σχετικής έκδοσης των 122 αλόγων.
Ναι, μην τυχον και βγαλει η Toyota κανα πετρελαιο και παθει τιποτα... Αυτη την εμμονη της με τα υβριδικα δεν την καταλαβαινω.
Βρηκαμε τι υβριδικο αμαξι θα αγορασουμε!