![Στη φετινή σύνοδο κορυφής των δημάρχων, τη C40 Mayors Summit, 4 δήμαρχοι δήλωσαν πως από το 2025 θα σταματήσουν τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών. Οι πόλεις είναι: Παρίσι, Μαδρίτη, Πό Στη φετινή σύνοδο κορυφής των δημάρχων, τη C40 Mayors Summit, 4 δήμαρχοι δήλωσαν πως από το 2025 θα σταματήσουν τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών. Οι πόλεις είναι: Παρίσι, Μαδρίτη, Πό](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/ozon.jpg)
Στη φετινή σύνοδο κορυφής των δημάρχων, τη C40 Mayors Summit, 4 δήμαρχοι δήλωσαν πως από το 2025 θα σταματήσουν τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών. Οι πόλεις είναι: Παρίσι, Μαδρίτη, Πόλη του Μεξικού και Αθήνα! Το AutoΤρίτη όμως σας τα είχε πει από την αρχή...
Φθηνό ντιζελάκι: Οι τίτλοι του τέλους
Η Αθήνα, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη και την πόλη του Μεξικού, ανακοίνωσαν ότι δεν θα έχουν diesel αυτοκίνητα, ούτε φορτηγά, από το 2025.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ας δούμε – σε τίτλους άρθρων μας – πως φτάσαμε ως εδώ;
19 Σεπτ 2015 … σκάει to dieselgate στην Αμερική: Οι κινητήρες της VW εκπέμπουν πολυ περισσότερο καρκινογόνο NOx, απο τα επιτρεπόμενα όρια.
VW vs Η.Π.Α. Part 2 ΔΙΕΘΝΗ NEA: (22/9/2015)
24 Σεπτ 2015 διαβάζουμε την δήλωση:
"Όταν βλέπεις τις επιδόσεις των συγκεκριμένων κινητήρων και τι αντίστοιχα εκπομπές οξειδίων αζώτου δηλώνουν, ξέρεις ότι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, χρειάζεται να εγκαταστήσεις ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο, στην εξάτμιση."
και αναρωτιόμαστε: "Kαλά αφού είναι τόσο προφανές, γιατί κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο, όλοι οι ανταγωνιστές; Mήπως είναι όλοι μέσα στο κόλπο;"
Ήταν κοινό μυστικό; NONPAPER: (24/9/2015)
Είναι η υπόθεση VW, ή αρχή του τέλους για το ντίζελ; NONPAPER: (24/9/2015)
4 μέρες αργότερα αρχίζουν οι ανακοινώσεις σε όλη την Ευρώπη και για άλλους κατασκευαστές που δεν πιάνουν τα όρια:
VW story update ή Κάθε εμπόδιο για καλό (μας) NONPAPER: (28/9/2015)
Ένα χρόνο αργότερα βγαίνουν οι πρώτες ανεξάρτητες μετρήσεις που δείχνουν ότι όλα τα diesel έχουν εκπομπές NOx πολύ παραπάνω από τα επιτρεπόμενα όρια και ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα βγούν οι επίσημες μετρήσεις της Ευρωπαικής Επιτροπής.
Τα άρθρο μας είχε τότε τίτλο:
"To diesel πέθανε. Η ΕΕ σκοτώνει τα Diesel" (12/9/2016)
Και προκάλεσε σάλο και πολλές-πολλές αντιδράσεις.
Μια μέρα μετά, βγήκε πρώτη η Renault και ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει την εξέλιξη του diesel, αφού είναι αδύνατο να πιαστούν τα όρια, από τα μικρά diesel:
Η Renault βάζει τέλος στο diesel! ΔΙΕΘΝΗ NEA: (13/9/2016)
Λίγο μετά, οι Γερμανοί αρχίζουν να δίνουν κίνητρα, για να αποσυρθούν τα προηγούμενης γενιάς diesel, ενω ενα νομοσχέδιο που θα απομάκρυνε τελείως τα diesel απο τις πόλεις, δεν εγκρίνεται για πολύ λίγες ψήφους.
Breaking News: Οι Γερμανοί τα έβαλαν με τα μικρά diesel ΡΕΠΟΡΤΑΖ:(11/10/2016)
Μια μέρα μετά, ο εισαγγελέας ασκεί δίωξη στη Renault στη Γαλλία, για παραποιημένους ρύπους των diesel κινητήρων της.
Η Renault ελέγχεται για παραποίηση ρύπων ΔΙΕΘΝΗ NEA: (11/11/2016)
Στις 20 Νοε 2016 δημοσιεύουμε ένα άρθρο που χάλασε κόσμο.
Υπάρχουν πολλοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, άρα κυκλοφορούν βασικά εκτός πόλεων, όπου οι εκπομπές ρύπων του diesel δεν δημιουργούν πρόβλημα. Ολοι αυτοί ψάχνουν για ένα ντιζελάκι 4ετίας-5ετίας, χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα και δεν βρίσκουν. Όσα βγαίνουν για πούλημα, πουλιούνται σαν ζεστά ψωμάκια, αυτή τη στιγμή.
Ρωτάγαμε λοιπόν τους αναγνώστες που είχαν ένα τέτοιο ντιζελάκι 4ετίας-5ετίας αν θα το πούλαγαν τώρα σαν ζεστό ψωμάκι ή θα το κράταγαν να γηροκομηθούν μαζί του;
ΕΣΕΙΣ ΡΩΤΑΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ Πούλα τώρα!! NONPAPER: (20/11/2016)
Μια μέρα μετά το περιοδικό AutoΤρίτη σας ενημερώνει:
Πως και γιατί τα νέα δεδομένα των NOx από την Ε.Ε. θα αλλάξουν το παιχνίδι της αυτοκίνησης; (21/11/2016)
Λίγο μετά η Σεγκολέν Ρουαγιάλ, υπουργός Περιβάλλοντος της Γαλλίας, ανακοινώνει στο Ευρωκοινοβούλιο οτι θα απαγορεύσει τα Diesel της VW και της Renault, στη Γαλλία.
Η Γαλλία διώχνει τα «βρώμικα» ντίζελ ΔΙΕΘΝΗ NEA: (29/11/2016)
Την επίσημη έναρξη όμως της αντίστροφης μέτρησης για το diesel την έδωσε ο δήμαρχος της Αθήνας, Καμίνης:
Diesel τέλος στην Αθήνα από το 2025: (3/12/2016)
Οι 4 δήμαρχοι θα πρωτοστατήσουν ώστε να δοθούν κίνητρα και όλα τα αυτοκίνητα να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογόνου μέχρι το 2025, ενώ στο κέντρο των πόλεων θα απαγορεύσουν τελείως την κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων. Περπάτημα ή ποδήλατο.
Σας τα είπαμε όλα ενα χρόνο πριν.
To 2011 που επετράπη το Diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όλος ο πλανήτης νόμιζε οτι οι κατασκευαστές είχαν βρεί την τεχνολογία, για φτηνά ντειζελάκια, που μπορούν να πιάσουν και στην πράξη τα νέα αυστηρά όρια ρύπων. Τότε τα ντιζελάκια καίγανε τα μισά, απο τα παλιά βενζινοκίνητα και όσοι αγόρασαν τότε έχουν ήδη ωφεληθεί 5000 - 15.000 ευρώ απο καύσιμα (ανάλογα αν κάνουν 15.000 - 40.000 χιλιόμετρα το χρόνο).
Στην 5ετία που πέρασε οι κατασκευαστές εξέλιξαν νέου χαμηλού κυβισμού βενζινοκινητήρες, με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά δεν ασχολήθηκαν καθόλου με την εξέλιξη των diesel κινητήρων, γνωρίζοντας αυτό που εμείς μάθαμε πέρσι, οτι δηλαδή τα όρια δεν πιάνονται στην πράξη απο τα φτηνά ντιζελάκια. Για να τα πιάσουν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν adblue (όπως κάνουν τα επαγγελματικά diesel αυτοκίνητα), αλλά αυτό ανεβάζει 2000 ευρώ το κόστος και κάνει τα ντιζελάκια ασύμφορα.
Πως σας φαίνονται όλα αυτά;
Από την στιγμή που θα δοθούν κίνητρα, όπως ήδη γίνεται σε άλλες χώρες (στη Νορβηγία τον προηγούμενο μήνα ήταν πρώτο σε πωλήσεις το Tesla, ένα ηλεκτρικό, με επιδόσεις supercar!), γιατί όχι;
Αφθονο ήλιο έχουμε, για να φορτίζουμε μόνοι μας, με φωτοβολταικά τα ηλεκτρικά μας (και να μην μεταφέρουμε τους ρύπους της Αθήνας στην Πτολεμαίδα και την Μεγαλόπολη), υβριδικά υπάρχουν ήδη, το Mirai που καίει υδρογόνο, υπάρχει ήδη και το να φτιάξουν σταθμούς ανεφοδιασμού για υδρογόνο, δεν πρέπει να είναι και πολύ δύσκολο, αρα γιατί όχι;
Και με τα ντιζελάκια που αγοράσαμε όλοι, τι θα γίνει;
Καταρχάς ψυχραιμία.
Έχουμε ακόμα 8 χρόνια, μέχρι το 2025. Ακόμα και αν ισχύσει πράγματι η απαγόρευση αυτή για την Αθήνα (κάτω απο την ογκούμενη διεθνή πίεση για την απαγόρευση του diesel μέσα στις πόλεις), υπάρχουν πολλές λύσεις.
Θα μπορούν να πουληθούν σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο εκτός πόλεων και ψάχνουν για μεταχειρισμένο diesel.
Ακόμα όμως και αν δεν το πουλήσετε, αργά ή γρήγορα θα ισχύσουν κίνητρα για την απόσυρση του (στη Γερμανία ήδη, είναι 4000 ευρώ το κίνητρο, για την απόσυρση των παλιών diesel).
Αρα αν σκοπεύεις να δώσεις το ντιζελάκι σου τώρα κοντά ... Πούλα τώρα.
Αν δεν βιάζεσαι, ψυχραιμία, έχουμε ακόμα 8 χρόνια.
Εσείς τι λέτε;
Γελάει ο κόσμος με τον Καμίνη και τον θίασο που έχουμε για κυβέρνηση. Στην Ελλάδα έχουμε τον αρχαιότερο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τίποτα δεν πρόκειται να πεθάνει καθώς δεν τους νοιάζει η « πράσινη ανάπτυξη» παρά μόνο οι τσέπες τους. Βλ. Πόσο μπαλόνια μας τα είχανε κάνει με τα τέλη, και την αύξηση που τελικά δεν έγινε, που και αυτή ήταν σε λάθος κατεύθυνση καθώς θα έβγαζε αυτοκίνητα 20 ετίας στους δρόμους ( ρύποι χειρότεροι και από του αγαπημένου group!). Το άρθρο μιλάει για χώρες αναπτυγμένες όπως Αμερική, Γαλλία Ισπανία, χώρες που δίνουν κίνητρα για Πράσινα αυτοκίνητα, προκειμένου να σταματήσουν τα πετρελαιοκίνητα euro 4 ίσως και 5, και δεν τα φορολογούν σαν ο κάτοχός τους να είναι πλούσιος. Βλέπε τιμές i8 της BMW στην Ελλάδα και πάει λέγοντας…. Εμείς είμαστε η μόνη χώρα σε όλη την Ευρώπη που διώξαμε την TESLA από εκεί να καταλάβεις. Είμαι κάτοχος αυτοκινήτων και diesel ( αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και βενζίνης ( ford fiesta ) για όσους τρέξουν να σχολιάσουν ότι θίγομαι από το άρθρο. Σήμερα στην Ελλάδα, αυτοκίνητα αστυνομίας (κάποια) , ασθενοφόρα, φορτηγά μαγαζιών που κάνουν αποστάσεις εντός πόλης κλπ είναι όλα πετρέλαιο. Αν κάποιος πιστεύει ότι όλα αυτά σε 8 χρόνια ξαφνικά θα γίνουν υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα με κίνητρα από το κράτος ζει στην σφαίρα της φαντασίας. Κάπου διάβασα για το mirai, ίσως αν έρθει κάποια στιγμή Ελλάδα με 100 μισθούς να καταφέρουμε να πάρουμε την βασική έκδοση…. να είχαμε να λέγαμε… Γύρισα από Λονδίνο πριν από μια εβδομάδα όλα σχεδόν ήταν πετρέλαιο εντός κέντρου ( ζώνες 1 και 2 ). Εκεί μάλλον δεν πέθανε το diesel. Ακόμα και τα λεωφορεία τους….
ΧΑΧΑΧΑ καλά είστε σοβαροί, μιλάτε από τώρα για το τι θα γίνει σε σχεδόν 10 χρόνια??? ΕΛΕΟΣ. Όχι μονον ο Καμίνης δεν θα είναι Δήμαρχος (όπως και οι υπόλοιποι των άλλων πόλεων) αλλά μπορεί και να μην ζούνε κιόλας. Εδώ έχουμε τρελές και παράλογες αλλαγές κάθε μήνα κι' εσείς κάνετε προβλέψεις για μετά 10 χρόνια?? Χαλλλαρά. Σε 10 χρόνια δεν ξέρουμε αν θα έχουμε κράτος με το δρόμο που έχουμε πάρει θα ασχοληθούμε με το diesel αυτοκίνητο που έχουμε αγοράσει εδώ και λίγα χρόνια ή μόλις αγοράσαμε?? Έχουμε ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ δρόμο μέχρι το 2025!! Ζήστε το diesel σας και την οικονομία που σας προσφέρει και έχει ο Θεός.
Μα είναι δυνατόν να λέτε τώρα τέτοια πράγματα; Πριν από 5 χρόνια εσείς και όλος ο "ειδικός" τύπος στην Ελλάδα πιέζατε να επιτραπούν τα diesel στην Αθήνα επειδή ήταν και καλά από τις λίγες πρωτεύουσες που απαγορευόταν.. Και τώρα ξαφνικά ντιζελάκια και δεν πιάνουν ρύπους και "όλοι το ξέρουν .. " κλπ. Δεν καταργείται έτσι μια τεχνολογία επειδή το είπε ο τάδε. Ρύποι δεν είναι μόνο τα NOx που έκρυψε συγκεκριμένα η VW. Είναι το σύνολο των ρυπαντών και από ότι νομίζω άλλα (πλην VW) ντίζελ δεν έχουν πρόβλημα με τους συγκεκριμένους ρύπους. Δηλαδή δεν μπορεί να τα καταφέρει η VW ΑΡΑ πρέπει να καταργήσουμε όλη την κατηγορία! Επίσης πρέπει να περιμένουμε και την αντίστοιχη νέα γενιά ντίζελ ο οποίος έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις κινητήρες από διαφορετική γενιά!
Απάντηση: Κατά αρχάς και εμείς ντιζελάκια πήραμε πριν 5 χρόνια, όπως όλοι. To 2011 που επετράπη το Diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όλος ο πλανήτης νόμιζε οτι οι κατασκευαστές είχαν βρεί την τεχνολογία, για φτηνά ντιζελάκια, που μπορούν να πιάσουν και στην πράξη τα νέα αυστηρά όρια ρύπων. Τότε τα ντιζελάκια καίγανε τα μισά, απο τα παλιά βενζινοκίνητα και όσοι αγόρασαν τότε έχουν ήδη ωφεληθεί 5000 - 15.000 ευρώ απο καύσιμα (ανάλογα αν κάνουν 15.000 - 40.000 χιλιόμετρα το χρόνο). Στην 5ετία που πέρασε οι κατασκευαστές εξέλιξαν νέου χαμηλού κυβισμού βενζινοκινητήρες, με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά δεν ασχολήθηκαν καθόλου με την εξέλιξη των diesel κινητήρων, γνωρίζοντας αυτό που εμείς μάθαμε πέρσι, οτι δηλαδή τα όρια δεν πιάνονται στην πράξη απο τα φτηνά ντιζελάκια. Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την VW, αλλά ειναι γενικότερο.
Εγώ βλέπω ότι άλλαξαν τα μερίδια στην αγορά... Κάποιοι δεν τα καταφέρνουν στις πωλήσεις με τα diesel τόσο καλά όσο περίμεναν και αρχίσαμε τώρα να δικάζουμε τα diesel ως ρυπογόνα ; Έχει και παράλληλη εισαγωγή το diesel γιατί έξω απαξιώνονται νωρίτερα..Ποιοι άλλοι χάνουν ; Μήπως ένας ολόκληρος κλάδος που έστηνε βενζινοκίνητα δίνοντας άλογα, για τέτοια είμαστε τώρα ; και άλλοι πόσοι ιδιοκτήτες ακριβών βενζινοκίνητων που φοβούνται να βάλουν μπρος τη μηχανή να μην να αρχίσει να γράφει ; Πάνε να το πουλήσουν όσο όσο και δεν τους δίνουν τίποτα ; Πριν να μιλήσουμε για ρυπογόνα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, καλό είναι να σηκώσουμε το κεφάλι και να ρίξουμε μια ματιά γύρω μας, το είπαν και άλλοι αυτό. Και τι να κάνουμε δηλαδή ; Να πάρουμε χιλιάρι golf turbo βενζίνης ; Έχει καμία σχέση η εργοστασιακή με την πραγματική κατανάλωση ; Είχα το golf 1200 TSI 105 HP μοντ. 2012 6 μήνες (το πούλησα άμεσα) με το πράσινο σύστημα bluemotion και κατανάλωνε (μικτός κύκλος) 9.5 - 10 lt στα 100 χλμ. αντί για 5,1 που έδινε η VW (για γέλια και κλάματα η κατάσταση). Δεν είχε ρύπους αυτό με τέτοια κατανάλωση ; Ή μήπως αυτή η ρύπανση είναι καλή; To Παρίσι είναι γνωστό χρόνια ότι έχει κόλλημα με την ρύπανση από τη μηχανοκίνηση, για την Αθήνα πραγματικά εξεπλάγην ρε παλικάρια..! Για το Euro 6 στα diesel με adblue γιατί δεν λέμε τίποτε ; Επειδή δεν το φοράνε οι φίλοι μας ; Ηρεμήστε το πράγμα έχει πάρει το δρόμο του στην Ελλάδα. Ας έρθουν να πουν στον κόσμο το 2025 μην κυκλοφορείτε τα diesel σας γιατί είναι ρυπογόνα και να χάσουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας. Αντέχουν ; Εγώ το βλέπω πιο πιθανό να του πούνε το Euro 4 ή 5 ή 6 να πληρώνει 500€ τέλη και να κυκλοφορεί.. Ναι στα πράσινα αυτοκίνητα, όχι στα πράσσειναλογα..
Τόσος πόλεμος για το diesel...γιατί; Σας βαρέθηκα πια....τόσο που αν συνεχίσετε λίγο ακόμα θα ζητήσω διαγραφή από τη λίστα των μελών σας. Από πού τα παίρνετε και πόσα παίρνετε για να γράφετε τέτοιες αηδίες; Αυτή την π@π@ρι@ (γιατί για κάτι τέτοιο πρόκειται) πού τη βρήκατε; Κι αν ακόμα ισχύει, πότε έγινε στην Ελλάδα τόσο μακροχρόνιος προγραμματισμός, ο οποίος εφαρμόστηκε κιόλας; Σε κάθε περίπτωση πάντως, μετά το σημερινό σας άρθρο, αποφάσισα να αγοράσω diesel. Κι εσείς πέστε ότι μπαρούφα θέλετε
Απάντηση: C40.org η συνάντηση των μεγαλύτερων πόλεων του κόσμου για τον καθαρο αέρα.
Ο καμίνης και ο κάθε καμίνης μετά από 9 χρόνια χλωμό το βλέπω να είναι ξανά δήμαρχος! Οσο για τον στόλο των αυτοκινήτων που διαθέτει ειδικά τα σκουπιδιάρικα πως θα τα κανει ηλεκτρικά? Εδω γελάνε!!! Εχει απο τον ποιό γερασμένα που όταν ξεκινουν είναι μεσα στην μπόχα.Ωραία θα ηταν αν μεσα στον μεγάλο δακτύλιο κυκλοφορούσαν μόνο ηλεκτρικά μετα το 2025.Ευχής εργο η ουτοπία?
Απάντηση: Αυτό είναι πολυ σωστό. Αν ωστόσο κάνει την προσπάθεια του, ακόμα και αν δεν τα καταφέρει, εμείς θα το χειροκροτήσουμε. Καθε προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση αξίζει.
Μου θυμίζει την "απαγόρευση καπνίσματος" που "ισχύει" εδώ και χρόνια. Πάλι θα γίνουμε ρεντίκολα και θα γελάνε μαζί μας μέχρι και οι τούρκοι. Ευχαριστώ
Καλά είστε σοβαροί... στην Ελλάδα ζούμε!!!! Ας φτιάξουν πρώτα αξιοπρεπή δίκτυο συγκοινωνιών και χωρίς απεργίες.... και μετά βλέπουμε για τα κακόμοιρα τα diesel που όντως σε λίγα χρόνια θα είναι πάρα πολλά στους δρόμους. Ας δώσουν κίνητρα να αγοράσουμε ηλεκτροκίνητα και μετά ξανακάνουμε την κουβέντα!!! Ας διασφαλίσουμε ότι όλα τα βενζινοκίνητα δεν έχουν χαλασμένους καταλύτες και μετά βλέπουμε... Υ.Γ. Έχετε κάτι σαν στήλη με τα diesel αυτοκίνητα??? Έχω ένα focus βενζίνη αλλά ρωτάω γιατί μου φάνηκε πολύ επιθετικό το άρθρο σας.....
Απάντηση: Την σχετική ειδησεογραφία της τελευταίας χρονιάς συγκεντρώσαμε στο αρθρο αυτο.
Όταν λοιπόν το Κράτος θέσπισε νόμους και όχι μόνο επίτρεψε την κυκλοφορία των ντήζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μετά από σαράντα και πλέον χρόνια αλλά έδωσε και έμμεσα κίνητρα για την απόκτησή τους (χαμηλά έως μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, είσοδος κάθε μέρα στον δακτύλιο της Αθήνας) θεωρώ πως πολύ δύσκολα θα μπορέσει να πάρει πίσω αυτά τα ευνοϊκά μέτρα. Η απαγόρευση στο κέντρο της Αθήνας για κάθε μηχανοκίνητο όχημα (ΒΕΝΖΊΝΗ/ΝΤΗΖΕΛ) εννοείται ότι προϋποθέτει εκτεταμένο δίκτυο ΜΜΜ και ανάπτυξη ποδηλατοδρόμων. Με την επικρατούσα κατάσταση αυτό θα αργήσει πολύ. Από την άλλη είμαι πολύ περίεργος αν αύριο ξεσπάσει κανά σκάνδαλο με ψεύτικες μετρήσεις ρύπων σε βενζινοκίνητα οχήματα τι μέλλει γενέσθαι. Θα πούμε α τι καλό που ήταν το ντήζελ ;;; Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι ο καψερός ο καταναλωτής που μάλιστα εκταμιεύει ένα αρκετά σοβαρό ποσό για να αποκτήσει το όχημα των ονείρων του είναι παντελώς απροστάτευτος. Τέλος όταν αύριο θα γενικευθεί η χρήση ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων κάποια μέτρηση θα βγει για τα επίπεδα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας των συσσωρευτών τους. Οπότε μάλλον το συμπέρασμα θα κατατείνει στο να κυκλοφορούμε με ποδήλατα ή κάρα.
Όπως κόβεται το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους, από τους ίδιους τους δημοσίους υπαλλήλους, έτσι θα αποσύρουν και τα Pickup trucks του 90 που ακόμα (25 χρόνια μετά) κυκλοφορούν στην Αθήνα ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.Α ρε μπαστούνι του μπείζμπολ βρεγμένο...
Στην C40.org συνάντηση των μεγαλύτερων πόλεων του κόσμου για τον καθαρο αέρα 4 χωρες αποφασισαν για καταργηση του diesel και 1 απο αυτες δεν ειναι καν ευρωπαικη(Μεξικο)αστεια πραγματα!!!Η ελλαδα ειναι τουλαχιστον 20 χρονια πισω μην πω παραπανω.Εδω δεν εχουμε τελειωσει το μετρο,δεν υπαρχουν ανταποκρισεις μεσων μαζικης μεταφορας,οι δρομοι μας ειναι αθλιοι,το εθνικο δικτυο ακομα φτιαχνεται,οι ποδηλατοδρομοι κι αυτοι ακομα φτιαχνονται και η Αθηνα θα καταργησει το diesel για να γινει καθαρη πολη!! Η Αθηνα που δεν εχει ουτε ΧΥΤΑ καλα καλα!!!! Υπαρχουν τοσα πραγματα που πρεπει να γινουν στην Αθηνα για να γινει καθαρη πολη που η καταργηση του diesel δεν ειναι καν στα 5 πρωτα.Και μια ερωτηση προς το Autotriti=απ ολες τις ευρωπαικες χωρες μονο μαδριτη και παρισι συμφωνησαν στην καταργηση ως το 2025 ολες οι αλλες δηλαδη θελουν να ειναι ρυπογονες και να προσφερουν κακη ποιοτητα ζωης στους πολιτες τους? Και μην μου πειτε σταδιακα γιατι αν απο την στιγμη που ολες αυτες δεν θα ειναι ετοιμες τα επομενα 9 χρονια φανταντειστε ποτε θα ειναι η Ελλαδα:D
Απάντηση: Στη Γερμανια το νομοσχεδιο για απομακρυνση των diesel απο τις πολεις, δεν περασε για λίγους ψήφους.Το Λονδινο υποτιθεται οτι θα εκανε την απαγορευση πολυ πιο γρηγορα και τωρα οι βρετανικες εφημεριδες την εχουν πεσει στον δημαρχο απο προχτες, επειδη δεν συνταχθηκε με τις 4 αλλες πολεις. Δεν υπαρχουν ειδησεις για σχετικα σχεδια αλλων χωρων.
Και για να το τερματίσουμε, ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥΤΟΥΝΙΑ??? ΟΕΟ.Να πάρουμε ένα από εκείνο το ιπτάμενο που καίει αέρα για να πάει στην Κούβα.Βρεγμένη σανίδα...;-)
Απλά να θυμίσω στον κ. Καμίνι και σε όλους, ότι τα diesel που επιτρέπονται για την Ατιτκή και τη Θεσσαλονίκη είναι από Euro 5 και πάνω. Μου φαίνεται ότι αυτό το έχουν ξεχάσει όλοι. Όπως σωστά έγραψαν πολλοί ας ξεκνήσουν (αν μπορούν) να αντικαταστήσουν το στόλο των δημόσιας χρήσης dieselοκίνητων (λεωφορεία, απορριμματοφόρα, ταξί, φορτηγά, κ.α.) που ρυπαίνουν σήμερα και όλα τα χρόνια την Αθήνα και ας αφήσουν προς το παρόν τα euro 5 και άνω που αγόρασαν πρόσφατα οι πολίτες. Κι ας αρχίσουν να κάνουν έλεγχο ποιο diesel επιτρέπεται σήμερα και ποιο όχι. Δηλαδή πριν επιτραπεί η dieselοκίνηση στην Αθήνα δεν είχε νέφος; Απ' όσο θυμάμαι είχε και μάλιστα πολύ περισσότερο από σήμερα. Κάθε καλοκαίρι γινόταν χαμός από τις υπερβάσεις των ρύπων. Για τα ΜΜΜ τα έχετε πει όλα. Τώρα για το ποδήλατο τι να σας πω. Έπιασε μερικούς η τρέλλα και θα την πληρώσουμε όλοι; Είμαστε σοβαροί ότι σε μια πόλη όπως η Αθήνα μπορεί κανείς να κυκλοφορεί άνετα με ποδήλατο; Και δε μιλάω που δεν υπάρχουν οι υποδομές, αλλά ότι δεν έχει ούτε ένα οριζόντιο σημείο. Όλα είναι ανηφόρες και κατηφόρες. Πώς θα πας με το ποδήλατο; Έχουν τρελαθεί τελείως ότι μπορείς να το έχεις για μέσο μεταφοράς στην Αθήνα;;;; Άντε να πας μια βόλτα στους γύρω δρόμους από το σπίτι σου.... Από κει και πέρα ποιος μας λέει ότι οι αποφάσεις που βγάζει η Ε.Ε. δεν είναι προσυνεννοημένες και με τις αυτοκινητοβιομηχανίες; Τόσες που έχει οι Ευρώπη δεν νομίζω ότι δεν το υπολογίζουν οι πολιτικοί των χωρών τους μιας και είναι σημαντικό κομμάτι της οικονομίας τους. Όταν έβγαλαν εφάμιλλους με τους βενζινοκινητήρες σε υποδύναμη diesel κινητήρες προώθησαν τους μικρούς diesel. Τώρα λοιπόν που έβγαλαν καλύτερους στη κατανάλωση βενζινοκινητήρες (θεωρητικά τουλάχιστον) προτιμούν να κόψουν τους μικρούς diesel γιατί έτσι τους συμφέρει. Οι πολίτες απλά χρειάζονται φθηνότερη μετακίνηση, ειδικά οι Έλληνες. Νομίζετε ότι μας νοιάζει αν θα είναι diesel, βενζίνη, ρεύμα ή οτιδήποτε άλλο;
Δεν το πουλάω λέμε!!!Diesel-ακι και ξερό ψωμί! Διανύω ετησίως περίπου 25.000κμ! Για να αλλάξω πρέπει το κόστος κτήσης και συντήρησης να είναι στα ίδια και χαμηλότερα επίπεδα από ένα diesel! Στην παρούσα φάση, η τεχνολογία των εναλλακτικών κινητήρων είναι σε σπαργανική μορφή, με αρκετά προβλήμα και ασύμφορα!(Ίσως εξαίρεση να αποτελεί η Tesla). Αν η προσθήκη adblue (προσθέτουμε τα τσισάκια μας δηλαδή-κατούρα να φύγουμε) στους μικρούς diesel κινητήρες έστω και με κόστος 2000 euro είναι εφικτή τότε δεν βρίσκω το λόγο να συζητάμε για αντικατάσταση ή ακόμη και κατάργηση των μικρών diesel!
Πιστέυω οτι η απόφαση αυτή των Δημάρχων είναι λίγο βιαστική και πολύ μακροπρόθεσμη. Οι λόγοι είναι ότι επιστημονικά δεν έχει αποδειχθεί ότι θα μειωθεί η ζωή των νέων κατά 15 έτη και δευτερον κάποιες αυτοβιομηχανίες ανεκοίνωσαν την διακοπή κινηήρων Diesel στα μικρά κυβικά 1400cc και όχι σε όλους τους κνητήρες Diesel. Νομίζω ότι υπαρχόντων των βιομηχανιών που ριπάινουν πέριξ της Αττικής είναι αστείο να μιλάμε για ρυπογόνα αυτοκίνητα. ευχαριστώ για την φιλοξενεία. Ι. Φωκίτης.
Βασικά καλά όλα αυτά αλλά.... όπως είπατε και εσείς Ψυχρεμία!!! Το ότι ο Καμίνης είπε τέλος τα disel, αφορά μόνο τον Δήμο των Αθηνών, κάτι το οποίο σημαίνει ότι στο Μαρούσι, στη Γλυφάδα, κτλ κτλ, θα μπορούν να κυκλοφορούν, απλά στο κέντρο δεν μπαίνουν. Βλέπουμε όμως ότι ούτως ή άλλως προκρίνετε η λύση, αν δεν μπορούμε να μειώσουμε τα κυκλοφοριακά προβλήματα και τους ρύπους, απλά απαγορεύουμε την κυκλοφορία. Πονάει χέρι, δεν το θεραπεύουμε, το κόβουμε. Τέλος, τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα υπάρχουν πραγματικοί έλεγχοι ώστε να φοβόμαστε πραγματικά να κυκλοφορήσουμε στο κέντρο? Προσωπικά έχουν να με σταματήσουν για απλό έλεγχο πάνω από 7 χρόνια... άρα.... πως θα βρουν αν έχω Disel ή όχι?
Υπάρχει ένα βιντάκι από 'Αγγλο δημοσιογράφο που εξηγεί το κόστος και την ύπαρξη των 4 εκδόσεων του Golf. Αξίζει γιατί αναφερει ακριβώς τον λόγο παραγωγή τους. 1. Golf TSI (βενζίνη): για όποιον του αράσει η σπορ οδήγηση και κάνει λίγα χιλιόμετρα <10.000 μίλια 2. Golf TDΙ (πετρέλαιο): για όποιον κάνει πολλά χιλίομετρα σε ταξίδια (όχι πόλη) 3. Golf GTE (Υβριδικό): για πολύ χρήση στην πόλη και ενίοτε ταξίδια 4. e-Golf (ηλεκτρικό): για όποιον κάνει αποκλειστικά χρήση πόλης ή μικρά ταξίδια λιγο έξω από τον αστικό κύκλο (π.χ. στην Ελλάδα στον ίδιο νομό) Όλα τα άλλα είναι απλά για καθόμαστε να διαφωνούμε μεταξύ μας.
Έξω τα βλαχοντήζελ απ'την Αθήνα !
Μάλιστα, σε μια πόλη 5εκ με 3 γραμμές metro, με λεωφορεία (με τηλεματική βέβαια, άσχετα αν εχουμε δει και 28 λεπτα άφιξη) αρχαία, και ανύπαρκτους ποδηλατοδρόμους (οι λεωφορειολωρίδες δε πιάνονται, είναι ανεύθυνο να βάζεις το πιο μικρό με το πιο μεγάλο όχημα στην ίδια λωρίδα) η ρύπανση των diesel μας μάρανε! Δεν διαφωνώ, είμαι πάντα υπερ της προστασίας του περιβάλλοντος, αλλά το θεωρώ μεγάλη υποκρισία όταν ο δήμαρχος (τύπου) τα μόνο περιβαλλοντικά μετρα που πέρνει είναι τα δωρεάν για το κράτος! Επίσης για όσους έχουν σκεφτεί την λεωφορειολωρίδα παραλληλα με την Γραμμη 1, να θυμήσω οτι ειναι ποδηλατοδρομος παραλληλα με μια γραμμη μετρό που επιτρέπει τα ποδήλατα. Ας φτιάξουν κεντρικούς άξονες απο τα προάστια προς το κέντρο που θα συνδεουν τοπικούς ποδηλατοδρόμους με άλλες περιοχές και το κέντρο και μετά μιλάμε για την περιβαλλοντική ευαισθησια του κ.Καμινη!
αν η απογορευση στο κεντρο αφορα ολα τα μηχανοκινητα οχηματα γενικα, ντιζελ βενζινη, μηχανακια θα γινει χωρις προβληματισμους μεσα σε μια ημερα. αν ομως τα ντιζελ οχηματα των οποιων ο αριθμος μπορει να ειναι πανω απο το 70-80% στο συνολο τους που κινουνται εντος λεκανοπεδιου το 2025 θα υπαρχει τεραστιο προβλημα αν δεν απαγορευτουν οι πωλησεις ντιζελ ΙΧ για το λεκανοπεδιο απο τωρα σταδιακα. ο καμινης ειναι απλα καμινης, ο αριθμος των ντιζελ ομως το 2025 θα ειναι τεραστιο προβλημα. εσεις βαση των οσων ακουγονται- εξαγγελονται προσπαθειτε ν ανακοψετε τις πωλησεις των ντιζελ αλλα τον τελευταιο λογο θα εχει ο πελατης και το συμφερον της κονομας. μην ξεχνατε πως ειμαστε και στην ελλαδα, εχει την σημασια του.
ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΝΤΙΖΕΛ. ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΡΙΤΗ (ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΛΗ) ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ Η Ε.Ε. σκοτώνει τα diesel. MEΡIKEΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ .Το diesel πέθανε. Υγραέριο ή φυσικό αέριο; ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ RENAULT MEGANE 1.6 DIESEL ME EΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΑΤ ΤΙΠΟ HATCHBACK. ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
Απάντηση: Εμεις θελουμε οι αναγνωστες μας να ειναι ενημερωμενοι για ολες τις εξελιξεις. Τις ειδησεις για το diesel δημοσιευουμε. Το προβλημα αφορα στις πολεις. Οποιος κανει χιλιομετρα εκτος πολεων δεν θα εχει προβλημα. Ετσι οι εταιρειες συνεχιζουν και πουλανε diesel αυτοκινητα και εμεις πρεπει να σας ενημερωνουμε και για αυτα.
ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η VW ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΛΩΣ ΛΕΕΙ ΦΕΡΤΕ ΤΟ POLO ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΔΩ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΦΕ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗΣ.....ΟΙ ΑΡΜΟΔΕΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ? ΠΑΝΤΑ ΜΑΘΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ "ΚΡΑΤΟΥΣ"ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ.Υ.Γ.ΟΤΑΝ Τ'ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ.....ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΙΣ ΕΞΑΠΑΤΑ ΟΙ ΑΡΧΕΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Στην Ελλάδα Προγραμματισμός,απο δημόσιο φορέα? Νάχουμε να λέμε!
Γράφτηκα απλά για ένα και μόνο λόγο. Θέλω να σας γράψω πως τέτοια άρθρα, με τίτλο "πούλα τώρα" είναι ντροπή για τη σελίδα σας. Δεν ξέρω ποιος "ευφάνταστος" εκεί πέρα κάθεται και τα σκαρφίζεται, προσβάλλουν ευθέως τη νοημοσύνη των αναγνωστών σας. Να σας το πω περιληπτικά, δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει καμιά απαγόρευση για Αηνα και Θεσ/νικη για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον. Αυτό που θα κάνουν είναι μια καλή ευκαιρία για άλλη μια φοροεπιδρομή, σε βάρος των κατόχων ντίζελ σε όλη την Ελλάδα, μιας και κατάλαβαν ότι όσοι ήταν να πάρουν ντίζελ, πήραν. Επίσης, δεν πρόκειται κανένας να σκοτώσει το αμάξι του, διαβάζοντας αυτά που γράφετε, για να προμηθευτεί ένα καινούργιο με βενζίνη. Για το οποίο θα εφεύρουν πάλι νέα τεστ μετά από λίγο, όπου κι αυτό θα βγάζει ρύπους. Για να πουλήσουν μετά κάτι με μπαταρίες, με υδρογόνο, με νερό, με κάτουρο, με ότι άλλη σαχλαμάρα σκαρφίζονται τα golden boys του marketing, και καλά "για να μην ρυπαίνει." Να ελέγξουν τους ρύπους που βγάζουν οι επαγγελματικές σακαράκες με τα πλαστά πιστοποιητικά ΚΤΕΟ και ΚΕΚ που έχουν γεμίσει όλη την Ελλάδα πρώτα και να τους τα κατάσχουν. Εκεί να δεις πως θα πέσει η ρύπανση, όπως και να απαγορεύσουν στα χιλιάδες ταξί να κόβουν σβούρες άσκοπα, ψαρεύοντας πελατεία όλη μέρα στην Αθήνα. Όχι άλλο ντίζελ; Όχι άλλο κάρβουνο θα σας πω εγώ!
Οι όποιες απαγορεύσεις δίχως αντιστάσεις, στην τελική δεν είναι για αυτό που απαγορεύουν, όμως για κάτι πάρα πολύ χειρότερο.- ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, Ο ΛΙΓΝΙΤΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΑ ΑΕΡΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΟΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΛΙΘΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.-ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΓΗ ΤΩΝ ΓΙΓΕΝΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ=ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.- ΔΕΝ ΧΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ, ΜΕ ΤΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ, ΜΕ ΤΙ ΡΟΥΧΑ, ΑΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, Κ.Τ.Λ. ΟΧΙ ΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΦΟΡΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. Φ Ω Τ Ι Α Σ Τ Α Μ Π Ο Υ Ρ Δ Ε Λ Λ Α Τ Η Σ Σ Υ Ν Ε Ι Δ Η Σ Η Σ.-
Απάντηση: Εγραψες πάλι!