Το Citroen C3 είναι το πιο οικονομικό diesel στην κατηγορία με μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ., χαρακτηριστικό και συνδυάζεται και με ζωηρές επιδόσεις.
Κινητήρες: Κορυφαία οικονομία από το C3
218.567 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2020)
Ο σύγχρονος 1,5 BlueHDi των 100 ίππων και των 250 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ, που χρησιμοποιεί το C3, τραβάει γερά από χαμηλά, λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel είναι ελάχιστα αισθητά. Χάρη και στο 6τάχυτο κιβώτιο, οι επιταχύνσεις είναι ζωηρές, αλλά σημαντικότερο στοιχείο είναι η επίτευξη κορυφαίας μέσης κατανάλωσης με 4,9 λτ./100 χλμ..
Ο 1,6 TDI με τα 95 άλογα και τα 250 Nm στις μόλις 1.500 σ.α.λ, που κινεί το VW Polo και χρησιμοποιεί επίσης Adblue για την εξουδετέρωση των ΝΟx. Στην πράξη είναι αρκούντως ελαστικός από χαμηλά με ικανή ροπή. Παράγει σχετικά αυξημένα επίπεδα θορύβου, που ωστόσο δεν ενοχλούν χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση. Έτσι ουσιαστικό μειονέκτημα παραμένει ο συνδυασμός του με 5άρι κιβώτιο, το οποίο σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος οδηγεί σε «άνευρες» ρεπρίζ (ειδικά με την μακριά 5η σχέση), αλλά και «τσιμπημένη» μέση κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.). Βέβαια στο ταξίδι το Polo έχει πλεονέκτημα με τη μακριά 5η σχέση να βοηθά ώστε το γερμανικό μοντέλο με 5 λτ./100 χλμ. να καταφέρνει 132 χλμ./ώρα. Το Citroen C3 μένει ελάχιστα πίσω (131 χλμ./ώρα).
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα.
Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω....
Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα.
Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό.
Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα. Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω.... Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα. Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό. Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
VW polo με διαφορά καλύτερο ,τι συζητάτε τώρα πάτε σε μια έκθεση ανοιγοκλειστε πόρτα από C3 και μετά πάτε και στο πόλο χαώδες η διαφορά υπέρ του πολο
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.