ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δεν λέει όχι σε Land Cruiser με μοτέρ υδρογόνου η Toyota!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν λέει όχι σε Land Cruiser με μοτέρ υδρογόνου η Toyota!

2.410 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2023)

- Δοκιμάζεται με μοτέρ υδρογόνου από το Land Cruiser το HiAce.
- «Υπάρχει η δυνατότητα και για το Land Cruiser».
- Υποβαθμισμένος σε ισχύ ο V6 για 163 άλογα.
- Συνεχίζει τις δοκιμές σε πολλά μοτέρ η Toyota.

Δοκιμάζεται με μοτέρ υδρογόνου από το Land Cruiser το HiAce

Η Toyota ξεκίνησε στην Αυστραλία πιλοτικό πρόγραμμα, δίνοντας στο βαν HiAce τον τούρμπο V6 κινητήρα του Land Cruiser (LC300), αλλά τροποποιημένο να «καίει» υδρογόνο και με ισχύ 163 ίππων. Στην παρουσίασή του οι άνθρωποι της μάρκας ανέφεραν πως η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είχε νόημα και στο Land Cruiser και όλα αυτά ενώ παράλληλα συνεχίζουν να δουλεύουν πάνω σε μοτέρ εσωτερικής καύσης που «καίνε» υδρογόνο.

«Υπάρχει η δυνατότητα και για το Land Cruiser»

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του υδρογονοκίνητου HiAce, η Toyota και ο συγκεκριμένα ο Πρόεδρος του Hydrogen Factory, Mitsumasa Yamagata είπε: «Υπάρχουν δυνατότητες προσαρμογής κινητήρων με υδρογόνο σε αυτά τα μεγάλα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του Land Cruiser. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα που προορίζονται να ρυμουλκούν και να μεταφέρουν μεγάλα φορτία».

Υποβαθμισμένος σε ισχύ ο V6 για 163 άλογα

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η ισχύς στο τροποποιημένο V6 μοτέρ του HiAce έχει μειωθεί αποδίδοντας μόνο 163 άλογα και 354 Nm ροπής,. Σε κανονική μορφή ο V6 twin-turbo των 3,4 λίτρων στο Land Cruiser προσφέρει πάνω από 410 ίππους. Το HiAce διαθέτει τρεις δεξαμενές υδρογόνου που είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα και προσφέρουν αυτονομία για 200 χιλιόμετρα.

Συνεχίζει τις δοκιμές σε πολλά μοτέρ η Toyota

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η Toyota από το 2017 έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε μοτέρ εσωτερικής καύσης που είναι τροποποιημένα για να καταναλώνουν υδρογόνο. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων των GR Yaris και GR Corolla έχει ήδη δοκιμαστεί σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ την ίδια στιγμή δοκιμάζεται και υδρογονοκίνητο HiLux. Όπως φαίνεται, η Toyota είναι ανένδοτη ότι η επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων μπορεί να γίνει χωρίς απαραίτητα να εξαφανιστεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS