Το ανανεωμένο Yaris συνεχίζει να βαδίζει στο δρόμο του προκατόχου του, όπερ μεθερμηνευομένων, δεν έχει αντίπαλο όσον αφορά στην καθημερινότητα. Εύχρηστο, ευκολοοδήγτο, με πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ευέλικτο (κύκλος στροφής 9,6 μ.) και με compact διαστάσεις παρκάρει για πλάκα, ενώ η κίνηση στην πόλη δεν προβληματίζει καν. Αυτό δε σημαίνει πως υστερεί εκτός των τειχών ή ακόμα και σε στριφτερές διαδρομές. Στο ταξίδι και με ταχύτητα στο νόμιμο όριο ο θόρυβος είναι χαμηλός, ενώ η ποιότητα κύλισης απροβλημάτιστη -να σημειώσουμε εδώ την προτίμησή μας στους 15άρηδες τροχούς του μοντέλου της δοκιμής. Μάλιστα μικρορυθμίσεις έχουν κάνει την ανάρτηση πιο ήσυχη και περισσότερο απορροφητική. Στον ανοιχτό δρόμο το Yaris είναι σταθερό και ευθύβολο με χαμηλότερο θόρυβο από τον προκάτοχο και υπό συνθήκες αρκετά οικονομικό. Από την άλλη, όταν ο οδηγός πιέσει στις στροφές, σίγουρα θα εκτιμήσει τις προβλέψιμες, αλλά και προοδευτικές υποστροφικές αντιδράσεις, ωστόσο θα ζητήσει το κάτι παραπάνω από την αίσθηση του τιμονιού, που θυμίζει πως το Yaris δεν έχει ως αυτοσκοπό να «παίξει» το ρόλο του ατίθασου, σπορτίφ μικρού αυτοκινήτου… Σε κάθε περίπτωση τα φρένα, με δίσκους σε όλους τους τροχούς, φρενάρουν αποτελεσματικά και έχουν μεγάλη αντοχή.
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της.
Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο
ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο)
ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Το αμάξι είναι κορυφή.
η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l.
Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη.
Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι!
Το παρκάρισμα είναι αστείο!
Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη
Μια από τις καλύτερες value for money προσφορές τίς αγοράς. Ατμόσφαιρικος κινητήρας ποίο ανθεκτικός σε σχέση με ένα τούρμπο. Όχημα με 111 ίππους και πάνω κοιτάς τουλάχιστον από 14.5 k € και πάνω. Best seller και για φέτος.
Απορω με την toyota κστα κυριο λογο γιατι ειναι γνωστη η παγκοσμια θεση-αξιοπιστια της. Καμια απαντηση στον ανταγωνισμο κινητηρες-ΝΕΑ μοντελα απλα κοροιδια με τον χαρακτηρισμο ΝΕΟ(οσο να προσπαθουν οι εταιριες και το περιοδικο τελικα γινεται αντιληπτο) ΝΕΑ μπορουν να χαρακτηρισθουν τα 1)nisan mikra 2)vw polo 3)και ισως kia...
Τί εμμονή και αυτή με την ατμόσφαιρα... Όταν όλοι οι βασικοί σου ανταγωνιστές είναι τουρμπάτοι... Συγκρίνεται με το polo;
Το αμάξι είναι κορυφή. η κατανάλωση σε ταξίδια με ταχύτητα 100 χλμ η κατανάλωση είναι 4.7l ενώ με 120-130 5.3l. Εντός τής πόλης 5.5l στη χειρότερη. Αλλαγή ταχύτητας στις 2000 στροφές χωρίς κανένα ζόρι! Το παρκάρισμα είναι αστείο! Δεν έχω κανένα παράπονο εκτός του ότι η μόνωση μοιάζει ανύπαρκτη