ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλή απόκριση και λειτουργία στις μεσαίες στροφές για τον 1,5 VVT-iE, που υπό συνθήκες είναι αρκετά οικονομικός.

Η έλλειψη ροπής χαμηλά και οι σχετικά μακριές σχέσεις δεν ευνοούν τις ρεπρίζ, ειδικά απέναντι στον turbo ανταγωνισμό του Toyota Yaris.

Kινητήρας: Οικονομία υπό συνθήκες, αλλά μέτριες ρεπρίζ

313.172 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2018)

Σίγουρα το μεγάλο νέο του Yaris είναι ο 1,5 VVT-iE κινητήρας, που πάει κόντρα στην τάση της εποχής για turbo με ότι αυτό συνεπάγεται σε αποθέματα ροπής και επιταχύνσεις εν κινήσει. Πράγματι στην πράξη (αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες θα διαβάσετε στις επόμενες σελίδες) ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι, αλλά του λείπει η ροπή χαμηλά (βλέπετε μας έχει καλομάθει o turbo ανταγωνισμός) και έτσι για να επιταχύνεις δυναμικά θα χρειαστεί να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο με τον εξαιρετικό σε αίσθηση και ακρίβεια επιλογέα. Στις μεσαίες στροφές πάντως ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει πιο σπιρτόζος και τραβάει με δύναμη μέχρι τον κόφτη, αλλά θορυβεί αρκετά. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, αυτές από στάση είναι αρκετά καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.), αλλά ο συνδυασμός μακριάς κλιμάκωσης στο κιβώτιο και μέτριας ροπής επηρεάζουν τις ρεπρίζ, που απέχουν αρκετά από τον turbo ανταγωνισμό (60-100 με 4η/5η σε 10,9/16,2 δλ. και 80-120 με 5η/6η σε 17,9/25,6 δλ.), αλλά είναι καλύτερες από αυτές του προηγούμενου με τον 1,33 λτ. κινητήρα των 99 ίππων. Από την άλλη, αν κινείσαι στρωτά και χωρίς να ανεβάζεις στροφές η μέση κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ. (για 4,8 λτ./100 χλμ. κάνει λόγο η Toyota), ωστόσο πιο ρεαλιστική είναι η μέση τιμή των 6,4 λτ./100 χλμ, που προκύπτει από την κίνηση σε καθημερινά μοτίβα κίνησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
NEO VITO