«Τσιμπημένη» για χειροκίνητο SUV πόλης θα χαρακτηρίζαμε την μέση κατανάλωση, με το MG ZS να «καίει» 8-8,5 λίτρα σε 100 χλμ. πορείας μέσα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.
Το MG ZS της δοκιμής μας «φορά» ένα 3κύλινδρο σύνολο 999 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 111 ίππους. Σε αντίθεση με το ατμοσφαιρικό σύνολο που διαθέτει 5άρι κιβώτιο, το turbo μοντέλο έχει 6άρι σασμάν με θετικό επιλογέα αλλά «ιδιαίτερο κούμπωμα». Στην αρχή της δοκιμής τονίσαμε ότι ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει στο φάσμα 2.000-5.000 σ.α.λ., με το μέγιστο της ροπής των 180 Nm να έρχεται λίγο κάτω από τις 2 χιλιάδες στροφές. «Τσιμπημένη» για χειροκίνητο SUV πόλης θα χαρακτηρίζαμε την μέση κατανάλωση, με το MG ZS να «καίει» 8-8,5 λίτρα σε 100 χλμ. πορείας μέσα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο. Πάντως, θεωρούμε σημαντικό ατού το μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ (48 λτ.), το οποίο ανεβάζει τα χλμ. της τελικής αυτονομίας του μοντέλου.
Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας του MG ZS αποδίδει 111 ίππους και αρέσκεται να λειτουργεί σε φάσμα 2.000-5.000 σ.α.λ. (180 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ.).
Κατά τα άλλα, ο οδηγός του turbo MG ZS θα πληρώσει ίδια τέλη κυκλοφορίας με εκείνον του φθηνότερου ατμοσφαιρικού (104 ευρώ), θα έχει όμως καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις. Για το 60-100 και το 80-120 χλμ./ώρα θέλει 13,4 και 21 δλ. αντίστοιχα, σε σχέση με τα 14,9 και 22,9 δλ. του κινητήρα των 106 ίππων.