Κυλάει με ησυχία και στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό το πετρελαιοκίνητο Citroen C3.
Στο δρόμo: Καθένα με τη χάρη του
218.687 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2020)
Μιλώντας για ποιότητα κύλισης, το μυαλό θα πάει στο Polo, το οποίο παραδοσιακά διακρίνεται θυμίζοντας πιο έντονα πλέον μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο με την άνεση που προσφέρει η ανάρτησή του, να του επιτρέπει να περνάει επιτυχώς τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Μπορεί οδηγικά να μην έχει τη ζωντάνια και τη χάρη του Fiesta ή του 208, η σταθερότητα, η ουδετερότητά, η πληρότητά του σε συστήματα ασφαλείας και το πειστικό του φρενάρισμα συμβάλουν όμως ώστε το γερμανικό μικρό να αποπνέει απόλυτη αίσθηση ασφάλειας.
Ακόμα καλύτερα φρένα έχει το Citroen C3, που χαρακτηρίζεται από ένα ελαφρύ τιμόνι. Αυτό σε συνδυασμό με την αυξημένη κλίση δεν εμπνέει για σβέλτη οδήγηση, το C3 όμως είναι άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του. Αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο και ευέλικτο στην καθημερινότητα, στρίβει με ασφάλεια, χωρίς να είναι ούτε σπορτίφ, αλλά ούτε και πλαδαρό. Κατά κύριο λόγο έχει ουδέτερη συμπεριφορά, η οποία μόνο σε έντονη πίεση θα γίνει υποστροφική, αλλά πάντα προοδευτική και ελεγχόμενη.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα.
Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω....
Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα.
Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό.
Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.
Για περίπου 2 μήνες στα χέρια μου C3 (βενζίνη ατμόσφαιρα) του 2018, βασική έκδοση, με 8Κ χιλιόμετρα. Μάλλον προς το ομορφούλικο, νεανικό, μοντέρνο, κτλ. Δε θα κάνω σχόλια ότι αφορά το μοτέρ του, καθότι μαθημένος σε άλλη κατηγορία, (τουρμπο κ πετρέλαιο & βενζίνη) πάντως βιωσα σοκ και μεγάλο! όταν «ξεχάστηκα» κ πήγα να επιταχύνω στην ανηφόρα περιφερειακού Υμηττού για να προσπεράσω.... Εύκολο για μέσα στην κίνηση, και αν εξαιρέσεις τις φυματικές επιδόσεις, ευχάριστο για μια ταπεινή βολτούλα. Εσωτερικό νεανικό, υποφερτή η υφή των πλαστικών, ΑΛΛΑ η συνολική ποιότητα κατασκευής όλου του αυτοκινήτου ήταν θα έλεγα φτηνουτσικη. Κακή ηχομόνωση, και παντού, μα παντού (πόρτες, καπό, παράθυρα, καθίσματα, εξωτερικά πλαστικά, προφυλακτήρες) φτηνοκατασκευη. Εκνευριστικό κ δύσκολο πραγματικά θα έλεγα να ελέγξεις τον κλιματισμό / αερισμό από την ψηφιακή οθόνη. Ακόμα κ το ραδιόφωνο πολλές φορές ήταν εκνευριστικό. Έχω να μπω σε polo 15 χρόνια, κάτι μου λέει ότι είναι πιο ποιοτικό.
VW polo με διαφορά καλύτερο ,τι συζητάτε τώρα πάτε σε μια έκθεση ανοιγοκλειστε πόρτα από C3 και μετά πάτε και στο πόλο χαώδες η διαφορά υπέρ του πολο
Σε έκθεση αυτοκινήτων μέσα στη ΔΕΘ, όπου είχα την ευκαιρία να μπω και στα 2 μοντέλα (το polo ήτανε το προηγούμενο μοντέλο) η ποιοτική διαφορά ήτανε εμφανής. Όπου κι αν επέλεγες να μπεις, με όποια σειρά, όλοι, ακόμη και οι πολέμιοι των γερμανικών, με έκπληξη διαπίστωναν ότι έχουν ακόμη δρόμο κάποιοι κατασκευαστές να κάνουν για να καλύψουν τη διαφορά. Εξαίρεση η peugeot που με το 308 έκλεβε παράσταση. Πάντως στα πετρέλαια δεν είναι τυχαία η προτίμηση των επαγγελματιών.