Ξένα μέσα υποστηρίζουν πως το νέο IS όταν θα κάνει την εμφάνισή του θα έχει την ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει το τρέχον, καθώς δε θα γίνει η μετάβασή του στη νεότερη TNGA αρχιτεκτονική. Παρόλα αυτά σημειώνεται πως οι μηχανικοί έχουν κάνει πολλές αλλαγές, όπως αναβαθμίσεις στο σασί και στην ανάρτηση.
Παράλληλα γίνεται αναφορά και στο χώρο που εξελίχθηκε το ιαπωνικό σεντάν, κάτι που συνέβη στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Toyota στο Shimoyama. Θυμίζουμε πως στη συγκεκριμένη εγκατάσταση υπάρχει και μια μίνι έκδοση της πίστας του Nurburgring με μήκος 5,3 χιλιόμετρα.
Αναφορικά με τις επιλογές κινητήρων που θα έχει το νέο IS φημολογείται πως αυτοί θα αποτελούνται από τον τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων turbo που προσφέρει 244 ίππους και 349 Nm ροπής. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων λέγεται πως θα περιλαμβάνει και τον V6 3,5 λίτρων με δύο ιπποδυνάμεις 264 και 315 ίππων. Το τρίο των μοτέρ, σύμφωνα πάντα με τις πηγές του εξωτερικού, θα προσφέρεται μόνο με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Η πιο ισχυρή έκδοση IS F πιστεύεται πως δεν θα υπάρξει, όμως στη θέση της θα έρθει η IS 500. Ένα μοντέλο προσανατολισμένο στην απόδοση το οποίο αν εγκριθεί θα εξοπλίζεται με τον twin-turbo 3,5 λίτρων V6 κινητήρα που προσφέρει 422 ίππους και 599 Nm ροπής.
Σχεδιαστικά, το μπροστινό μέρος αναμένεται να ακολουθήσει τα βήματα του LS και να υιοθετήσει τη χαρακτηριστική γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα, ενώ φημολογείται πως το πίσω μέρος θα είναι ελαφρώς ευρύτερο. Στο εσωτερικό θα τοποθετηθεί νέος πίνακας οργάνων όπως και ένα πιο hi-tech σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Το νέο Lexus IS πιθανότατα θα κάνει την εμφάνισή του σε ένα αυτόνομο γεγονός που θα λάβει χώρα αυτό το καλοκαίρι.