Tο ανανεωμένο Toyota Yaris επιμένει ατμοσφαιρικά με τον high-tech, 1.500άρη, ατμοσφαιρικό κινητήρα 111 ίππων, που ρίχνει το βάρος στην υψηλή απόδοση και όχι στις απόλυτες επιδόσεις.
Το Toyota Yaris είναι ένα από τα απόλυτα best seller της ελληνικής αγοράς και όχι άδικα, αφού (ειδικά η 3η του γενιά) διακρίνεται για τον πρακτικό και ολοκληρωμένο του χαρακτήρα σε συνδυασμό πάντα με την αξιοπιστία και την υποστήριξη, που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία. Όπως και να έχει, αυτή είναι η 2η ανανέωση, που δέχεται η τρέχουσα γενιά του ιαπωνικού μικρού, κάτι το οποίο μόνο συνηθισμένο δεν είναι. Οι άνθρωποι της Toyota ωστόσο φρόντισαν αυτή τη φορά η ανανέωση να μην αφορά μόνο την εικόνα, αλλά και την ουσία: Έναν νέο, 1.500άρη κινητήρα, που πάει κόντρα στο turbo ρεύμα της εποχής και επιμένει στην φυσική αναπνοή με στόχο την κορυφαία σχέση μεταξύ απόδοσης και οικονομίας.
Εμπνευσμένο από τα… καταμαράν
Το Yaris διατηρεί τις βασικές του σχεδιαστικές γραμμές και αναλογίες, ωστόσο στυλιστικές παρεμβάσεις της ομάδας του Ευρωπαϊκού κέντρου σχεδίασης ED2 της Toyota στο εμπρός και στο πίσω μέρος κατάφεραν να προσφέρουν στο ιαπωνικό μικρό επιπλέον δυναμική. Έτσι το χαρακτηριστικό «Χ» του εμπρός μέρους έχει τονιστεί χάρη στα νέα φανάρια και στον προφυλακτήρα με το σύνολο να δείχνει όντως εμπνευσμένο από τη λογική των καταμαράν. Νέο είναι και το πλευρικό νεύρο χαμηλά στο μαρσπιέ, αλλά σίγουρα πιο «χτυπητή» είναι η αλλαγή στο πίσω μέρος με την οριζόντια διάταξη των φώτων, που θυμίζουν αρκετά το Auris, αλλά και που τονίζουν το φάρδος του Yaris.
Από 12.700 ευρώ και 6 χρόνια εγγύηση
Με 12.700 ευρώ για την 5θυρη βασική έκδοση Live (13.100 μείον 400 ευρώ τρέχουσας προσφοράς), η τιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris 1,5 VVT-iE είναι αρκετά ανταγωνιστική ειδικά αν στην εξίσωση μπει ο ικανοποιητικός στάνταρ εξοπλισμός άνεσης (μεταξύ άλλων 7 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ESP, air condition και ράδιο CD), τα 6 χρόνια εγγύησης (ή 180.000 χλμ.) και τα 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Επιπλέον όλες οι εκδόσεις του νέου Yaris προσφέρουν στάνταρ το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense με Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, Σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης και αποφυγής πεζών αλλά και το προσαρμοζόμενο σύστημα διατήρησης ταχύτητας.
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της.
Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο
ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο)
ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Το αμάξι είναι κορυφή.
η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l.
Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη.
Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι!
Το παρκάρισμα είναι αστείο!
Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της. Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο) ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Τί εμμονή και αυτή με την ατμόσφαιρα... Όταν όλοι οι βασικοί σου ανταγωνιστές είναι τουρμπάτοι... Συγκρίνεται με το polo;
Το αμάξι είναι κορυφή. η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l. Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη. Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι! Το παρκάρισμα είναι αστείο! Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη