ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Δεν αργεί ο διάδοχος της Lamborghini Aventador

2.514 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2021)

Mε υβριδικό κινητήριο σύνολο που χρησιμοποιεί υπερπυκνωτή αντί για μπαταρία θα εξοπλίζεται ο διάδοχος της Lamborghini Aventador. Ποια θα είναι η ισχύς του;

Μέσα στο 2021 ίσως δούμε την Lamborghini να παρουσιάζει τον διάδοχο της Aventador και σύμφωνα με πληροφορίες, το αυτοκίνητο θα έχει ως πηγή ισχύος ένα εξελιγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο.

H Lamborghini Aventador βρίσκεται στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα και πιο ικανά μοντέλα που κυκλοφορούν, ιδιαίτερα στην έκδοση SVJ. Πολλές πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε δεν υπάρχουν, γνωρίζουμε όμως πως το κινητήριο σύνολο της νέας γενιάς θα είναι πανίσχυρο.

Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο πως η ισχύς θα πηγάζει από μια αναβαθμισμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 6,5 λίτρων σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα όμοιο με αυτό που έχουμε δει στην Sian, όπου οι μηχανικοί της φίρμας, αντί για μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθέτησαν ανάμεσα στην καμπίνα και τον κινητήρα έναν υπερπυκνωτή (supercapacitor) που είναι σύμφωνα με την μάρκα τρείς φορές πιο ισχυρός και επίσης τρεις φορές πιο ελαφρύς. Αυτή η καινοτομία έδωσε την δυνατότητα να πετύχει αναλογία 1 κιλό βάρους ανά ίππο, κάτι που την κάνει σε αυτό το κομμάτι καλύτερη και από την ήδη εντυπωσιακή Aventador SVJ. 

Η ιπποδύναμη της Sian είναι 819 άλογα και εάν η νέα Aventador λάβει το ίδιο υβριδικό κινητήριο σύνολο, το πιο πιθανό είναι η απόδοσή της να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα. Εάν οι Ιταλοί καταφέρουν να παρουσιάσουν τoν διάδοχο της Aventador αυτό το έτος, το αυτοκίνητο θα κάνει το εμπορικό του λανσάρισμα το 2022.

Ο CEO της φίρμας Stephen Winkelmann δήλωσε πως αρχίζει να σχεδιάζει την στρατηγική που θα ακολουθήσει η μάρκα τα επόμενα χρόνια, όταν τα όρια των ρύπων γίνουν ακόμα πιο αυστηρά. Ο ίδιος δήλωσε: «H μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε είναι να φτιάξουμε μια στρατηγική για το τι θα συμβεί μετά το 2030, όχι μόνο τι αυτοκίνητα θα έχουμε αλλά και τι θα σημαίνουν αυτά για την φίρμα».
 

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK