Αντίστοιχα πολύ καλή με το προ ανανέωσης μοντέλο, είναι η ευρυχωρία του Yaris, που είναι ικανό για την άνετη μεταφορά 4 επιβατών ακόμη και αυξημένου ύψους. Το πλάτος είναι εμφατικό και κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα, ενώ αυτό του πίσω καθίσματος είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Έτσι με μικρούς συμβιβασμούς, ένας μεσαίος επιβάτης μπορεί να βολευτεί, τη στιγμή που ο χώρος για τα γόνατα είναι ανάλογος ενός μικρομεσαίου μοντέλου. Μόνο το ύψος για το πίσω κεφάλι είναι οριακό, αλλά και πάλι ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει για επιβάτες κανονικού αναστήματος. Το επίπεδο πάτωμα, οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών των 286 λτ. απογειώνουν την πρακτικότητα του Yaris. Θα θέλαμε όμως την επανεμφάνιση του συρόμενου πίσω καθίσματος…
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της.
Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο
ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο)
ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Το αμάξι είναι κορυφή.
η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l.
Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη.
Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι!
Το παρκάρισμα είναι αστείο!
Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της. Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο) ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Τί εμμονή και αυτή με την ατμόσφαιρα... Όταν όλοι οι βασικοί σου ανταγωνιστές είναι τουρμπάτοι... Συγκρίνεται με το polo;
Το αμάξι είναι κορυφή. η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l. Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη. Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι! Το παρκάρισμα είναι αστείο! Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη