Οι εικόνες που έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο παρουσιάζουν το επερχόμενο μοντέλο της Ford κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του.
Διέρρευσε ο crossover αντικαταστάτης του Ford Mondeo
21.553 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)
Οι πληροφορίες πως το Ford Mondeo θα αντικατασταθεί από ένα wagon μοντέλο με crossover στοιχεία έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ωστόσο σήμερα έρχονται στη δημοσιότητα εικόνες που μας δείχνουν για πρώτη φορά, μέσα και έξω, το εν λόγω αυτοκίνητο!
Οι εικόνες που έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο παρουσιάζουν το επερχόμενο μοντέλο της Ford κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του, εξ ου και το πλήρες καμουφλάζ που φέρει. Στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε πως οι σχεδιαστές έχουν εφαρμόσει μία ευρεία γρίλια που συνοδεύεται από πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα. Με τη σειρά του το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων από έντονες δυναμικές γραμμές, δείχνοντας πως ο σπορ χαρακτήρας θα είναι παρών.
Αν το εξωτερικό δε εντυπωσίασε κάποιους, σίγουρα το εσωτερικό θα έρθει για να καλύψει αυτό το κενό. Παρόλο το γεγονός πως η διαθέσιμη εικόνα παρουσιάζει την καμπίνα να βρίσκεται υπό κατασκευή, μία τεράστια σε μήκος οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό έρχεται να κλέψει τα βλέμματα και να προειδοποιήσει πως ο τεχνολογικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου θα είναι μεγάλος. Η οθόνη στην εικόνα δεν είναι ενεργοποιημένη, όμως σε κατάσταση λειτουργίας θα χωρίζεται σε τρία μέρη έχοντας το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, της οθόνης για το σύστημα infotainment αλλά και μία οθόνη για τον συνοδηγό. Από κει και πέρα μπορούμε να δούμε μινιμαλιστικούς αεραγωγούς και έναν περιστροφικό επιλογέα παρόμοιο με αυτό που βρίσκεται στο Explorer.
Μέχρι στιγμής οι πληροφορίες είναι λίγες αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα, όμως πιθανότατα το μοντέλο θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες, πετρελαιοκινητήρες, καθώς και ως ήπια υβριδικό με σύστημα 48V.
....Η Ford εχει πολλα SUV σε ολες τις κατηγοριες. Ποιος ο λογος να βγαλει ακομη ενα και να καταργησει με αυτο ενα παγκοσμιο μοντελο της οπως το Mondeo, με ταυτοχρονη καταργηση μιας ολοκληρης κατηγοριας, αυτης των μεσαιων sedan. Νομιζω οτι δεν ειναι καθολου συνετη η πολιτικη της.
Εξωτερικά από τις φωτό δεν βγάζεις συμπέρασμα - προφανώς δεν είναι μικρό όχημα και προφανώς δεν είναι ''καθαρό' SUV. Station wagon επίσης δεν το λες, μάλλον κάτι ενδιάμεσο ώστε με ένα σχέδιο να κτυπάς σε πολλαπλές κατηγορίες - ρίσκο αλλά μπορεί να τους βγει, εξάλλου η Ford το έχει δηλώσει ότι θα έχει τον ελάχιστο αριθμό διαφορετικών μοντέλων για λόγους καθετοποίησης / μείωσης κόστους οπότε σε αυτό το πλαίσιο κινούνται. Η μεγάλη μου απορία είναι η οθόνη του συνοδηγού, αυτό θεωρώ το πλέον μεγάλο ρίσκο σχεδιαστικά: μπορεί να έχει ενδιαφέρον ΑΛΛΑ προσθέτει κόστος, είναι πρακτικά άχρηστο κομάτι όταν το όχημα κινείται μόνο με τον οδηγό (η συχνότερη περίπτωση) οπότε τι γίνεται τότε, είναι πχ κλειστό ? (φάουλ...), και ακόμη και όταν υπάρχει συνοδηγός θα αποσπά την προσοχή και του οδηγού (ο οποίος θα ρίχνει κλεφτές ματιές καθότι προφανώς θα δείχνει διαφορετική εικόνα από ότι οι δικές του οθόνες). Αν εκεί η Ford προσφέρει κάτι καλό, θα είναι η μόνη στην αγορά , αν προσφέρει κάτι μη ικανοποιητικό, οι υποψήφιοι πελάτες θα πάνε αλλού... Πιθανολογώ οτι θα το δίνει μόνο ως extra αλλά και πάλι τα ερωτήματα παραμένουν.
....Η Ford εχει πολλα SUV σε ολες τις κατηγοριες. Ποιος ο λογος να βγαλει ακομη ενα και να καταργησει με αυτο ενα παγκοσμιο μοντελο της οπως το Mondeo, με ταυτοχρονη καταργηση μιας ολοκληρης κατηγοριας, αυτης των μεσαιων sedan. Νομιζω οτι δεν ειναι καθολου συνετη η πολιτικη της.
Εξωτερικά από τις φωτό δεν βγάζεις συμπέρασμα - προφανώς δεν είναι μικρό όχημα και προφανώς δεν είναι ''καθαρό' SUV. Station wagon επίσης δεν το λες, μάλλον κάτι ενδιάμεσο ώστε με ένα σχέδιο να κτυπάς σε πολλαπλές κατηγορίες - ρίσκο αλλά μπορεί να τους βγει, εξάλλου η Ford το έχει δηλώσει ότι θα έχει τον ελάχιστο αριθμό διαφορετικών μοντέλων για λόγους καθετοποίησης / μείωσης κόστους οπότε σε αυτό το πλαίσιο κινούνται. Η μεγάλη μου απορία είναι η οθόνη του συνοδηγού, αυτό θεωρώ το πλέον μεγάλο ρίσκο σχεδιαστικά: μπορεί να έχει ενδιαφέρον ΑΛΛΑ προσθέτει κόστος, είναι πρακτικά άχρηστο κομάτι όταν το όχημα κινείται μόνο με τον οδηγό (η συχνότερη περίπτωση) οπότε τι γίνεται τότε, είναι πχ κλειστό ? (φάουλ...), και ακόμη και όταν υπάρχει συνοδηγός θα αποσπά την προσοχή και του οδηγού (ο οποίος θα ρίχνει κλεφτές ματιές καθότι προφανώς θα δείχνει διαφορετική εικόνα από ότι οι δικές του οθόνες). Αν εκεί η Ford προσφέρει κάτι καλό, θα είναι η μόνη στην αγορά , αν προσφέρει κάτι μη ικανοποιητικό, οι υποψήφιοι πελάτες θα πάνε αλλού... Πιθανολογώ οτι θα το δίνει μόνο ως extra αλλά και πάλι τα ερωτήματα παραμένουν.