Το Citron C3 διατηρεί το trendy
ύφος σχεδίασης και στην καμπίνα, που μπορεί να μην διαθέτει μαλακά πλαστικά, είναι όμως γεροδεμένη και ικανοποιητικά εξοπλισμένη. Τα καθίσματα είναι απόλυτα αναπαυτικά σε ταξίδι.
Εσωτερικά: Polo με premium αύρα, πιο trendy το C3
218.566 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2020)
Ανέκαθεν το VW Polo αποτελούσε ορόσημο ποιότητας για την κατηγορία, επενδύοντας σε λιτό σχετικά διάκοσμο, αλλά και σε εξαιρετικά ποιοτικά υλικά, άριστο φινίρισμα και γενικότερα μια upper class αίσθηση. Εργονομικά είναι άριστο με τη στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 6,5ΆΆ του συστήματος infotainment να είναι άψογα ενσωματωμένη στο ταμπλό. Με επιπλέον χρέωση μπορείς να έχεις ψηφιακό πίνακα οργάνων και 10άρα οθόνη, ενώ στάνταρ είναι οι πολλές θέσεις μια μικροαντικείμενα.
Στον αντίποδα, η καμπίνα του Citroen C3 διατηρεί το trendy ύφος του αμαξώματος, με πολλά στοιχεία εξατομίκευσης και ένα ξεχωριστό, τετραγωνισμένης, αισθητικής ταμπλό. Αν και κατασκευασμένο εξΆ ολoκλήρου από σκληρά πλαστικά, το φινίρισμα είναι προσεγμένο και προσφέρει πρωτότυπες λύσεις, με πρωτότυπες προσθήκες, όπως τα χερούλια στις πόρτες αντί για χειρολαβές και τα εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Από τη βασική έκδοση λείπουν στοιχεία, όπως η οθόνη αφής, το αυτόματο φρενάρισμα και οι ζάντες αλουμινίου, που υπάρχουν στάνταρ στην αντίστοιχη, αλλά και κατάτι ακριβότερη, του VW Polo.
Χωροταξικό πλεονέκτημα για το Polo
Mεγαλύτερο ωφέλιμο φάρδος έχει η καμπίνα του Polo προσφέροντας ταυτόχρονα και αισθητά καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω, με αποτέλεσμα να είναι πιο άνετη για τη μεταφορά 4 ενηλίκων. Ταυτόχρονα, το γερμανικό μικρό προσφέρει και χώρο αποσκευών στα 355 λίτρα, όταν το Citroen C3 περιορίζεται στα 300 λίτρα.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα.
Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω....
Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα.
Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό.
Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα. Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω.... Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα. Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό. Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
VW polo με διαφορά καλύτερο ,τι συζητάτε τώρα πάτε σε μια έκθεση ανοιγοκλειστε πόρτα από C3 και μετά πάτε και στο πόλο χαώδες η διαφορά υπέρ του πολο
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.