7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ανανέωση της Panamera έφερε και δύο νέες εκδόσεις, την Turbo S με 630 ίππους και 820 Nm ροπής από έναν V8 4λιτρο κινητήρα, αλλά και την 4S E-Hybrid με συνολική ισχύ 560 ίππων και 750 Nm ροπής. Αλλαγές υπάρχουν και στην σχεδίαση, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Porsche Panamera facelift
1.732.024 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)
Τα σημαντικότερα νέα για το μοντέλο είναι η αντικατάσταση της Turbo έκδοσης με μια καινούρια Turbo S και η προσθήκη μιας δεύτερης plug-in υβριδικής επιλογής. Συγκεκριμένα, η ισχύς της Turbo S πηγάζει από έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων απόδοσης 630 ίππων και 820 Nm ροπής, είναι δηλαδή κατά 80 άλογα και 50 Nm πιο ισχυρή από την «απλή» έκδοση Turbo που αντικαθιστά, και έχει την δυνατότητα να πετύχει τα 100χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 315 χλμ./ώρα.
Nέα είναι και η Panamera 4S E-Hybrid έκδοση που προσφέρει στον οδηγό 420 άλογα μόνο από τον V6 twin-turbo κινητήρα της των 2,9 λίτρων και άλλα 136 άλογα μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, με την συνολική απόδοση του μοντέλου να φτάνει τα 560 άλογα και τα 750 Nm ροπής. Η επίδοση στο 0-100 είναι 3,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι λίγο μικρότερη της Turbo S, στα 298χλμ./ώρα, ακόμα και αν εξοπλίζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία (17,9 αντί για 14,1 kwh).
Το παρών στην γκάμα δίνει επίσης η έκδοση GTS με τον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων με ισχύ 480 άλογα και 620 Νμ ροπής, και η Panamera 4 και απλή πισωκίνητη έκδοση που εξοπλίζονται με τον V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων με απόδοση και στις δύο περιπτώσεις 330 άλογα και 450 Nm ροπής.
Πέρα από τις αλλαγές κάτω από το καπό, η ανανεωμένη Panamera υιοθετεί και μια σειρά από αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση. Η πιο προφανής είναι στο πίσω μέρος όπου υπάρχει τώρα μια λωρίδα LED κατά μήκος εμπνευσμένη από άλλα καινούρια μοντέλα Porsche ενώ στο μπροστινό μέρος, όλες οι εκδόσεις διατίθενται ως στάνταρ με το λουκ SportDesign που παλιότερα ήταν προαιρετικό. Η Porsche προσθέτει επίσης μερικά σχέδια για τους 20 και 21 ιντσών τροχούς, ενώ ταυτόχρονα διευρύνει τις εισαγωγές αέρα της Turbo S. Νέα είναι η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά ενώ ανασχεδιασμένο είναι το σπορ σύστημα εξάτμισης που γίνεται τώρα διαθέσιμο και στην έκδοση GTS. Τέλος, για το αμάξωμα, πλέον είναι διαθέσιμα δύο νέα χρώματα, το Truffle Brown Metallic και το Cherry Red Metallic.
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, η Porsche Panamera διαθέτει ένα νέο τιμόνι με paddles ή τιμόνι GT Sport στην περίπτωση του Turbo S. Ανάλογα με την έκδοση, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά με 8, 14 ή 18 τρόπους, ενώ ένα ηχοσύστημα Bang & Olufsen 21 ηχείων με ισχύ 1.455 watt και ένα υπογούφερ 400 watt μπορεί να αντικαταστήσει το απλό σύστημα ήχου που περιλαμβάνει 14 ηχεία, Ρύθμιση Bose 710 watt στην Turbo S.
Oι πρώτες παραδόσεις στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης θα αρχίσουν μέσα στο φθινόπωρο με τις τιμές για την Γερμανία να ξεκινούν λίγο πάνω από τις 90.000 ευρώ και να φτάνουν ακόμα και τις 179.000 ευρώ για την κορυφαία Turbo S.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το παρών στην γκάμα δίνει επίσης η έκδοση GTS με τον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων με ισχύ 480 άλογα και 620 Νμ ροπής, και η Panamera 4 και απλή πισωκίνητη έκδοση που εξοπλίζονται με τον V6 twin-turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων με απόδοση και στις δύο περιπτώσεις 330 άλογα και 450 Nm ροπής.
Πέρα από τις αλλαγές κάτω από το καπό, η ανανεωμένη Panamera υιοθετεί και μια σειρά από αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση. Η πιο προφανής είναι στο πίσω μέρος όπου υπάρχει τώρα μια λωρίδα LED κατά μήκος εμπνευσμένη από άλλα καινούρια μοντέλα Porsche ενώ στο μπροστινό μέρος, όλες οι εκδόσεις διατίθενται ως στάνταρ με το λουκ SportDesign που παλιότερα ήταν προαιρετικό. Η Porsche προσθέτει επίσης μερικά σχέδια για τους 20 και 21 ιντσών τροχούς, ενώ ταυτόχρονα διευρύνει τις εισαγωγές αέρα της Turbo S. Νέα είναι η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων μπροστά ενώ ανασχεδιασμένο είναι το σπορ σύστημα εξάτμισης που γίνεται τώρα διαθέσιμο και στην έκδοση GTS. Τέλος, για το αμάξωμα, πλέον είναι διαθέσιμα δύο νέα χρώματα, το Truffle Brown Metallic και το Cherry Red Metallic.
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, η Porsche Panamera διαθέτει ένα νέο τιμόνι με paddles ή τιμόνι GT Sport στην περίπτωση του Turbo S. Ανάλογα με την έκδοση, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά με 8, 14 ή 18 τρόπους, ενώ ένα ηχοσύστημα Bang & Olufsen 21 ηχείων με ισχύ 1.455 watt και ένα υπογούφερ 400 watt μπορεί να αντικαταστήσει το απλό σύστημα ήχου που περιλαμβάνει 14 ηχεία, Ρύθμιση Bose 710 watt στην Turbo S.
Oι πρώτες παραδόσεις στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης θα αρχίσουν μέσα στο φθινόπωρο με τις τιμές για την Γερμανία να ξεκινούν λίγο πάνω από τις 90.000 ευρώ και να φτάνουν ακόμα και τις 179.000 ευρώ για την κορυφαία Turbo S.
Σίγουρα θα με ενδιέφερε η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου αμιγώς Ηλεκτρικού αλλά με προϋποθέσεις. Η γνώμη μου λοιπόν θα αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα γιατί τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν κάν. 1. Υψηλό κόστος απόκτησης ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα τη στιγμή πού ο οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να αποκτήσει ένα αντίστοιχα αξιόλογο καινούργιο αυτοκίνητο χαμηλών ρύπων με τα μισά ή λιγότερα χρήματα.
2. Πολύ μικρή αυτονομία και πολύ μεγάλος χρόνος φόρτισης.
3. Χώροι φόρτισης μπαταριών είτε σε πολυκατοικίες είτε σε δρόμους είτε εθνικές οδούς.
Οι πιο πολλοί από μας δεν έχουμε ιδιωτικό πάρκινγκ και επομένως δεν έχουμε τη δυνατότητα του προσωπικού χώρου φόρτισης των μπαταριών τέτοιων αυτοκινήτων. Σκεφτείτε που θα φορτίσει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου που θα πρέπει σήμερα να παρκάρει στο σπίτι του , κάπου κοντά, στο διπλανό δρόμο ή τέλος πάντων μακριά από το χώρο του.
Επίσης δεν έχουμε σε μεγάλο ποσοστό τη δυνατότητα να έχουμε ένα αμάξι πόλης και ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο
Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας έχουν διαμορφώσει ένα περιβάλλον τέτοιο στο χώρο του αυτοκινήτου που ο καθένας μας είναι υποχρεωμένος, το αυτοκίνητο που θα πάρει να το χρησιμοποιεί και στην πόλη και για τα ταξίδια του και για να πάει στο χωριό του στο εξοχικό του κάτι πού δια της ατόπου απαγωγής απομακρύνει την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου
Αν λοιπόν οι ενδιαφερόμενοι θέλουν να βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με αυτή την τεχνολογία θα πρέπει το κόστος να είναι ίσο ή πιο μικρό απο το κόστος ενός αντίστοιχου αυτοκινήτου εφοσον λένε ότι το κάνουν και για να βοηθήσουν στην κλιματική αλλαγή . Επίσης να φροντίσουν με αποφάσεις για τους χώρους φόρτισης και τα κόστη που απορρέουν από όλα αυτά.
Μέχρι τότε " και επειδή το σπορ είναι ακόμα ακριβό" , θα ζουν και θα βασιλεύουν βενζίνες πετρέλαια αέρια κλπ και θα αφήσουμε στους γκατζετάκιδες και έχοντες να μας πουν τις εντυπώσεις τους.
....Πολλα και ενδιαφεροντα μοντελα για το επομενο διαστημα. Δεν βλεπω πουθενα ομως το μικρο ηλεκρικο της Dacia τα νεα Nissan X-Trail και Qashqai και την νεα Mercedes C-Class.
Απάντηση: Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia, όπως και το νέο ηλεκτρικό της Renault θα παρουσιαστούν αύριο 15/10. Τα υπόλοιπα μοντέλα που αναφέρετε αναμένονται αργότερα (π.χ. η C-Class στην αρχή του 2021), γι΄αυτό και δεν τα συμπεριλάβαμε σε αυτή την έκθεση.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον μια κόντρα στην ευθεία μεταξύ 991.2 turbo s και 992 turbo με δεδομένο ότι έχουν την ίδια ιπποδύναμη, 580 ίππους δηλαδή.
Μπράβο, παιδιά. Ωραία σαν ιδέα και ωραία παρουσίαση και ανάλυση των μοντέλων.
Γενικά οι περισσότερες εταιρείες έχουν προχωρήσει στο ντιζάιν. Αυτά που γράφω είναι υποκειμενικά. άλμα η dacia με το stepway. κλαίω με το πόσο άσχημη είναι η Benteley! η VW με το tiguan μας κοροιδεύει κλασσικά. ποιό facelift? Η opel, αν και έχει βελτιωθεί παραμένει πάντα βαρετή. κούκλα η mazerati. ωραία βελτίωση στο 3008 που ήδη είναι ωραίο. το honda e σε τιμή είναι για γέλια.
Η δουλειά μου είναι αυτοκινητιστής, έχω ΤΑΞΙ, και δουλεύω μόνος μου. Πριν λίγες μέρες πήγα δρομολόγιο από Ιωάννινα, Αθήνα και έκανα μια δεκάλεπτη στάση για καφέ και καύσιμο. Σε 8 ώρες είχα επιστρέψει. Οι επιβάτες ήταν ηλικιωμένοι και δεν ήθελα να κουραστούν. Αν είχα ηλεκτρικό ΤΑΞΙ θα ήθελα οπωσδήποτε 3 στάσεις των 30-40' λεπτών. Επίσης αν το ΤΑΞΙ ήταν συνεταιρικό, θα είχα θέμα με τον συνεταίρο μου. Συνεπώς για ΤΑΞΙ η ηλεκτροκίνηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για ΙΧ ίσως το σκεφτόμουν. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε.
Γνωρίζει κανείς τι συμβαίνει και σταμάτησε η παραγωγή του 1.3 TCe; Εχουν εξαφανιστεί τα μοντέλα που τον φορούν και συγκεκριμένα αναφέρομαι στα Duster και Captur. Στην αντιπρωσοποία μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία. Από την άνοιξη πάλι! Τι συμβαίνει; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι 4 εταιρίες κολοσσοί συνεργάστηκαν για βγάλουν έναν καθομολογουμένως καλό κινητήρα και να τον αποσύρουν μερικούς μηνες αργότερα!
Προς autotriti: To corolla cross θα έρθει ελλάδα, έχουμε τέτοιες πληροφορίες και αν ναι πότε; Έχει ανακοινωσει κάτι η τουοτα?
Απάντηση: Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη τοποθέτηση από την Toyota. Όπως ενημερώνουμε και στο κείμενο της έκθεσης, η μάρκα προς το παρόν δε θέλησε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το μέλλον του στις υπόλοιπες αγορές. Πιθανολογείται ότι θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, χωρίς να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες.
Τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον, αλλά στην ώρα τους, όχι ακόμα! Και στην Ελλάδα και διεθνώς! Λείπουν οι υποδομές (ηλεκτρικοί σταθμοί για φόρτιση), οι μπαταρίες τους είναι πανάκριβες, και το ηλεκτρικό ρεύμα εξίσου πανάκριβο! Να λείπει! Προτιμώ ντίζελ και εναλλακτικά φυσικό αέριο.
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Είπαμε ρε παιδιά!! Δεν υπάρχει καλή στην απόλαυση...Δεν υπάρχει *καλή απόλαυση*...Η απόλαυση είναι τα πάντα...
Βρε Αθανάσιος δεν κουράστηκες να γράφεις ολόκληρο κατεβατο,εγώ κουράστηκα να διαβάζω τις ασυναρτησίες σου!!!
Αν εξαιρέσω.. Λόγο καλαίσθητου σχεδιασμού τα ηλεκτρικά auto της Fiat..!! Τα άλλα μου είναι αδιάφορα...!
Το θεμα δεν είναι η αυτονομία Αυτό το πρόβλημα ήταν θέμα χρόνου να λυθεί όπως και λύθηκε. Αυτήν την στιγμή έχουμε αυτονομία 350 με 400 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα είναι η τροφοδοσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θες 20-30-60 λεπτά αναμονής σε ταξίδι να φορτίσεις με την προϋπόθεση ότι δεν έχει άλλο αυτοκίνητο στην αναμονή πριν από σένα σε διαφορετική περίπτωση τα νεύρα σού και η υπομονή σού θα εξαντληθούν. Πρέπει να βρεθεί άμεσος τρόπος φόρτισης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ με γραμμή ρεύματος είναι εντάξει για την πόλη. Η Ελλάδα θέλει ακόμη Χρόνια για Ν αποκτησει σωστες υποδομές για την ηλεκτροκίνηση και όλοι μαζί πρέπει να λύσουν το θέμα της άμεσης τροφοδοσίας των ηλεκτροκίνητων, μέχρι τότε εσωτερικής καύσης κινητήρες Βενζίνη πετρέλαιο αέριο υγραέριο.
Πολύ ωραία ανάλυση την αμαξών,λες και υπάρχουν λεφτά για να αγοράσουμε.
Δεν υπάρχει ακόμα τεχνογνωσία στα συνεργεία, 2Δεν υπάρχουν σταθμοί ανεφοδιασμού παντού, 3 θα αυξηθούν οι πωλήσεις μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη κ μετά από μια 3ετια πενταετία στην υπόλοιπη Ελλάδα, 4οποτε δεν είμαστε έτοιμοι πλήρως για ηλεκτρικά, 5θα έπρεπε να υπάρχει μεταπώληση του παλιού αυτοκινήτου και όχι η κοροϊδία των αντιπροσώπιων που στο περνούν για 2000 χιλιάρικα το παλιό κ τα φουσκώνουν στο καινούργιο 6 είναι ακόμα ακριβά τα ηλεκτρικά ακόμα και με την επιδότηση του κράτους, κ είναι κ ακριβή η φόρτιση του αυτοκινήτου 0,15 λεπτά για κάθε λεπτό φόρτισης.