Kινητήρας: Οικονομία υπό συνθήκες, αλλά μέτριες ρεπρίζ
314.049 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2018)
Σίγουρα το μεγάλο νέο του Yaris είναι ο 1,5 VVT-iE κινητήρας, που πάει κόντρα στην τάση της εποχής για turbo με ότι αυτό συνεπάγεται σε αποθέματα ροπής και επιταχύνσεις εν κινήσει. Πράγματι στην πράξη (αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες) ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι, αλλά του λείπει η ροπή χαμηλά (βλέπετε μας έχει καλομάθει o turbo ανταγωνισμός) και έτσι για να επιταχύνεις δυναμικά θα χρειαστεί να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο με τον εξαιρετικό σε αίσθηση και ακρίβεια επιλογέα. Στις μεσαίες στροφές πάντως ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει πιο σπιρτόζος και τραβάει με δύναμη μέχρι τον κόφτη, αλλά θορυβεί αρκετά. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, αυτές από στάση είναι αρκετά καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.), αλλά ο συνδυασμός μακριάς κλιμάκωσης στο κιβώτιο και μέτριας ροπής επηρεάζουν τις ρεπρίζ, που απέχουν αρκετά από τον turbo ανταγωνισμό (60-100 με 4η/5η σε 10,9/16,2 δλ. και 80-120 με 5η/6η σε 17,9/25,6 δλ.), αλλά είναι καλύτερες από αυτές του προηγούμενου με τον 1,33 λτ. κινητήρα των 99 ίππων. Από την άλλη, αν κινείσαι στρωτά και χωρίς να ανεβάζεις στροφές η μέση κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. (για 4,8 λτ./100 χλμ. κάνει λόγο η Toyota), ωστόσο πιο ρεαλιστική είναι η μέση τιμή των 6,4 λτ./100 χλμ, που προκύπτει από την κίνηση σε καθημερινά μοτίβα κίνησης.
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της.
Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο
ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο)
ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Το αμάξι είναι κορυφή.
η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l.
Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη.
Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι!
Το παρκάρισμα είναι αστείο!
Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της. Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο) ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Τί εμμονή και αυτή με την ατμόσφαιρα... Όταν όλοι οι βασικοί σου ανταγωνιστές είναι τουρμπάτοι... Συγκρίνεται με το polo;
Το αμάξι είναι κορυφή. η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l. Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη. Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι! Το παρκάρισμα είναι αστείο! Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη