Στη φετινή σύνοδο κορυφής των δημάρχων, τη C40 Mayors Summit, 4 δήμαρχοι δήλωσαν πως από το 2025 θα σταματήσουν τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών. Οι πόλεις είναι: Παρίσι, Μαδρίτη, Πόλη του Μεξικού και Αθήνα!
Diesel τέλος στην Αθήνα από το 2025
Οι δήμαρχοι 4 πόλεων, ανάμεσά τους και ο δήμαρχος της Αθήνας Γιώργος Καμίνης, δήλωσαν από τη φετινή σύνοδο κορυφής που έλαβε χώρα στο Μεξικό, πως από το 2025 θα απαγορεύσουν τη χρήση πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών.
Οι 4 δήμαρχοι και ανάμεσά τους και ο δικός μας Γιώργος Καμίνης, δήλωσαν πως θα εφαρμόσουν την απαγόρευση, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα. Τόνισαν πως θα δώσουν κίνητρα για τη χρήση εναλλακτικών οχημάτων και πως θα προωθήσουν το περπάτημα και την ποδηλασία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το παραπάνω έλαβαν χώρα στη φετινή σύνοδο κορυφής των δημάρχων, τη C40 Mayors Summit, που έλαβε χώρα στο Μεξικό και η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Οι 4 δήμαρχοι και ανάμεσά τους και ο δικός μας Γιώργος Καμίνης, δήλωσαν πως θα εφαρμόσουν την απαγόρευση, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα του αέρα. Τόνισαν πως θα δώσουν κίνητρα για τη χρήση εναλλακτικών οχημάτων και πως θα προωθήσουν το περπάτημα και την ποδηλασία.
Διάβασε περισσότερα: Η E.E. σκοτώνει τα diesel
Η χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις μεταφορές, περνάει τα τελευταία χρόνια από εξονυχιστικό έλεγχο, καθώς η ανησυχία για την επίδρασή τους στην ατμοσφαιρική μόλυνση, έχει μεγαλώσει. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (World Health Organization - WHO) υπολογίζει πως περίπου τρία εκατομμύρια θάνατοι κάθε χρόνο, οφείλονται στην έκθεση σε μολυσμένο αέρα.
Οι diesel κινητήρες συμμετέχουν στο πρόβλημα με δύο τρόπους. Μέσω της παραγωγής των σωματιδίων PM και των οξειδίων του αζώτου (NOx). Τα ΡΜ διαπερνούν τους πνεύμονες και συμβάλουν σε καρδιαγγειακές νόσους και θανάτους. Τα οξείδια του αζώτου βοηθάνε στη δημιουργία όζοντος στην επιφάνεια της γης, που δυσκολεύει την αναπνοή ακόμα και σε ανθρώπους που δεν έχουν ιστορικό.
Το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και καιρό και πλέον οι δήμαρχοι πολλών πόλεων με προβλήματα ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αποφάσισαν στο C40 να χρησιμοποιήσουν την εξουσία τους και να γίνουν πιο αυστηροί απέναντι στα diesel οχήματα. Παράλληλα δήλωσαν πως θα κάνουν ό,τι περνάει από τα χέρια τους για να δώσουν κίνητρα για τη χρήση ηλεκτρικών, υβριδικών και υδρογονοκίνητων οχημάτων.
Διάβασε περισσότερα: Πούλα τώρα!!
Στο Ην. Βασίλειο υπάρχουν πιέσεις να απαγορευτούν τα οχήματα diesel από το Λονδίνο μέχρι το 2025. To Παρίσι έχει ήδη πάρει μέτρα, καθώς τα οχήματα που είναι φτιαγμένα πριν το 1997 έχουν αποκλειστεί από την πόλη, με τους περιορισμούς να γίνονται κάθε χρόνοι και πιο αυστηροί.
Ο Δήμαρχος της Αθήνας Γιώργος Καμίνης δήλωσε σχετικά: : «Υποστηρίζω τη Διακήρυξη για την Ποιότητα του Αέρα (Air Quality Declaration) και καλώ τους συνεργάτες μας στην εθνική κυβέρνηση να εφαρμόσουν τις δεσμεύσεις τους που στηρίζονται στις διεθνείς συμφωνίες για την προστασία του περιβάλλοντος, συμβάλλοντας στην προσπάθειά μας να καθαρίσουμε τον αέρα που αναπνέουμε.».
Aς ξεβρωμίσει και ας φτιάξει την Αθήνα καθαρή και ανθρώπινη και με υποδομές ,και για τα άτομα με ειδικές ανάγκες , που είναι η πιο βρωμιάρα πρωτεύουσα στην Ευρώπη,και ύστερα να το παίζει νομοθέτης.
Μεγάλο ντελίριο σας έχει πιάσει με τα πετρελαιοκίνητα... Έλεος... ποιός δήμαρχος είναι αυτός που θα απαγορεύσει τη κίνηση οχημάτων και ΦΟΡΤΗΓΩΝ στη πόλη του.... Και μάλιστα το 2025...Διερωτώμαι μήπως τέτοιου είδους άρθρα εξυπηρετούν άλλα συμφέροντα και όχι τη δημόσια υγεία για την οποια κόπτονται??
Ο Καμίνης διορίστηκε μόνιμος δήμαρχος και έκλεισε θέση για το 2025; Και από πότε θεσμοθετήθηκε οι δήμαρχοι στην Ελλάδα να έχουν τέτοια δικαιοδοσία; Γιατί δεν απαγορεύει άμεσα την πετρελαιοκίνηση από σήμερα και περιμένει το 2025 που ίσως βρεθεί τεχνολογία που εκμηδενίζει τους ρύπους του ντίζελ;
Να πληρωσει ο καμινης τα αυτοκινητα diesel που αγορασε ο κοσμος και μενα ας κανει οτι θελει
Σε μια πολη που η ελευθερη κυκλοφορια diesel μετραει μια 5ετια σκεφτονται να απαγορευσουν την κυκλοφορια τους στα επομενα 9 χρονια ενω σε ολη την ευρωπη σταδιακα θα καταργηθουν απο euro4 και κατω.Και καλα απαγορευει τα πετρελαιοκινητα, σε 9 χρονια ολα τα λεωφορεια,ταξι,ασθενοφορα περιπολικα,φορτηγα θα εχουν εξσυχρονιστει η μηπως θα υπαρχουν οι υποδομες και οι προυποθεσεις για ηλεκτροκινηση η υδρογοκινηση? Ελεος πια με το παραμυθι για πρασινη αναπτυξη και προστασια του περιβαλλοντος!!!
Επιτέλους να τελειώνουμε με τον dieselοκαρκίνο!!!!!!!!!!
εδώ ο αλέκσανδρος έλεγε ότι θα καταργήσει ένφια με ένα νόμο....δηλαδή λεωφορεία και ταρίφες θα το γυρίσουν σε βενζίνη ή ρεύμα? χλωμό το κόβω...ακόμα όμως και αν γίνει θα είναι καλό για να το γυρίσει ο κόσμος πλέον στα ΜΜΜ και ποδήλατα όπως σε άλλες χώρες. αν δεν εξελιχθεί το ρεύμα σε τέτοιο βαθμό ώστε να παρέχει εφάμιλλη αυτονομία σε προσιτή τιμή δεν παίζει να γίνει τίποτα
ΚΑΜΙΝΗΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ..... 2018
Πάλι θα την πληρώσουν οι κάτοχοι ΙΧ ? Eφοσον όμως πληρούνται τα κριτήρια EURO δεν βλέπω και το λόγο της απαγόρευσης. Οι κάτοχοι με αυτοκίνητα που "ρυπαίνουν" ήδη τιμωρούνται μέσω των τελων κυκλοφορίας.Άσε που μέχρι το 2025 δεν πρόκειται ο Καμινης να είναι δήμαρχος, με την κατρακύλα που έχει πάρει η πόλη μας και σίγουρα όχι λόγω των diesel !
Bravo! Xilies fores na ta katarghsoun giati molunoun polu perissotero -apo to auto pou 8a molunan kanonika- logw kai tou akribou kostous sunthrhshs. Mhn ksexname oti oi idiokthtes diesel einai kata kurio logo "tsigkounides" kai twra me thn krish egeinan ta pragmata xeirotera. Oso gia ta epaggelmatika, edw den bazoun elastika, gia tous rupous 8a endiafer8oun?
Γενικά-γενικά,έχουν λιμοκτονήσει τα πρατήρια καυσίμων απ'την αναδουλειά και την κρίση,και πετάξαν το μπαλάκι όπου μπορούσανε όπου τους έπαιρνε........
Αν θέλετε καθαρό αέρα να εφαρμόσετε επιτέλους τον αντικαπνιστικό νόμο. Όλοι οι δημόσιοι χώροι έχουν σήμα "απαγορεύεται το κάπνισμα" και καπνίζουν όλοι μπροστά σε παιδιά, ηλικιωμένους εγκύους. Εδώ ο δακτύλιος που υπάρχει για να μειώνει τον όγκο των οχημάτων στο κέντρο της πόλης δεν τηρείται. Οδηγήστε μονή μέρα στο κέντρο και μετρήστε ζυγές πινακίδες... ή το ανάποδο. Δεν υπάρχει αξιοπιστία λοιπόν σε οτιδήποτε στην Ελλάδα. Έχουν βγει τόσοι νόμοι που δεν εφαρμόζονται και υπάρχει και λάθος νοοτροπία. Κι επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί τα diesel από τη στιγμή που δεν πληρώνουν τέλη λόγω χαμηλών ρύπων... Δεν είναι λίγο οξύμωρο?
Τους ρύπους από τα τζάκια και τις ξυλόσομπες τις έχει μετρήσει κάποιος. Γνωρίζετε οι εκπομπές ρύπων μιας καμινάδας τζακιού σε πόσα αυτοκίνητα αντιστοιχεί και σε πόσους λέβητες πετρελαίου;
Επειδή δεν είναι σωστό να σκύβεις το κεφάλι γιατί όσο το σκύβεις ο άλλος θα σε εξοντώσει βιολογικά, κ.τ.λ. το να καταργηθεί μιας μορφής κίνησης στην πόλη ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΟΠΩΣ Π.Χ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΤΡΑ, Κ.Τ.Λ. Συμφωνώ με την κυρία Κωνσταντίνα... ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ "ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ΟΧΗΜΑ"... ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΝΑ ΒΡΩΜΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.-ΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΧΙ, ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ.-