Η ροπή στο Duster πλέον απλώνεται καλύτερα από χαμηλότερες στροφές και το μοτέρ ανταποκρίνεται πιο άμεσα στο πάτημα του γκαζιού.
Κινητήρας: Μοτέρ που «τραβάει»
88.844 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2019)
Ο 1.500άρης κινητήρας της Renault διαθέτει σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), περιορίζοντας έτσι τους ρύπους και δίνοντας παράλληλα την ικανότητα στους μηχανικούς να αυξήσουν την ισχύ του. Πλέον το Duster αποδίδει 115 ίππους (από 110), με 260 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ παράλληλα οι μηχανικοί της Dacia μάκρυναν τη τελική σχέση μετάδοσης από το εξατάχυτο κιβώτιο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, παρά την αύξηση βάρους, η κατανάλωση να μειωθεί ελάχιστα στα 5,8 λτ./100 χλμ., αλλά και να ατονήσουν οι ρεπρίζ.
Η λειτουργία του κινητήρα πάντως είναι αρκετά γραμμική, με τη ροπή να απλώνεται ομαλότερα από χαμηλότερες στροφές και το μοτέρ να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, χωρίς να κροταλίζει, διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του.
Τέλος, αν η οικονομία καυσίμου είναι το κύριο μέλημά σας υπάρχει και η επιλογή Eco, η οποία μειώνει την κατανάλωση, αλλά και την απόκριση του γκαζιού.