Γαλλικό ή Γερμανικό diesel-άκι: Citroen C3 Vs VW Polo
218.563 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2020)
Γαλλικό ή γερμανικό dieselάκι; Το Citroen C3 αντιμετωπίζει το VW Polo με φόντο τις diesel εκδόσεις τους, που αποτελούν τη ρεαλιστική λύση οικονομίας για όσους κάνουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως.
Η Citroen και η VW είναι εταιρείες με παράδοση στο diesel και δεν αποτελεί έκπληξη, το γεγονός της συνέχειας στήριξής του ακόμα και στη μικρή κατηγορία. Το ξεχωριστό Citroen C3 και το «μεστό» VW Polo φορούν τα diesel μοτέρ τους και λύνουν τις διαφορές τους στο ρινγκ του Auto Τρίτη.
Σχεδίαση: Ξεχωριστό το C3
Αν κανείς ψάχνει ένα μοντέρνο, trendy και στυλάτο μικρό, τότε το Citroen C3 είναι μια από τις καλύτερες επιλογές. Τα υψηλά τοποθετημένα στενά LED φώτα ημέρας, ο μεγάλος σε όγκο προφυλακτήρας, τα πλαϊνά προαιρετικά προστατευτικά Airbumps και φυσικά οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, προσφέρουν μια ιδιαίτερα νεανική και «φρέσκια» αύρα.
Αντιθέτως το VW Polo δείχνει πιο «συγκρατημένο». Άλλωστε, το γερμανικό μικρό ανέκαθεν ακολουθούσε ένα πιο ουδέτερο και αυστηρό design, κάτι που ισχύει και στην τρέχουσα γενιά. Πάντως οι σχεδιαστές της VW πρόσφεραν στοιχεία δυναμισμού με την προσθήκη νευρώσεων στο καπό, πιο επιθετικού προφυλαχτήρα και ανάλογων φώτων.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα.
Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω....
Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα.
Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό.
Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα. Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω.... Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα. Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό. Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
VW polo με διαφορά καλύτερο ,τι συζητάτε τώρα πάτε σε μια έκθεση ανοιγοκλειστε πόρτα από C3 και μετά πάτε και στο πόλο χαώδες η διαφορά υπέρ του πολο
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.